Posts by Oceans

Er zijn heel veel plugins, welke zou je even moeten nakijken. Als je wordpress hebt geïnstalleerd kan je ze makkelijk zoeken in het admin menu.

Hallo iedereen,

Bij deze verkoop ik mijn webhosting pakket inclusief 3 domeinnamen.

- knip -
    - knip -
    - knip -

Domein is geregistreerd bij: Antagonist
    Hosting is inbegrepen? Ja
    Hosting loopt bij: Antagonist
    Hosting loopt tot en met: 11-04-2011
    Domeinen lopen tot en met: -
    Inkomsten: N.V.T

Buy-now: € 27,-

Reden van de verkoop: Gebruik hem niet.

Topic staat ook op WMPoint

[offtopic]Wat een bagger tekst. Als je dan toch msn invite gebruikt, wat illegaal is, zorg dan voor een degelijke email![/offtopic]

@ TS: Om terug te komen op mijn editje in de vorige reactie, het is wel een MSN Invite, ik had het mis :P

Geloof dat mafiabase ze heeft gestuurd. Heb er ook eentje gehad namelijk. Heb cwcw niet in msn, mafiabase wel...

Ik stel dit ook niet echt op prijs, komt totaal niet professioneel over ^o)

editje: Msn invite kan idd niet, ik ken geen Bas 'Keulen' en die heb ik ook niet in mijn msn lijst.

Op CP kost het 5 p.j
    Op zijn site kost het 1,50 p.m
    Met uitzondering de pakketten pagina, daar kost ie $15 p.m voor veel minder ruimte!

:hmm:

Misschien is het makkelijk je site eerst helemaal aan te passen, voordat je diensten aanbied, dit zorg alleen voor onduidelijkheid.

Ik gebruik Targetpay:

- Lekker overzichtelijk
    - Makkelijk te integreren
    - Ideal zonder problemen, geen KvK nodig zoals bij Mollie.
    - Betrouwbaar bedrijf

Om het ontopic te houden, heb DimoPay ook geprobeerd, maar dat lukte voor geen meter.

Citaat

Vandaag vrijdag 17 december is het voor iedereen vervelend weer.

Nou niet voor mij hoor. Er ligt hier 10 tot 15 centimeter sneeuw... Heeeerlijk! Ga vandaag boodschappen doen met de slee, denk niet dat ik er met de fiets doorheen kom :p

[offtopic]Bedankt Willem[/offtopic] ;)

Deze source is vanaf nu niet meer met door/verkooprechten te koop.

Ook is het demo account geblokkeerd i.v.m. misbruik.

Citaat

De film New Kids Turbo! trekt door heel Nederland uitverkochte zalen. De Nederlandse komedie heeft op donderdag in veel bioscopen per zaal meer bezoekers getrokken dan de nieuwe Harry Potter op de eerste donderdag dat die film draaide.

Bron: [url=http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/film/8457516/__New_Kids_groter_succes_dan_Potter__.html?p=3,1]telegraaf.nl[/url]

Blijkt een leuke film te zijn (xD) Ik heb hem nog niet gezien en denk ook niet dat ik dat nog ga doen. Niet echt mijn ding :p