Posts by Oceans

Hoe bedoel je de naam aanpassen?

-edit-

Background van heel de pagina is wel een andere kleur, alleen in de menu's wil maar niet lukken

Hier mag van mij een slotje op.

Het is me gelukt om het betaalsysteem werkend te krijgen... Vraag me niet hoe, ik heb geen idee :$

:cheer:

Heyz iedereen,

Ik ben nu stapje voor stapje mijn layout aan het veranderen, maar nu heb ik het volgende probleem:

Ik heb alles al geprobeerd maar krijg die bruine achtergrond niet weg/veranderd 8-)

Wie kan me een zetje in de goede richting geven?

:cheer:

Hey Cp-ers,

Viel me op dat ik opeens zoveel cc had, nu blijkt dat als je in de creditsshop bent, en je vernieuwd de pagina, er 28 cc worden bijgeschreven.

Zonder eerst te moeten bellen o.i.d.

Foutje onstond nadat ik callcredits.rar had gedownload en toegevoegd

Citaat van SkyNet

Kijk in je veiling script?

[offtopic]Tevens als er veel spelers zijn die 'moeten' reizen :p kan je via de database eigenaren aanwijzen (voor een nood periode) haha (xD)[/offtopic]

Thnx! Heb eigenaren 'uitgekozen' in MySQL :p Al weet ik nu niet of de haven op de veiling beland als iemand hem verkoopt.

Plus het staat niet netjes :S Tekst staat naast het plaatje, die loopt door mijn rechtermenu :S

-edit-

Looks zijn aangepast WIDTH="250" HEIGHT="250" :cheer:

veiling.php

Hoi cp-ers

Ik heb net het haven script gedownload via deze link http://www.criminalspoint.com/db/script/504.html

Ik heb de 'station' sql aangepast.

Alles leek goed te gaan, als ik op Haven klik in mijn rechtermenu verschijnt dit:

Citaat

Deze haven heeft nog geen eigenaar!
    Ga naar de veiling om een haven te kopen!

Maar de havens staan niet bij de veiling, alleen stations en vliegveldjes....

Hoe/waar kan ik ervoor zorgen dat havens wél bij de veiling verschijnen?

Groetjes Oceans

Ziet er leuk uit Lars!!!

[offtopic]Je drugs zijn verkocht, dit heeft je ? 49795020,- opgeleverd.

Opium Upgrade Bezit: -9999 zakjes

Unbugged is hij niet giotjuh[/offtopic]

Je kan proberen om die laatste komma weg te laten

PHP
    TYPE=InnoDB'

[offtopic]Gevonden via Google[/offtopic]

Citaat van Perrytje11

.....
    laten we iets doen wat niet met banditi te maken heeft;)
    dat vind ik nogal, tjah...

Misschien een idee om de opgeloste banditi bugs opnieuw te plaatsen mét nieuwe downloadlinks :cheer:

Hey iedereen,

Ik heb dus helemaal geen verstand van het Ideal, Wallie, bellen etc gebeuren 8-)

Weet dus ook niet hoe ik zoiets goed zou moeten laten werken.

Wie heeft er voor mij een compleet betaalsysteem, voor de banditi source, klaar voor gebruik?

Natuulijk wil ik hier ook voor betalen. Name your price :cheer:

Groetjes Oceans

-edit-
    Liever niet via Mollie