niemand?
Posts by Oceans
-
-
Hallo Cpertjes (xD)
Weet een van jullie misschien hoe je kan instellen dat je pas wordt uitgelogd na een x aantal minuten inactiviteit? (Vind dat het nu te snel gaat)
Ben al even bezig maar kan het niet vinden
Groetjes Oceans
-
Vind het er leuk uitzien, zou wel ff de foutjes eruit halen :cheer:
*Waar zijn we goed is Php Flash CSS
* De prijs licht er van af aan(a)
-
Hey iedereen,
Wilde net mijn berichten checken en kreeg deze melding:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/criminalsp/domains/criminalspoint.nl/public_html/includes/config.php on line 27
Too many connectionsGroetjes Oceans
-edit-
Topic geplaatst in Bug Forum, ik weet niet waarom er [REQ] bijstaat.
-
Ik dacht dat AdWords die advertenties rechts van je zoekresultaten waren
-
Hallo Cper's!
Voor het geval ik dit in het verkeerde topic heb geplaatst, het spijt me, wist zo een twee drie niet waar ik het kon vragen.... :$
Zie hier, CP op google:
Nu vraag ik me af hoe je ervoor kan zorgen dat die (nette) blauwe linkjes ziet: Forum - Downloads - Scripts - Artikelen....
Iemand een idee? :cheer:
Alzovast bedankt!!!!
-
Beters!! Ga m meteen downloaden :cheer:
Misschien nog tips, hoe je zelf een cc log kan maken? (h)
Groetjes Oceans
-
Gevonden op http://wordpress.org
CitaatFatal error: Allowed memory size of xxxxxxxx bytes exhausted
If deactivating plugins doesn't work try one of these methods for increasing the amount of memory a PHP script may consume1. If you have access to your PHP.ini file, change the line in PHP.ini
If your line shows 32M try 64M:
memory_limit = 64M ; Maximum amount of memory a script may consume (64MB)2. If you don't have access to PHP.ini try adding this to an .htaccess file:
php_value memory_limit 64M3. Try adding this line to your wp-config.php file:
Increasing memory allocated to PHP
define('WP_MEMORY_LIMIT', '64M');Als dit niet lukt, wordt geadviseerd contact op te nemen met je host.
-
-
-
-
Beetje jammer dat iedereen zo lullig doet :((
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.04.10 13:41:32:Citaat van vergetenGeen id, gebruik die forum niet;) Vind het lelijk XD had aparte forum geïnstalleerd zoals meeste game bedrijven eigenlijk doen
Thnx voor een "niet lullig" antwoord
Zit er ook aan te denken om gewoon een ander forum in te bouwen, heb alles al geprobeerd, niks lukt om die bug te fixen.... 8-)
-
Mijn vraag was of iemand weet hoe het kan dat ik telkens uitgelogd wordt als ik een topic wil plaatsen in het forum op mijn site.
Dit probleem is ontstaan nadat ik mijn script heb vervangen met die van Jesse (geloof ik) posting.php, om de f5 bug op te lossen.
Sorry voor de lege berichten, ik weet echt niet wat er verkeerd ging, het was niet de bedoeling
-
-
-
Ja dat zou ik kunnen doen, maar heb gehoord dat targetpay een zooitje is....
[offtopic]iemand een idee waarom ik geen nieuw topic kan plaatsen?
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/7977.html[/offtopic] -
8-) Zo te zien heb ik een onzichtbaar bericht geplaatst....
Hier issie nog een keer:
Goeiemoggel CPertjes,
Ik ben weer een probleem tegen gekomen ^o)
Ik kan geen forum posten op mijn site. Eerst kon het wel, maar heb hier een forum script gedownload, om die f5 bug op te lossen.
Ik weet niet of het daaraan ligt.....
Zouden jullie kunnen kijken of jullie een fout kunnen ondekken in mijn script?
Groetjes Oceans :cheer:
klikje: post.php
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.04.10 09:11:26:
Naja...... Mijn berichten verschijnen niet -
Goeiemoggel CPertjes,
Ik ben weer een probleem tegen gekomen ^o)
Ik kan geen forum posten op mijn site. Eerst kon het wel, maar heb hier een forum script gedownload, om die f5 bug op te lossen.
Ik weet niet of het daaraan ligt.....
Zouden jullie kunnen kijken of jullie een fout kunnen ondekken in mijn script?
Groetjes Oceans :cheer:
klikje: post.php
-
Ik heb ook dat contract nog niet geprint en ondertekend, maar als ik check bij Mollie, heb ik 1,60 tegoed (h)
Als ik het regel voor ik bij de uitbetalingsgrens zit, komt het wel goed, toch? 8-|
-
Citaat van Nillas
Ja, ik weet het wel maar het is zo asociaal om een vraag te stellen en dan maar te zeggen: Ik heb het gevonden, slotje kan erop!
Snap je?Sorry :$ Idd beetje aso.....
Ik heb de menu-items list {background;} in style.css aangepast, dat had ik al gedaan, maar blijkbaar had ik het niet opgeslagen ^o)