Posts by Oceans

Krijg nu ook opeens deze melding news.php

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/deb32143/domains/maffiaoutlawz.nl/public_html/v3/index.php:2) in /home/deb32143/domains/maffiaoutlawz.nl/public_html/v3/index.php on line 5

Goeiemorgen iedereen!

Vind het vervelend dat ik telkens wordt uitgelogd op mijn spel.

Dus ben nu al weer twee dagen aan het rommelen met de Set_Cookie functie.....

Citaat

<?php
    setcookie("", "", time() + 3600);
    ?>

Maar nu kan ik dus niet inloggen. Login.php is nu een wit scherm ^o)

Wie zou mij kunnen helpen hiermee????

Groetjes Oceans

[offtopic]Had deze vraag ook al gesteld in een ander topic, aangezien ik er nog niet uit kom heb ik het nogmaals geplaatst[/offtopic]

Als ik heb gebeld voor cc, krijg ik geen melding in de richting van: 'bedankt voor je bestelling, callcredits zijn bijgeschreven'. Right_column verdwijnt en het callshop tabje staat opeens onder info :hmm:

Hallo Cpertjes,

Ik ben nu al een poosje bezig met GIMP. Heb nu al een paar dingen gemaakt, maar vroeg me eigenlijk af wat jullie hier van vinden :D Ik ben natuurlijk geen prof designer oid, maar wil wel graag beter worden.

Dusss wat feedback zou fijn zijn :cheer:

'Familie' profiel image:

Banner:

Admin avatar:

Heb 'm gekocht maar krijg het niet werkend... Plus leden bannen gaat via admin panel? Dat zit er toch al in?

Nu dat ik 'm heb vind ik 12,50 wel een beetje te duur 8-)

[offtopic]Niet verkeerd bedoeld tcbhome[/offtopic]

Citaat van stan

Ja net wat ik net zei geld nog steeds geen tijd is geld betalen voor een scripter.

En ik heb niks weg van de jullie `ik heb geen budget maar wil het wel hebben´ soort. Ik geef zelfs mijn scripts aan mensen weg twv 125 euro (vandaag nog). Alleen niet hier, ik ken deze plek te goed om iets gratis hier wegtegeven. Ik wil voor echte ondernemers echt wel iets doen. Maar van hen kun je op aan dat ze het niet doorgeven en dat ze ook weleens wat terug geven. MAar dat kan hier niet meer. Daarom vind ik het dom dat wij alles moeten gaan voorkauwen terwijl meneer niet eens 12 uur ervoor over heeft.

Ik heb ook wel een budget voor een script, als het me echt niet zou lukken.

Ik vind het gewoon lullig dat sommige 'mensen' meteen zo negatief reageren. Ik bedoel, Vergeten heeft hier al verschillende uitbreidingen geplaatst, dus niemand kan zeggen dat hij geen verstand heeft van php...

Is het een crime om wat hulp te vragen????

Lees eerst de start post maar es goed. Wie is hier nou een *****???

8-)

ontopic: denk dat je die slider moet proberen aan te passen Vergeten.

Citaat van stan

vergeten waarom begin je dan een crime of een website als je niks wilt leren en uitvogelen (xD)..

Jammer dat er altijd een paar mensen zijn die dit soort reacties plaatsen 8-)

Hij zegt toch dat hij geen kennis heeft van javascript?? Lees jij ook ergens dat hij wil dat alles voorgekauwd wordt omdat ie zelf niks kan??

:|

Citaat

Kan iemand mij hierbij helpen? En nee, ik vraag nooit wat hier voor een script dus ben absoluut geen leecher.

Citaat van larsisgoed9

Probeer eens helemaal onderaan bijv. crimes.php </table> toe te voegen?

Citaat van Perrytje11

Ja,
    Zoals lars al zij:
    Helemaal onderaan

PHP
    </table>

Neerzetten.

Heb me gisteren helemaal blind zitten staren op de <div> </div>... Dacht al dat het probleem niet daar zat :D

Thnx Lars en Perry!! De </table> deed t 'm :cheer:

Deze mag van mij op slot :slotje:

Goedeavond iedereen,

Ik zit met een klein probleempje ^o)

Ik heb een aantal scripts aangepast en toegevoegd, alles werkt goed.

[offtopic]jaja ik leer het wel[/offtopic] :p

Maar bij die nieuwe/bewerkte scripts staat right_column niet goed:

Hoe krijg ik right_column weer waar hij hoort te staan? (rechts boven)

Groetjes Oceans

Dacht ik al, gaat er zoiezo niet op reageren....

Beetje jammer dat er van zulke mensen zijn 8-)

Heyzzz,

Heb een pm ontvangen van een lid hier op CP,

Citaat

Hej,

Heb je interesse in een g4g script?
    Ik verkoop hem, mocht je interesse hebben.
    Precies zelfde als: http://g4g.nl

Zal allemaal wel...... :S

Vroeg me af of er nog meer leden een bericht hebben gehad.... En natuurlijk of het wel mag?

Groetjes Oceans

Citaat van Superior

sitemaps helpt hierbij dacht ik ook....

Heb een sitemap gemaakt en opgeslagen als sitemap.xml

Google laat nu idd de links zien die ik wilde, maar niet in een 'tabsysteem' zoals de startpost :?:

Niks lukt....... Als ik ff een paar minuten iets anders doe, ben ik meteen uitgelogd....

Ook een aantal spelers klaagt hierover 8-)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.05.10 10:38:03:
    *BUMP*