Dit is niet echt een error, maar een melding dat de bron voor de opgevraagde URL niet is veranderd.
Posts by Oceans
-
-
-
Test Account doet het nog niet
Verkeerde login/wachtwoord combinatie!
-
overnieuw beginnen = zelf scripten, vanaf scratch (h)
-
Ik heb je een pm gestuurd Sh1ver
(h)
-
[offtopic]Stan bedoelt, de Flash onderdelen in de banditi source zijn illegaal, die mag je dus eigenlijk niet gebruiken. Dus waarom zou je het willen fixen als je het er toch uit moet halen?
[/offtopic]In je config staat idd niks over het geluksrad. Je moet je host, en db connectie ff opnieuw doen. Scooter stelen eruit halen helpt miss ook wel. Hij deed het bij mij ook niet toen ik dat erbij had gezet.
:cheer:
-
-
Je zou het handmatig kunnen doen, als het goed is staat heel de db in install.php :cheer:
-
Heb de waarde op 3 gezet, type op INT (stond weer op Decimal, 11.4)
[offtopic]Las dat INT een getal is zonder cijfers achter de komma[/offtopic]
En hij springt netjes van 97% naar 2%
Thnx FrankY :slotje:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.06.10 17:55:05:
Ik log net in, zie ik dat de balk weer over de 400% staat....Weer ff verder zoeken dus... 8-)
-
Terr0r heeft ook geen admin menu, dus ik denk dat hij idd 1.5 heeft.
-
Citaat van Axl_H
Dit werkt niet.... Weet niemand een stukje script waar ik een max kan instellen, dat de balk niet verder KAN dan 100% ?
Groetjes Oceans
-
-
Citaat van Joshua
Joshua; topic in juiste categorie gezet.
Laatst gewijzigd door Joshua op 2010-06-20 11:38:18Thnx Joshua :cheer:
Citaat van NielsBDan moet je die andere dingen, zoals je tekst ook een div mee geven welk je dan positioneert??
Bedankt voor de tip Niels, ben vanmiddag weg, dus ga het vanavond meteen proberen!
-
-
Hallo iedereen,
Ik heb geprobeerd om een footer te maken voor mijn website, zo eentje die netjes onderaan de pagina blijft staan :p
Ik heb nu dit:
footer.css
PHP
Toon Meer* { margin: 0; } html, body { height: 100%; } #contentwrapper { min-height: 100%; height: auto !important; height: 100%; margin: 0 auto -200px; } #footer, .push { height: 200px; clear: both; }
footer.php
PHP
Toon Meer<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <link rel="stylesheet" href="footer.css" /> </head> <body> <div id="contentwrapper"> <p></p> <div class="push"></div> </div> <div id="footer"> <p>Alle Rechten Voorbehouden, © MaffiaOutlawz 2010</p> </div> </body> </html>
Maar hij blijft helemaal niet onderaan de pagina. Bv bij een misdaad.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat die footer blijft waar hij hoort?
Groetjes Oceans
Joshua; topic in juiste categorie gezet.
-
Is dit niet iets:
Voorbeeld site: http://weblog.aklmedia.nl
[offtopic]Gevonden op webhostingtalk.nl[/offtopic]
-
Zal je even in je readme moeten kijken (als ik me niet vergis) of daar iets staat over admin panel, zo niet kan je m uit een andere versie halen.
-edit-
-
In je DB het admin veld op 1 zetten
:cheer:
-
-
Hallo iedereen!
Ik merkte gisteren, toen ik mijn nieuwe game aan het testen was, dat de voortgang's balk 'doorschiet'.
Als je 98 of 99% hebt en de misdaad mislukt, blijft het aantal % niet staan, maar schiet ie door van 98 naar een getal boven de 1000. Hij slaat op deze manier ook een aantal rangen over.
Bij elke misdaad die je daarna doet, loopt de balk weer terug???
Wie weet hoe ik het weer kloppend kan krijgen?
Hij staat zo in de users tabel (misschien ligt het daaraan, heb eraan gerommeld, hij stond eerst op Type: Decimal Waarde: 11,4:
Hier is een stukje uit het script:
PHP
Toon Meer$ec="\$sucrate=".str_replace(array("LEVEL","CRIMEXP","EXP","WILL","IQ"), array($ir['level'], $ir['crimexp'], $ir['exp'], $ir['will'], $ir['IQ']),$r['crimePERCFORM']).";"; eval($ec); print $r['crimeITEXT']; $ir['brave']-=$r['crimeBRAVE']; mysql_query("UPDATE users SET brave={$ir['brave']} WHERE userid=$userid",$c); if(rand(1,100) <= $sucrate) { print str_replace("{money}",$r['crimeSUCCESSMUNY'],$r['crimeSTEXT']); $ir['money']+=$r['crimeSUCCESSMUNY']; $ir['exp']+=(int) ($r['crimeSUCCESSMUNY']/8); mysql_query("UPDATE users SET money={$ir['money']}, exp={$ir['exp']},crimexp=crimexp+{$r['crimeXP']} WHERE userid=$userid",$c); if($r['crimeSUCCESSITEM']) { item_add($userid, $r['crimeSUCCESSITEM'], 1);