Ik raad ook iedereen af om deze source te kopen. Hij zit vol met fouten/bugs. Meneer 'bonnano's belofte om gevonden bugs op te lossen is ook niet meer dan gebakken lucht 8-)
Posts by Oceans
-
-
thnx voor je reactie niels, heb meteen even gekeken maar er staat niet echt wat tussen voor mij
Ik heb ook geen problemen met het paypal stukje zelf, maar met updaten/toevoegen van de opties in MySQL
-
s'ochtends begin ik de dag met koffie, tussendoor cola en in het weekend vieux/cola
:cheer:
-
Hallo,
Ik heb voor mijn site een paypal betaalsysteem gemaakt.
De betaling, overboeking gaat helemaal perfect, maar de leden krijgen hun bestelde opties niet...
Ik zoek iemand die mij kan helpen het script werkend te krijgen
Script plaats ik (nu) niet hier, opvragen kan via pm! Vergoeding is bespreekbaar.
Groetjes Oceans
-
Je moet ook niet in de V3 map zijn
-
Is je layout al gesliced? Zo ja, moet je de oude vervangen, in images\layout_v2\landing_page
-
Je kan beter ff in alle scripts kijken, er staan overal wel een aantal linkjes van andere games 8-)
-
8-) Wat jij wil
-
Ja dat zeg ik...
-
Ik heb m nog wel voor je, momentje dan zoek ik het er even bij (a)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.08.10 14:36:47:
http://www.codedump.be/code/908/ -
-
Geloof dat 'de stad' illegaal is?
-
BulletShot
Criminalsplace
GangsterTown
Run4Bullets -
-
-
Citaat van larsisgoed9
Toevoeging op Oceans:
Zoals bijvoorbeeld http://gethost.nl.
Heb je voor 1,50 EUR per maand een domein en hosting
En FUP data verkeerLars
Bedankt voor je toevoeging Lars :cheer:
:p
-
Volgens mij hangt het van je hoster af. Als zij dat toelaten, kun je de nameservers wijzigen en je domeinnaam koppelen aan je hosting.
Of je besteld een hostingpakket bij het bedrijf waar je ook je domein naam hebt... Kan je heel de game daar uploaden i.p.v van het subdomein. Geloof dat het zo een stuk makkelijker is.
:cheer:
-
Plus punten:Uniek, ziet er gaaf uit
Min punten: Beetje druk
Waarde: Heb ik niet veel verstand van... 15,-?
Zou je hem willen kopen of niet: Ja -
-
Het is het leukste als je m gewoon helemaal veranderd
Wat je wel en niet mag gebuiken weet ik ook niet precies...