Posts by Oceans

Citaat van bboy

Het werkt op betaalde host!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.09.10 21:14:31:
    Voor demo check: nlcrimes.nl/crimz

Thank you voor de info :cheer:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.09.10 21:39:56:
    Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in maffiaoutlawz.nl/public_html/config.php on line 13

:?:

Citaat van bboy

bij mij ook niet

Ga hem straks op een betaalde host uploaden, had hem op een gratis host gezet om te testen... Misschien maakt dat het verschil ;)

Citaat van Crimebrain

Ik heb al aan paar gegeven.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.09.10 20:14:42:
    aan oceans en bboy.

Alsnog bedankt Crimebrain! Crimz doet het alleen nog steeds niet bij mij :(

Wat doet ie bij jou dan bboy?

[offtopic]Ik krijg een wit scherm, zit ook geen MySQL bij, misschien dat ie het daarom niet doet (xD)[/offtopic]

Ik heb m ook gedownload en kan de SQL file ook niet vinden. Heb Cass al een berichtje gestuurd, hoop dat ie snel antwoord :cheer:

Citaat van fitim-123

De layout is te groot.(Voor mij dan)
    Verder vind ik hem wel mooi ;)

Vind de layout ook te groot, maar ziet er erg leuk uit, vooral de icoontjes (L)

Ik kreeg de melding Table 'crime.users' doesn't exist

Nu kan ik er wel op :D

[offtopic]Laadt wel heel erg langzaam ^o)[/offtopic]

PHP
    <tr> 
                  <td height="24" background="images1/menu_bg.png" class="menu_tekst"><a href="/v3/register.php" onclick="window.open(this.href,'window','width=400,height=400,resizable') ;return false;">Aanmelden</a></td> 
                </tr>

Dit moet je veranderen :cheer:

Hoort dit er wel tussen?

PHP
    <?}else{
    if(isset($_POST['submit'])){
    mysql_query("UPDATE `users` SET `kladblok`='{$_POST['notes']}' WHERE `id`='$data->id'");
    }?>
    Citaat van Terr0r

dat begrijp ik maar ik bedoelde het als voorbeeld ofzo snap ferhat

Voorbeeld staat op php.net |-)

[offtopic]Je lult dubbel, eerst wil je EXACT weten waar je wat moet veranderen, tegen mij zeg je, vraag ik of je het wil voor kouwen ?? nee... Dat doe je dus wel, en nu wil je weer een voorbeeld.... ^o) [/offtopic]

Citaat

bij deze dan nog een keer wie weer kan mij exact zeggen wat ik moet toevoegen of weg halen uit me script en waar precies

zo duidelijk ??

Maar goed, maar goed, maar goed...

Nee, ga je het niet voorkauwen... Sorry Terr0r

8-)

http://php.net/manual/en/control-structures.elseif.php

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.08.10 14:27:33:

Zie ook geen scheve menu's. Zie wel dat alles bij goudmijn door loopt, waar het eigenlijk moet stoppen, plus een zwart vlak onderaan de pagina.

Je VIP opties doen het ook niet.

Citaat

Je moet perse een betaald account hebben om toegang te krijgen tot het VIP Winkel menu, heb je geen betaald account kan je geen gebruik maken van de VIP winkel!

Ben wel VIP :cheer: