Posts by jopitan

Citaat van glammiiee

Typ foutje
    wordt opgelost bij slice,
    en hoezo zou je 1 website over 3 schermen verpreiden?

Je moet er altijd vanuit gaan dat mensen dat doen. Net zoals dat overheid websites ook goed leesbaar moeten zijn voor slechtzienden en makkelijk navigeerbaar voor gehandicapten (natuurlijk is dit is een ander aspect) maar ik ben 1 van de mensen die een website over 3 monitoren heeft. Ik bedoel hier eigenlijk mee te zeggen dat of de website gewoon gecentreerd wordt als de resolutie groter is of dat hij wordt uitgerekt.

Citaat van tvl1996

Jij hebt makkelijk praten, jij kent het al.

Je wilt wat, maar je wilt er zelf geen moeite insteken.. Ging het zo ook maar in de realiteit, dan zwom ik nu in het geld.
    Gewoon veel kijken hoe PHP in elkaar steekt in andere scripts. Doe ook de tutorials zoals Hello World!. Het mag er dan simpel en stom en saai uit zien, en je zou best kunnen denken dat je dat wel onthoudt, maar typ het eerst maar eens over (inplaats van copy & paste). Dan onthoud je het veel beter.

Daarom vind ik wat Ferhat.Remory zegt ook helemaal niet zo gek.

Het kopje "Statsistieken" is fout gespeld voor de rest ziet er er goed uit. Mogelijk de tekst in het kopje van "Statistieken" wat duidelijker maken (niet cursief). Het komt nu heel blokkerig en onleesbaar over. Als je de website zou slicen, zou hij dan ook normaal zichtbaar kunnen zijn op drie monitoren? Voor de rest heb ik er niks op aan te merken, ziet er goed uit.

Sinds hotmail in de loop der jaren steeds veiliger is geworden hebben ze ook uitgeschakeld dat je zomaar vanaf een andere website kunt inloggen. Dit zal dus de error zijn die jij krijgt met je huidige script (die waarschijnlijk verouderd is).

Ik zou als ik jou was even kijken naar php cURL, dat zou mogelijk een oplossing voor je zijn, maar weet wel dat je de gebruiker op de hoogte moet stellen van de onbeveiligde verbinding die wordt gelegd met hotmail. (misschien de keuze maken tussen ctt file uploaden of username en password invullen) Er hoeft immers maar een persoon kennis van zaken te hebben en als de gegevens dan worden gestolen kunnen ze jou aansprakelijk maken omdat je je website niet goed beveiligd.

Of je zou een certificaat moeten aanschaffen wat weer aardig wat duiten kan gaan kosten. Of je zou eventueel iets als StartSSL kunnen gebruiken alleen vereist het aardig wat kennis om zo je beveiliging goed op te zetten.

In mijn ogen is het ctt bestand uploaden de meest veilige en goede manier. Eventueel zou je velden kunnen maken waar de gebruiker email adressen in moet voeren.

Misschien is het handig om eerst die rare error te geven want dan kunnen we je mogelijk daar mee helpen ;) Wat je ook kunt doen is mensen te laten staan om een contact personen extensie te laten uploaden en dat je dan het bestand uitleest per lijn (per contact dus) en dat je daar een invite naar toe gaat sturen. (Meest veilige manier en vereist geen login en wachtwoord)

Is het idee niet een beetje slecht? Aangezien je alles op internet kunt vinden. Wat vraag je voor alleen het domein?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.03.12 19:04:18:
    Ik heb het domein iunlocker.nl overgekocht.

PHP
    <?
    $bedrag = safe(ctype_digit($_POST['bedrag']));
    ?>

Maak daar eens

PHP
    <?
    $bedrag = (int) $_POST['bedrag'];
    ?>

van

Sowieso kun je alle strings die eigenlijk nummers moeten zijn en niet anders gewoon met (int) beveiligen. Dit convert een string standaard naar een nummer. Dus stel de input is 'heahtaethe258285285' dan wordt dit standaard 0. Als ze 2592925 invullen is het bedrag gewoon 2592925.

Scheelt veel rompslomp met functies laten checken of het wel een nummer is of niet.

Maak van:

PHP
    if(empty($ajax)) { 
        include('includes/inc.functions.php'); 
        include('includes/inc.required_queries.php'); 
      }

Eens:

PHP
    if(empty($ajax)) { 
        include('includes/inc.functions.php'); 
        //include('includes/inc.required_queries.php'); 
      }

Krijg je dan nog steeds een error?

Stop dit stukje code eens helemaal bovenin je script na je PHP opentags:

PHP
    error_reporting(E_ALL);
    ini_set('display_errors', '1');

Probeer het dan nog eens en post de error die je krijgt. De volledige error aub.

Je moet als background inderdaad die DIV met de class Button doen. Dan zou je het beste gewoon daarin een DIV doen die een class heeft waar de background met die image in wordt gedaan en dan daar gewoon rechts tegen aan een andere DIV die de tekst vasthoudt met zijn stijl.

Als je staat ingeschreven bij de KVK kun je beter Ideal zelf aanvragen bij je bank en de module inlaten óf zelf inbouwen. Scheelt je enorm veel omzet verlies door Mollie.

Het is uiteindelijk wel beter om een zakelijke rekening te hebbben omdat je dan Prive en Zakelijk gescheiden houdt wat weer ten goede komt van de boekhouding.

Stel je hebt een timestamp in je database staan. Als we daar van uit gaan kun je makkelijk comparison doen in je script om iets uit te laten voeren.

time() geeft je de huidige timestamp.
    En dan ga je met de timestamp uit de database en de huidige timestamp de tijd berekenen hoeveel er verschil tussen zit en dan ga je dus per tijd checken of het zoveel maanden is tot aan het die 6 maanden, 3 maanden en 1 maand.

Dan laat je een CRON JOB draaien die je elke maand uit laat voeren.

Ik heb nu je een beetje een richting gegeven. Probeer nu met google tot je doel te komen.

Het was meer een voorbeeld. Je had het erover dat de pagina's niet veranderen als je op die links klikt. Dit komt omdat je de link naar dezelfde pagina doet alleen dan met een parameter ('site' in dit geval). Nou moet je wel iets maken in het script dat deze parameter uitleest en er wat mee doet. Dus dan moet je bij jezelf nagaan. Wil je dat hij de link uit de database haalt of wil je dat hij de pagina checkt of hij bestaat en dan include.

Dan waar de container zit (nieuws op de hoofdpagina) moet je of de file includen of de bestanden uit de database halen of iets anders wat je hebt gedacht.

Ik vind dat je zelf er opzich wel wat moeite zelf in mag steken door even te googlen op 'php include page' zo kun je die voorbeelden die op het internet staan gebruike en eventueel aanpassen en later mergen naar een kleinere hoeveelheid.

Okay en jij vindt het raar dat de pagina niet veranderd als er in de pagina zelf niets staat met $_GET?

Doe maar eens:

PHP
    if($_GET['site'] == "news")
    {
    echo "Banzaaaaiiiii";
    }

Aan dit stukje hebben we dus niks. Trouwens je hebt register_globals niet aan staan hoop ik?

Sowieso klopt er iets niet met het uitlezen van de $_GET. Maar is het je ookal opgevallen dat je superveel Resources not found krijgt op je pagina? (In chrome: F12 -> Console)

Post anders het deel van je code dat de $_GET['site'] afhandeld.