Posts by jopitan

Ben je trouwens iemand die van gamerstyle houd van de kast of meer van de strakke stijl? Daarnaast is een window aan de zijkant nooit verkeerd om je mooie hardware te bezichtigen.

Citaat van bboy

6 GB videokaart dus laat ik zeggen dat je dan 3 games tegelijk kan runnen zonder enige lag.

Memory heeft niks uit te staan met het kunnen draaien van spellen. Het is alleen dat hij al eerder geladen textures makkelijk kan inladen dan dat hij weer het bestand hoeft uit te lezen. Vandaar dat nieuwere games meer geheugen nodig hebben omdat de textures en models zwaarder zijn en dus meer bytes innemen.

Zodra ik van werk thuis ben zal ik eens eentje voor je samenstellen. Eentje die toekomst gericht is en beide van kwaliteit is. (Dus geen asrock meuk enzov)

Kijk dat noem ik nou nog eens een budget. Had je ook nog enige wensen voor het uitbreiden van je PC? Bijvoorbeeld als je een nieuwe videokaart extra erbij wilt hebben (Crossfire, SLI)

Ik denk dat je voor 1500 euro al gave game pc hebt. Mag bij die PC ook een ander scherm erbij worden gekozen?

Hangt van veel factoren af.

Wat is je budget?
    Wat voor games wil je spelen?
    Wat is je huidige max resolutie van je scherm?
    Hoeveel films download je gemiddeld?
    Heeft snelheid een hogere prioriteit dan de kosten?

[offtopic]Er moet een topic komen over vereisten van een topic die vragen om hulp met iets... Admins? Misschien een idee om te maken?[/offtopic]

Post je html en wat is exact je probleem?

En wat zou dit domein moeten zijn dan? Het kan zijn dat ****.nl het zag alsof ie niet geregistreerd stond, maar was ie dat wel. http://whois.domaintools.com werkt meestal wel ;)

Het kan zijn dat die andere persoon exact hetzelfde domein zat te zoeken (nagaand dat er miljoenen mensen zijn die dagelijks naar domeinen zitten te kijken) en dat hij die snel heeft gekocht. Ik parkeer ook altijd domeinen snel voor 5 euro per jaar.

PHP
    echo "<BR><td class=maintxt><b><center><font color=red>U heeft zelfmoord gepleegt!<script language=\"javascript\">setTimeout('parent.window.location.reload()',1000)</script></b></font></center></td>";
    PHP
    error_reporting(E_ALL);
    ini_set('display_errors', '1');

Eenmalig toevoegen in configuratie bestand en je kunt alle mysql_error()'s weghalen.

Nou het leuke is dat je door een boek alleen maar je kennis vergroot. Daarnaast zou ik een boek nemen over OOP programmeren. Die boeken zijn altijd genieten 8-|

Je hebt verschillende dingen fetch manieren van mysql.

Mysql_fetch_object roep je aan doormiddel van $var->object

En mysql_fetch_array en mysql_fetch_assoc roep je aan doormiddel van $var['object']

Dat is gewoon om een string aan te geven zonder quotes enzov.

je kunt ook print <<<SHSFHF en SHSFHF; doen.

Je kunt het beter gewoon binnen echo ""; doen.

Kun je anders eens een foto maken van je beeldscherm (mobiel) zorg wel voor veel licht zodat het een duidelijke foto is.

Ik snap nog niet echt wat er aan de hand is, heb je het bij beide computers als je de andere computer los koppelt? Haal eens de belkin splitter er tussen uit, geeft hij het dan nog raar weer?

Heb je het bij andere monitoren ook?

Je kunt gewoon App synchronisatie uitzetten in Itunes (alle overige soorten synchronisatie). Daarna koppel je je Ipad gewoon met je PC en hij is gereed voor gebruik. Daarnaast synchroniseert Itunes alleen maar de PC met de IPAD en kijkt eventueel voor dingen die missen op beide devices. Stel je hebt muziek gekocht die op je PC staat en niet op je Ipad, dan vraagt hij of je die wilt synchroniseren en zo ja dan kopieert hij het ook naar je Ipad. Zelfde geld voor Apps, meer apps op je Ipad aanwezig dan die in je Itunes aanwezig zijn, dan kopieert hij de Apps naar Itunes.

Druk eenmalig op je INSERT key. 8-|

Als je trouwens details wilt ophalen van een string en dan daarvan de boolean wilt controleren in een IF statement dan ziet de if statement er zo uit:

PHP
    $_username = $_vdn->sVal('', $_POST['username'], 'aAd', 0, 0, 1);
    	if($_username['bool'] === false) {
    		echo $_username['str'];
    	}

Als je zonder details wilt kun je de ['bool'] weg laten

PHP
    $_username = $_vdn->sVal('', $_POST['username'], 'aAd');
    	if($_username === false) {
    		echo "Not a valid username. Im gonna ban your IP!";
    	}

Ik heb even snel een functie en test voorbeelden voor je gemaakt. Als er bugs inzitten zeg je het maar even, dan fix ik die even snel. Je mag deze code gebruiker maar gelieve wel even mij vermelden bij de code in het script. ;)

index.php

configuration.php

PHP
    <?php
    	include("Validation.cls.php");
    	$_vdn = new Validation;
    ?>

Validation.cls.php