Posts by jopitan

Ik zou doorzoeken naar een andere hosting :/ Het is je vaders bedrijf? Heeft hij ooit antagonist.nl gezien? ~35 (incl. btw) euro per jaar! Geen drol, laat hem daar eens een decent hosting nemen.

Naar mijn mening kun je dat idee van de portomonnee nog wel uitvoeren alleen dan niet wekelijks/maandelijks af laten schrijven.

Iedere gebruiker is uniek en heeft zijn eigen unieke 'portomonnee'. Ze kunnen hier geld op plaatsen door middel van Ideal, Paypal of Bankoverschrijving (Klant NR vereist).
    Zodra de gebruiker een hosting af wil nemen kan hij het pakket samenstellen en wordt hier een bedrag voor berekend. Zodra de klant volledig akkoord ermee is zal hij deze moeten activeren en wordt het bedrag meteen volledig afgeschreven van de gebruiker zijn account. Zo bespaar je zelf namelijk veel administratiewerk.

Ik vraag me toch af waarom niet het huidige systeem gewoon wordt gebruikt? Van je betaald per jaar en klaar is kees? Want je kunt immers ook niet een domein hosten voor maar een maand, deze moet je minimaal ook een jaar afnemen.

Houd er rekening mee dat voor het hosten van domeinen eigen nameservers en eigen DNS servers het handigst zijn zodat je alles in eigen beheer hebt.

Naar mijn mening kun je het beste de volgende prijzen berekenen als je voor een per MB systeem zou kiezen:
    Dataverkeer per GB: 0,25 euro
    Webruimte per MB: 0.01 euro (Dat maakt bijvoorbeeld 2GB 20 euro)

Je mag immers je crimegame ook gewoon hosten bij antagonist.
    Daar betaal je 29,95 per jaar en heb je het volgende:
    3GB webruimte
    60GB dataverkeer
    Domein beinbegrepen
    Alles unlimited
    DirectAdmin panel

Dus nee ik zou het niet nemen.

Citaat van scarface

VPS !

Ik denk dat je VPN bedoelt? VPS = Virtual Private Server, VPN = Virtual Private Network ;)

Wat zijn je PC specificaties? Zou je die mogelijk hier kunnen posten? Het is dan ook makkelijker te bepalen welke dingen je kunt laten afvallen en welke niet.

Citaat van glammiiee

http://www.jpvservices.nl/info.php
    hier de link waar ik het gezet heb dat script.

XML staat enabled (verwijder de pagina maar weer, is namelijk nogal een security flaw als iedereen er bij kan)

Raar, maar probeer eens

PHP
    error_reporting(E_ALL);
    	ini_set('display_errors', '1');

bovenaan je pagina te zetten. (tussen php tags)

Dank denk ik dat er iets anders aan de hand is. Want als ik dit stukje kopieer op meerdere van mijn servers dan krijg ik gewoon normaal een lijstje te zien.
    Maak anders even een phpinfo.php bestand aan met alleen de volgende code erin:

PHP
    <?php
    phpinfo();
    ?>

Alsjeblieft, even herschreven voor je ;)

PHP
    $_xml = simplexml_load_file('http://www.nu.nl/feeds/rss/algemeen.rss');
    	foreach($_xml->channel->item as $_item) {
    		echo '<li><a href="'. htmlspecialchars($_item->link) .'">' .  htmlspecialchars($_item->title) . '</a></li>';
    	}

Ik doe een htmlspecialchars over de link en de titel heen aangezien je NOOIT maar dan ook NOOIT data kunt vertrouwen van een andere website ;)

Citaat van H.Rayn

Maar gelukkig hebben ze al wat geleerd. de Start button is nu veranderd in een logo'tje. Iets wat Apple ook heeft? Hm...

Dan nog zou Microsoft het niet van Apple hebben maar Apple van Linux ;)

Citaat van eeyk

bedankt allemaal ik heb het opgelost want ik zorg er nu voor als de int dan 0 is dat 0 geblokkeerd word want 0 is geen ID uit mijn shop :)

Daarnaast kun je, na het converten naar een INT, de value checken in de database of die ID wel bestaat of niet.

Elementen die aan de client kant zitten kun je niet beveiligen. Chrome heeft dezelfde soort plugin voor webmasters alleen deze zit er standaard in. (F12 knop in chrome)

Het enige wat je kunt doen is de waarde valideren in je PHP zodra er een post wordt gedaan. Door bijvoorbeeld de input standaard te converten naar een INT.

Citaat van jgdonleach

K.Rens als je dat linker menu refreshen er uit haalt. Dit scheelt en jou dataverkeer en de mensen hebben geen last meer van deze problemen.

*massive ultra mega facepalm*

Citaat van h4x0r666

Wat is veel? ^o)

Ik denk dat je met 10 pagina's nog wel veilig zit. Deze pagina's roepen ook namelijk weer telkens scripts aan om updates op te halen. Als ik het namelijk bekijk dan roept deze website naast de website en de resources (images, javascript files en css files) ook om elke ~5 seconde een script aan om recente updates binnen te halen.
    Maar ik neem aan dat je maar 1 tab open hebt met CP?

Citaat van Yoichi

Domme mensen maken het meeste lawaai...
    Al die tijd roepen dat je zo'n grote webmaster bent en dan kom je met zo'n zwak gevolg, wat geen eens een oplossing is.
    Kom op zeg, beveilig je servers gewoon goed met software en hardware.

Sorry hoor, maar deze achterlijke tekst kan ik gewoon niet aan mij voorbij laten gaan. Laat me eens een vraag stellen: "Heb jij enig idee hoe je een server moet beheren en hoe je deze tot in het perfecte puntje moet beveiligen?"

Een DDOS kun je niet tegen gaan tenzij je een bedrijf bent zoals Microsoft of Google met onnoemelijk veel servers (daarnaast zijn ook deze zelfs nog vatbaar voor DNS DDOS). DDOS kun je in principe uitvoeren door alleen maar te pingen naar een IP adres (en dit dan met meerdere connecties). Het enige wat Koen nu doet is de servers zo te beveiligen dat vele requests automatisch geblokkeert worden en op de blacklist worden geplaatst.

Het feit dat jij geen enkel verstand hebt van servers is hierbij alweer bewezen. Daarnaast heb jij ook waarschijnlijk geen flauw idee wat deze hardware en software kost. Deze website, die jij momenteel zit te lezen, is helemaal gratis beschikbaar voor jou.

Daarnaast hoe jij uitvalt tegen iemand, die zijn best doet om de website zo goed mogelijk te laten draaien en zijn best doet om de DDOS tegen te gaan, vind ik uiterst respectloos.

[offtopic]Sorry hoor, maar ik kan zo slecht tegen mensen die dingen gaan roepen tegen anderen terwijl ze er zelf geen greintje verstand van hebben...[/offtopic]

Citaat van eeyk
    PHP
    $dbres = mysql_query("SELECT `id` FROM `[users]`");
    $members = mysql_num_rows($dbres);

online : $members

Dat is alleen voor het aantal geregistreerde leden, slimmerd.