Posts by jopitan

Als het niet werkt, dan leg jij het niet goed uit. Of je plaatst het niet op de goeie plek. Namelijk als jij events alleen wilt uitvoeren wanneer er geen POST wordt gedaan dan klopt die oplossing van mij wel (en is korter). Daarnaast, als het geheim is waarom ga je dan om hulp vragen? Als het "geheim" is en je vertrouwt ons niet met die informatie vind ik persoonlijk dat je geen recht hebt om te vragen als je hulp nodig hebt. Dan zoek je het naar mijn mening ook maar lekker zelf uit. ^o)

Ik heb hier gewoon een DMG bestand gedownload van Mac OS en Oracle VM Virtualbox geinstalleerd.

Je opent dan Oracle VM VirtualBox en klikt op de button "Nieuw".

Volgende -> Naam "Whatever" -> Besturingssysteem "Mac OS X" -> Versie "Mac OS X Server 64 bit" -> Volgende -> 2 GB geheugen -> Opstart hardeschijf "checked" -> Maak nieuwe harde schijf aan "checked" -> Volgende -> VDI "checked" -> Volgende -> Dynamically Allocated "checked" -> Locatie "waar je de VDI wilt opslaan" -> Omvang "minimaal 20GB" -> Create

Klik dan op je zojuist aangemaakte VDI en druk op "Instellingen". Ga naar "Opslag" in het menu en voeg, als deze nog niet bestaat, een IDE Controller toe. Druk dan op de disk die je ziet verschijnen met de naam "Leeg". Dan zie je rechts een cdtje staan met een klein pijltje. Druk hierop en dan op "Kies een virtueel CD/DVD Bestand" en ga naar je gedownloade versie van Mac OS. Druk op Ok om terug te gaan naar je VDI overzicht. Druk dan op start en volg de installatie procedure.

Dat zou het ongeveer wel moeten doen, althans bij mij :)

Zolang het buiten die andere isset staat dan zou het moeten werken. Maar ik snap niet echt waarom je een query zou willen uitvoeren zolang er geen post wordt gemaakt doormiddel van een button.

Nee. Een foreach request moet altijd 2 parameters hebben. E.g.

PHP
    foreach($_POST as $_value) {

}

Daarnaast kun je van dat gewoon het volgende maken:

PHP
    if(isset($_POST)){ 
    foreach($_POST as $_value){ 
    echo 'H3ll0 W0rld';
    }
    } else {
    echo $_error;
    }

foreach en else samen kan niet. Dit was ooit voorgelegd bij de ontwikkelaars van PHP om een foreach else te maken zodat je niet meer hoeft te checken of het veld leeg is of niet. Maar het is nooit in PHP geplempt, dus nee het werkt niet.

Dan komt het dat het virus alleen internet explorer infecteert. Run een Malwarebytes scan en daarna een Spybot Search & Destroy scan en daarna ESET Online. Dit moet ongeveer wel genoeg zijn, weet je in iedergeval zeker dat je pc wat schoner is ;)

Malware, Malwarebytes draaien. Met andere PC downloaden en op een USB stick zetten. Spybot Search & destroy en ESET Online scanner ;)

Ik zal het eens testen op mijn home cinema set als ik thuis ben. Ooit gedacht aan Dirty Dubstep? Liquid Dubstep vind ikzelf erg fijn.

Get Down: is wel redelijk geslaagd, maar mis wat variatie in toon hoogtes en verloop van de muziek.

Elephant: Naar mijn mening niet echt Drumm n Bass.

Ellie Goulding- Lights (Bassnectar Remix) TwistedCake re-edit *FREE DOWNLOAD*: Fijn om naar de luisteren komt bij Liquid Dubstep in de buurt.

De rest vind ik net mwah..
    Ik weet niet of je Going Quantum Podcast kent op Youtube, maar die heeft erg fijne liquid dubstep.

Heb je mogelijk ook FLAC (lossless audio) kwaliteit?

één van de podcast's liquid dubstep:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.