Posts by Toontjuhh

[offtopic]De waarheid is hard..8-|[/offtopic]

Maar houdt het vanaf nu on-topic please, is voor TS ook fijner ;)

[offtopic]Nee, ik ben geen BS-Modje..(xD)[/offtopic]

[offtopic]Ik wil je niet ''afzeiken'', dit is een tip:[/offtopic]
    Het is leuk dat je je bezig houd met designen, maar ik zou het voorlopig voor de fun doen, en niet om al je creaties meteen te verkopen ;)

Ik zou deze lay-out nog niet willen al kreeg ik er geld bij (beetje overdreven(a))

Ik zou veel tutorials gaan doorlezen, en veel oefenen, dan kom je er wel!

Gegroet,
    Toon

[offtopic]Joey, jij hebt niks aan je game gescript, dat hebben wij voor je gedaan, dus nu niet de wijze vent uit gaan hangen.. Nee, ik ben ook geen prof, maar zonder mij was jouw game er niet ;)[/offtopic]

On Topic:
    Zoals al een aantal keer is gezegd zou ik het in de CSS doen, maar aan je bugs te zien, weet ik niet of dit gaat lukken..:$

Ik heb hem op MSN, daarom zei ik dat.. ;)
    Maar hij wil er geld voor (begrijpelijk), maar mijn budget is niet al te groot ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.05.10 14:49:12:
    Ik heb die van Perry al, bedankt!!
    :slotje:

Heel leuk voor je, maar als ik die niet krijg, heb ik er niets aan ;)

Hallo scripters.

Ik gebruik het OSbanditi script (zoals jullie onderhand wel weten denk ik), maar bij die chat kan je alleen kicken..
    Bannen is dus niet mogelijk, en met spammers is dat redelijk irritant.

Nu was mijn vraag of er misschien iemand een script van de chat heeft met hetvolgende:
    Opties Admins:
    -Spelers kicken
    -Spelers bannen

Opties Mods:
    -Spelers kicken
    -Spelers bannen

En dan een Optie met Chat moderators:
    -Spelers kicken
    -Spelers bannen

Bij voorbaat dank,

Mvg,
    Toon:cheer:

Voor de eerste keer is het mooi gemaakt, maar het kan wel beter.

Ik zou deze lay out niet in mijn spel zetten, laat ik het zo zeggen ;)

Hallo Mods.

Let op: dit is niet lullig bedoelt, maar ik wil jullie helpen.

Is het niet slimmer als dit forumdeel een keer helemaal opgeruimd word, en dat mensen dan hun topics opnieuw kunnen plaatsen indien nodig?

De meeste topics zijn ouder dan 3 maanden, dus in actief, dus daar heb je ook niet meer zo veel aan ;)

Het is gewoon een vraagje, geen bevel ;)

Gegroet,
    Toon

Natuurlijk is het mogelijk om die te verkopen, maar -en dit is zeker niet lullig bedoelt-, ik denk dat als ik jou kwaliteiten zie, dat je niet veel zult verkopen..

Je bent zeker niet slecht, dat niet, maar je moet wel van iets beter niveau zijn om je plaatjes werkelijk te kunnen verkopen ;)

Voor verdere vragen over Photoshop kan je me altijd een PM sturen ;)

Graag gedaan ;)
    Ik zal even wat voorbeeldjes laten zien van mijn creaties.
    Ik weet dat ik geen prof. ben, maar ik doe dit gewoon voor mijn plezier in mijn vrije tijd ;)

Cijfer 0/10: In totaal een 6.5
    opmerkingen: De bovenste 4 zijn naar mijn smaak te leeg. Als je naar de 5e kijkt, die heeft een mooiere opvulling
    tips: Zoals hierboven genoemd: Gewoon iets meer brushes erop.