Posts by Toontjuhh

Hallo scripters.

Ik heb op mijn site het OSbanditi script, waar ook de buycredits.php in zit.

Nu zit ik alleen met het volgende probleem, namelijk dat als mensen callcredits willen bestellen met wallie, ze het icoontje niet kunnen verslepen..

(voorbeeld)

Script:

Alvast bedankt.

Gegroet,
    Toon

Meloentje, ik ben juist blij dat hij dat zegt, want dat kan ik dan weer 'positief' opvatten, en leer ik ervan ;)

Ik wil je graag helpen als designer, en een beetje met scripten (daar ben ik niet zo goed in, maar kan het wel een beetje)..

Mag ik trouwens weten wat Joey in het team doet..?

Sorry, helemaal over het hoofd gelezen..:$
    Uhm, ff denken..

Misschien een voetbalspel?
    Dan bedoel ik niet zoiets als fifa e.d., maar dat je je eigen team kunt beheren, en dat je zo tegen elkaar wedstrijden kunt spelen zoals OSM?

Misschien een soort systeem dat je je eigen stad kan bouwen, en steeds jezelf kan upgraden, totdat je de grootste stad hebt.

Ik weet dat er al zo'n spellen zijn, maar je kan er wel totaal je eigen draai aan geven ;)

Ik ben er mee bezig, ik zal hem zo posten ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.05.10 16:03:27:

Alstu ;)

Joey, je hebt je waarschuwing van OTG net binnen, je site is eruit gehaald door je hoster, en je gaat lekker vrolijk verder?
    Niet bepaald slim als je het mij vraagt..:S

En over je naam: Ik weet het niet, als ik in jouw situatie zou zitten, zou ik stoppen met de crimegames, en iets anders gaan bedenken..

Ik zou eerst eens heel goed nadenken als ik jou was, voordat je dadelijk echt zware boetes mag gaan betalen.

Gegroet,
    Toon

Ik zou als ik een keertje tijd heb best wel een banner voor je willen maken, alleen heb ik het de laatste tijd erg druk..

Zit er veel haast achter, of niet..?

Graag gedaan ;)
    Als je nog problemen hebt met het online zetten ofzo, kan je me altijd een PB sturen.

Ik ben er ook geen professional in, maar ik kan het wel een beetje :)

Gegroet,
    Toon

Het heeft niets met je vraag te maken, maar ik wil je wel graag een tip geven..

Ik gebruikte voorheen ook woelmuis, maar die host is zo slecht, die accepteert geen flash, en de CC shop werkt niet naar toebehoren..

Ook is hij super sloom, en om de Database te openen heeft hij minstens 10 minuten nodig..

Ik raad http://www.v3host.be aan, die is ook gratis, en is 100x zo goed ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.05.10 19:15:08:
    Ik plaatste een dode link, sorry, ik zoek verder voor je ;) :$:$