Posts by Toontjuhh

Oh, ja.. Dan is het grootste probleem al opgelost dan ;)
    Maar mag ik weten over welke site het gaat? Want als het een grote site is, en ze komen erachter, dan kan je flink de ''jan met de korte achternaam'' zijn..

[offtopic]Zou je misschien 1 minuutje meer aan je zinnen kunnen besteden, zoals leestekens e.d. te gebruiken, leest veel makkelijker..[/offtopic]

Ik denk dat je hiermee nog veel problemen gaat krijgen, en als het een beetje tegen zit, flikkert de host je ervan af..

Ik denk dat je daarmee best wel in de problemen zou kunnen komen..

Stel je je het eens voor van de andere kant; jij zou het ook niet accepteren als jij een domein had, wat door iemand anders daarna ook werd gebruikt..

@ Oceans, ja, dat zocht ik! Ik had dat ook al gevonden, maar de ene download werkte niet, en de andere site ook niet.. Maar toch bedankt! ;)

@ Meloentje, waarom geef jij zo'n reactie? Voor een extra post ofzo..?|-)

Hallo CP'ers..

Ik ben al een tijdje op zoek naar het brabantse kaartspel rikken, om zo op mijn PC tegen de computer te kunnen spelen.. Ik zit alleen met een probleempje; ik kan het nergens vinden :(

Heeft iemand misschien een link waar ik het gratis kan spelen?:$

Alvast hartelijk dank!

Gegroet,
    Toon

Nouja, ik kan niet echt zeggen dat het positief was.. Maar als ik ga zeggen dat ik het mooi vind enzo, dan ga ik liegen, en schieten we er allebei geen fl*kker mee op ;)
    [offtopic]sjonge jonge, hoort de filosoof praten dan..(xD)[/offtopic]

Omfg^o)8-)

Ontopic: Ik zal wel wat maken, moet je maar zien wat je ermee doet..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.07.10 22:38:33:
    Hier; kijk maar wat je ermee doet ;)

Klik

Cijfer: 1/10: 4
    Pluspunten: De kleuren van de achtergrond
    Minpunten: Alles behalve de kleuren van de achtergrond.. (sorry)
    wat kan eventueel verbeterd worden: Andere lettertype, andere kleur kolommen, die vakken opvullen, de linker en rechter kolommen wat breder maken
    Evt. Waarde:1.- ?

[offtopic]Het komt heel lullig en negatief over; sorry.. Ik wil je alleen maar helpen..
    En nee, ik kan het ook niet zoals een prof, maar ik ben ook geen noobie8-|[/offtopic]

Cijfer: 1/10:6.5
    Pluspunten:Kleurgebruik
    Minpunten:De inlogvelden, het lettertype, de auto..
    wat kan eventueel verbeterd worden:Verander de inlogvelden naar iets professionelers, en doe een ander logo, die auto komt me onderhand de strot uit..[offtopic]en ja, dat doet pijn zo'n hele auto![/offtopic]
    Evt. Waarde:5.-

[offtopic]Heel erg moeilijke vraag ja..|-)[/offtopic]
    Moet het een vierkant, rechthoek, cirkel, ofwa?:}

[offtopic]Als je dit nog niet snapt, kan ik er wel een tekeningetje bij maken voor je..[/offtopic]

[offtopic]Joey, je kan niet scripten-.-[/offtopic]
    Ik zou best willne helpen met het design als je nog niemand hebt, en je mij niet al te slecht vind ;)

Misschien kan je dan een paar maffiagames afgaan, en daar de lay-outs eens rustig bestuderen ;)

Vervolgens kan je zelf gaan beginnen, en je zult merken dat er dan al iets heel anders uit gaat komen :)
    Let op: Ga ze zeker niet na-apen! Schiet je niets mee op, en de meeste spelers zien het meteen ;)

Inderdaad mafiabase.

Je zal mij ook niet horen zeggen dat hij niet kan designen, het enige wat je mij zal horen zeggen is misschien dat ik zijn niveau iets te laag vind voor als het klopt over wat hij zegt hoelang hij al designt ;)

Ontopic:
    Over je laatste lay-out:
    Ik vind het de mooiste tot nu toe! Gewoon veel blijven oefenen, en veel variëren, dan kom je er wel!!
    [offtopic]Dat is mij tenminste altijd gezegd, hopen dat het ook klopt :P[/offtopic]

Ik vind hem persoonlijk niet heel verkeerd, maar hij komt me erg bekend voor..
    Ik zal even kijken of ik dat beeld wat ik in mijn hoofd heb nog ergens kan vinden.. :cheer:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.07.10 19:29:06:
    Edit: :O Ik wist iid zeker dat ik zo'n soort lay-out had gezien, maar dat hij van jou was wist ik niet..:S
    http://i49.tinypic.com/2zzrp7d.jpg

Ik zou de volgende keer een totaal andere maken, want als je steeds dezelfde gaat maken, zitten er een hoop nadelen aan..
    ( de lol gaat er snel af, je leert niks, je word minder gewaardeerd )