Posts by Buds

Beste CP leden ik zoek een nieuwe url om een Maffia game op te starten, deze moet goed in de oren klinken en nog vrij zijn, graag had ik wat goeie ideeen willen horen voor een Naam/Url

mvg

280? Goed gek ben jij...Ben slimmer geworden ik sta nu te kijken hoe iedereen zijn geld in de lucht schiet en het kost me niet en heb dubbel zoveel plezier, ik ga liever eens goed gaan eten inplaats van dat aan vuurwerk te besteden.

Loods8 kan je goedkooop vuurwerk krijgen rond brugge (belgie)

Vergunning om vuurwerk af te steken is een goed idee alleen moeten ze het dan met iedereen zo doen, je kunt een vergunning aanvragen om vuurwerk af te steken in je straat bij je eigen gemeente, kost je niets. [Wel 18 jaar zijn] Nu kun je als kleine onder de 15 zelfs aan vuurwerk komen in bepaalde winkels, zelfs doen ze speciale stock in voor de nederanders die hier komen kopen..

Wees voorzichtig want een ongeluk is er sneller dan je denkt.

sorry onder de 50 doe ik ze niet weg, moeten nu ook niet gaan overdrijven ee, straks wil je het nog gratis

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.12.10 17:07:36:
    Niemand die ze wil ? Want is koopje als zeg ik het zelf, betaald er zelf 6x zoveel voor om het te laten maken.

Is indd daar laten maken door mij op deze site, je kan het altijd vragen aan de heerder. Ik had die ooit laten maken voor crimegame.be maar ben daar mee gestopt dus layout ligt hier maar en is zonde.

Maviose was omdat ik verkeerde titel had, heb die al aangepast.

indien je de kennis hebt om layout in orde te zetten pm me dan met je gegevens voor msn dan praten we daar verder.

mvg

volgens mij als je dan even uitlogt en terug in zien ze niet meer je real naam als je deed wat ik hier boven vertelde, ik deed het zo en niemand ziet mijn naam nog. alleen maar buds.

Je naam veranderen kan dus wel!
    klilk je msn venster open, klik dan op je eigen naam, en dan naam wijzigen dan opent in ander venster windows live log daar in en verander je naam daar dan is die ook aangepast op je msn :)

mvg buds

Hallo beste cp leden.
    Ik zit even vast met me nieuwe layout dat ik op bestaande site wil plaatsen, is er iemand die me daarbij kan helpen ?
    Dus alle links/urls doen werken en het er ook goed laten uitzien dus klaar maken voor gebruik.

Gaat om deze layout http://www.loco-mafia.nl/

Tegen kleine vergoeding.

Cijfer: 7/10
    Kleurgebruik: 6/10
    Indelink: 7/10
    Tip: - Ik zou er persoonlijk een mooi achtergrond plaatje bij doen.
    Waarde: -
    Zou ik kopen: JA/NEE
    Zou ik gebruiken: JA/NEE

in OSBanditi zitten vele delen te kort in en ben je eigenlijk niets mee want ook nog fouten/bugs erin, beter kun je dan betalende source kopen waar je wat meer zekerheid hebt. crimz is nu ook niet de top source wel leuke maar leden zijn deze snel beu en dat wil je net niet om geen leden te verliezen.