Posts by vergeten

Anders heb ik nog wel een legale unieke key voor je;)

Maar manier van tcb zou moeten werken, probleem is namelijk met die OEM keys is dat als je 2e keer activeert idd hun moet bellen-_-

Je verwijdert gewoon een lopende spel? O_o

Ik zie ook nergens staan op het spel dat je het gaat verkopen en dus ook best lullig voor die mensen xD

Maar ja misschien screens?

Mwah, als ik kijk wat de gemiddelde 14 a 15 jarige levert of zelfs vraagt denk ik niet dat de beste scripters hier <16 jaar zijn ;)

Haal gewoon de Core i7 930 (werkt prima genoeg die hexacore is nergens voor nodig en duizend euro is zonde voor dingen waar zelfs genoeg dingen niet eens een quad core voor nodig is)
    Goede moederbordje, miss waterkoeling setje, mooi triple kit 3x2GB geheugen voor minstens 200 euro, dan een Ati Radeon 5970 (jaha de dual GPU kaartje). 1000 watt voedingje erbij. Mooi Intel SSD ook nog, lekker snel zijn ze

nou kom je volgens mij nog niet uit op 3500 euro:P Rest kan je voor je beeldscherm muisje enz besteden:P Miss een 2e 5970 (lol overkill) al hoewel geen enkele CPU dat denk ik kan verwerken een quad cross fire xD

Nou ja, tegenwoordig zitten virussen vaak ook nog in de Windows map;)

Geef je toch kans dat je misschien opnieuw moet installeren, als dit een betere "black hatter" is moet je toch dat doen.

Want tegenwoordig hebben voornamelijk botvirussen (voor botnet dus) auto spread, torrent, msn en paar andere software. Ze laten de virus constant steeds updaten zodat hij FUD blijft, ze crypten hem iig zodat hij anti is voor van alles en nog wat.

Ik zal iig je pc gewoon opnieuw installeren en al je passes te veranderen om te zorgen voor minste schade ;) Anders kan je nog wel is wat dingetjes kwijt raken. Dat msn gebeurte is slechts voor 1 ding dat is spreaden en geloof me die verkopen ze of gebruiken het zelf voor ergere dingen ;)

Je hebt iig aparte veld nodig voor in de database;) Dat werkt denk ik het meest makkelijk en efficient.

Dan moet je gwn voor zorgen dat er id bij toegevoegd word. Als je de gevangenis in komt bijv bij een misdaad moet je bij misdaden gwn een mysql insert into query uitvoeren.

Je laat op een pagina waarbij je al die dingen wilt laten zien lijst met de ID waarmee diegene ook mee speelt (door $data->id dus)

Zo kan je mooi een strafblad gedeelte maken

Meningen verschillen hier erg in.

Zelf geloof ik er niks van, zal gerust ook bijv waar mensen bang voor zijn glaasje draaien. Menselijke geest is erg sterk, je wilt niet weten wat je allemaal kan verbeelden :) Ik heb het meegemaakt met een vriend die daadwerkelijk gewoon hallucineerde maar het was er niet, kwam door oververmoeidheid toen:P

Maar goed, er is nog nooit 1 bewijs geweest dat het bestaat, zal sneller geloven dat de marsmannetjes nog wel eens op de aarde zijn dan dat geesten ronddwalen langs mij:)

Citaat van Ferhatje

Die slider zoals de echte banditi :)

Slider qua kopen? 10 dagen BA, 15 dagen BA enz enz? Naja klinkt wel grappig, had zelf via andere manier gedaan. Maar klinkt interessant aangezien javascript niet mijn ding is en dat toch zocht:P

Haal de harde schijf eruit, plug het in je nieuwe pc, zorg ervoor in BIOS dat hij niet opstart met die harde schijf maar gewoon met je normale schijf die je normaal gebruikt. Kopieer het wat je nodig hebt en klaar.

Erg simpel, gemakkelijk en snel;)

Citaat van verhoekski

Heb banditi versie 2.0.1

Oftewel gebruik gewoon 1.6 de versie die lars heeft aangezien meeste mensen je daarmee meer kan helpen omdat iemand anders versie "2.0.1" heeft gemaakt. Daardoor kunnen er verschillen zijn tussen de scripts.

Citaat van K.Rens

Of verkoop alleen via http://todo.Gamecoll.com
    dan ben je zeker dat de leverancier zijn geld pas krijgt na jou goedkeuring...

Bij paypal kun je klacht indienen en als de verkoper niets kan bewijzen, krijg je je geld terug.

Gewoon doen, werkt ZEER goed!
    De koper wint vaak, ook al voorgehad (h)

Fout, PayPal handelt niet met virtuele goederen, dit gaat buiten hun beleid, als ze je oplichten is het eigen schuld dikke bult;)

Citaat van tree

Ga je niet vinden of is illegaal...

Waarom zoekt iedereen altijd bugloze sources/scripts... Leer zelf iets of doe het met een iets mindere source/script maar maak er zelf iets van... Trouwens er is bij mijn weten niemand die ooit een volledig bugloze (en succesvolle) site gratis zal weggeven...

:slotje::slotje:

Idd, altijd hetzelfde, mensen denken laatste tijd slapend rijk te worden.

Voor paar honderd euro zal iemand je vast graag willen helpen;)

Hij leek op een script van sitedeals

ctype is net zo gemakkelijk ;)