Dus hetzelfde script doet het wel bij je gratis maar niet bij je betaalde hosting?
Posts by vergeten
-
-
Citaat van Spinazie
Naja als jij het feit dat het een 'remake' is genoeg vindt om het niet te gebruiken, is dat voor jou genoeg beargumenteerd, maar dat zegt mij absoluut niks.
Is aMSN slecht omdat het een 'remake' is?
Ik dacht ook dat jij een nieuwe versie had gemaakt van de Banditi clone. Vind je die slecht omdat het een 'remake' is?
Vind je Dosbox slecht omdat het een 'remake' van Microsoft DOS is?
Vind je Inkscape slecht omdat het een 'remake' is van Adobe Illustrator?
Sorry, maar ik ga geen enorme lijsten maken hiervanIk denk meer dat ie in het principe bedoelt van een remake van 2003 als omdat functies en layout beetje van een oudere versie heeft terwijl 2007 en 2010 dus nieuwer is en "beter"
Niet zo zeer qua het woordje "remake", iig zo begrijp ik het even eruit
-
Wat is je hosting dan?;)
-
Citaat van gamecontrol
Geen mogelijkheid om het gratis te doen? Is nml niet dat ik momenteel meer met de banditi source bezig ben maar heb het probleem wel verschillende malen voorheen gehad op bepaalde hosting en wil dit in de toekomst dan ook voorkomen (indien ik iig weet hoe te fixen ;))
Tsja het kost mij tijd om het uittezoeken... Want ik weet niet waar daadwerkelijk de fout zit in welke file en welke regel. Dus vandaar dat ik dat moet uitzoeken. Aangezien bij mij gwn alles werkt zie ik zelf geen nut in om voor noppa helemaal uit te gaan zoeken xD
Daarnaast animal je moet begrijpen dat meeste het niet zoveel kunnen schelen als mensen hun mogen of niet:P Het zal mij een worst wezen, zijn enkele leden boos op mij geweest omdat ze na het spammen van me spel ff bugabusing ging doen bij hun:P
Maar goed je moet zelf kieken wat je wilt ;D
-
Heb ff aangemaakt, dit is idd een cookiekwestie met grote kans.
-
betekent dus dat mv niet in je database bestaat als veld
-
Citaat van Ferhatje
Ik heb geen Banditi :p
Wrm zeg je je probleem dan in een Banditi topic die over hetzelfde probleem gaat^o)
-
Wow zijn zeker veel dbres, kan je niet beter per pagina waar dus die GET['s'] in verwerkt zijn in zetten?
Aangezien dit al onoverzichtelijk is xD tis gemakkelijker als je het hele script grootste gedeelte ook op die ene script houd. (dus bijv search optie bij bijv. search.php houd)Trouwens Darsstar je leest me gedacht hehe 20 sec erna zelfde reactie:P
-
Naja kleine vergoeding en dus wat ftp gegeventjes om te testen zal ik je helpen:P Aangezien het mijn tijd kost vraag ik dus wel een kleine vergoeding. (ik praat echt niet over 50 euro dus xD)
Dan zal ik kijken wat er mis is. Maar geef even welke site je hebt Ferhatje of animalking. Kan ik kijken als idd dat het probleem is
-
-
-
Er zit een fout in cookie instellingen waarschijnlijk
Zo herkent ie namelijk als je de persoon bent waarmee je inlogt. Als je cookies verwijdert log je ook auto uit:)
-
-
Whiskey
-
-
Citaat van animalking
oke zou je het misschien iets beter uit kunnen leggen omdat ik nog maar een beginnende php'er ben, want ik snap het nog niet echt helemaal
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.03.10 17:19:33:
want wat bedoel je precies met rand(1,5) wat is dan tussen 1 en 5?Tsja, ik maak geen complete script voor niks
Maar dan pakt ie dus een getal tussen 1 en de 5 (ja ook 1 en 5 erbij). Maar je kan ook rand(0,2) doen ligt eraan hoe groot je de kans wilt maken. Zodra zeg maar de dag voorbij is pakt hij een random getal tussen de 2 getallen die je invoert. kan dus 1, 2, 3, 4, of een 5 zijn. Als ie dan matcht met de volgende commando dan voert hij die uit en anders gebeurt er niks;)
-
-
Welke spel gaat het om
Aangezien ik sommige spellen voor geen goud help;) Aangezien reclame maken op mijn spel niet bepaald geweldig is zoals Thuglife zn spel, maar die heeft wel gemerkt wat er dan gebeurt
Want ik denk dat die optie nog best te doen is. Maar winst en verlies? Je bedoelt dat je dus wilt dat elke uur onderhoudskosten word betaald? Anders zie ik niet in waar je verlies mee kan draaien. Maar daarnaast die winst/verlies waar wil je die weergeven? prive of voor elke lid.
Wou binnenkort voor mezelf toch al de gevangenis als een object aanbieden, ik heb al de haven in me spel gescript. En een gevangenis lijkt me nog simpeler dan dat;p
-
Citaat van Jannick
Kort gezegd; een script waarbij je belasting moet betalen, zodat je niet gepakt word als ze jou controleren.
Naja, zal je toch beetje richting geven. Wat je bijv kan doen is bij de cron_day maakt je optie van $belasting = rand(1,5) dan zet je if($belasting = 3 (als voorbeeldje) ){ mysql_query(UPDATE `users` SET `bank`=`bank`*'0.95' WHERE `belastingbetalen`='0' }
Zoiets kan je al maken, je moet slechts dus veldjes extra maken, plus je moet voor elke percentage aan rente die je krijgt ff een mysql_query aanmaken waar je bij WHERE bijv. `rentedagen`>'0' neer zetten zodat je zelf ff het kan aanpassen wat je wilt:)
Dan hoef je slechts alleen een simpele optie te maken bij bank dat je kan selecteren als je belasting wil betalen of niet:)
-
Beste virusscanner is Antivir/Avira
Als ik me vroegere blackhat tijd bekijk dan weet ik dat Antivir vaak het probleem was dat die me virussen zag xD
Kaspersky is ook erg goed, alleen kost beetje teveel en ziet zelfs minder virussen dan Avira.