Posts by vergeten

Maar dan kan je toch beter iemand vragen die alle teksten even in goed Nederlands kan zetten ^^

Bedoel blijft toch een spel waarmee je geld wilt verdienen en met grote taalfouten word niet echt een succes:P

Ziet er mooi uit verder. Idd outgame klopt niet echt als je ingame kijkt. Zie je outgame denk je echt pfff weer zon banditi spel. Maar ingame is wat beter.

Enige nadeel is dat menu 1 kant is, ik vind dit gelijk "irritant" spelen. Ik zie vaker zulke spellen met 1 kant menu, maar dit zit dan vaak helemaal links van het scherm en het "spel" zelf in het midden, dat is opzicht wel goed dan, maar op deze manier krijg je beetje dat het "spel" zelf wat meer rechts staat en tsja.. kan aan mij liggen maar ik vind dit zwaar irritant spelen.

Die drugsstatistieken is meer iets "funs" totaal niet nuttig :P
    Maar je hebt beetje andersom gedaan als mij, ik ben nog bezig met scripten met boel:P als ik het goed vind maak ik pas lay-out, aangezien je opeens ziet heb je extra optie erin klopt ie niet in de layout meer...

Citaat van insaneflame

juist is dat alleen maar sms of ook bellen etc?
    want ik ben echt niet handig met die betaal methoden scripten inbouwen enzo.

Dit is alleen smsen ;) neem aan dat je bellen al standaard hebt bij de script. Dus slechts deze sms functie toevoegen, volgens mij heb ik zelfs uitleg erbij gedaan:o

PHP
    mysql_query("UPDATE `families` SET `bank`=`bank`+(`coffeeshop`*'1500')");

Die ONLINE gedeelte werkt niet he, neem aan dat je de online status bedoelt van de users. Dat werkt dus niet als je online vraagt van users, weet niet als bij (`online`) $data->online kan.. Nooit geprobeert:P

PHP
    f($_POST['item'] == 24){
    if($data->contant >= 250000*$number){
    if($_POST['number'] > 0){
    $betaald = 250000*$number;
    mysql_query("UPDATE `families` SET `coffeeshop`=`coffeeshop`+'$number' WHERE `naam`='$data->naam'");
    }else{$error = 2;}
    }else{$error = 1;}
    }

Denk niet dat die 999999999999999 nodig is, dus heb die helemaal weggehaald, daarnaast kan je beter ctype doen voor het geval dat;)

Citaat van Superior

mrseriex
    Dus jij bent sireus zo lui dat je dit zelf niet kan aanpassen?
    Moet iedereen soms maar alles gokken op namen die jij gebruikt?

[offtopic]Mensen worden serieus met de dag luier |-)[/offtopic]|-)

Ja! jij moet die hele script maken! ohw jah als je toch bezig bent maak gelijk compleet orginele crime script ennuh ach doe maar paar andere games erbij. Als je nog verveeld ik wil wel eigen bank beginnen kan je complete inetbankieren maken?

Maar goed ff ontopic, ik werkte via preg_match.. maar wat Jannick zei kan ook.

Trouwens ik neem aan dat [users] en login andersom moet. En mrseriex een s bijzetten lijkt me nou niet zo moeilijk... tenzij je alleen de numpad gebruikt dan snap ik je probleem.

Citaat van insaneflame

oh werkt die ook goed?
    zo ja geef je hem vrij?

http://www.criminalspoint.com/forum/topic/7171.html

Hier heb je een ZayPay script van mij, heb ik vrijgegeven, slechts Zaypay account aanmaken (ZayPay is dochteronderneming van Mollie) dan verander je je account gegevens in een config file, je verandert hoeveelheid callcredits die je krijg per sms en de prijs per sms enz enz.

Had hem toen vrijgegeven omdat veel mensen naar vroegen na heel wat uurtjes aan hebben gewerkt en zelfs geld aan hebben uitgegeven om te testen (ja zelfs als ik 25 cent zet kost het me 25 cent extra omdat ik een 4-cijferige nummer sms). Hij moet zo goed als helemaal te doen zijn.

Ik ben absoluut geen fan van targetpay zoals hun het gebruiken, plus hun manier is niet waterdicht ;)

Ach, gebruik criminolz, osbanditi of osvendetta.

Pas hem aan aan iets wat je zelf leuk vind :) Dat lijkt me wel kunnen?

Scripten leren je niet uit een boek, leer je door het doen, proberen en idd soms met hulp van google.
    Ben begonnen op 30 Januari nou ja moet bekennen dat ik nu erg veel weet ondertussen van PHP, MySQL en HTML. (heb het even over programmeringstalen van websites, hou rest even buitenwegen) Maar ja tis ook kwestie als je snel dingen oppikt en dus aanleg voor hebt, blijkbaar pak ik het erg snel op :) ik maak eigen scripts nu voor me spel puur uit 0,0 en bouw sommige dingen netjes op. Daarnaast heb ik sommige scripts ook compleet herschreven ongeveer zelfde layoutje maar toch heel anders opgebouwd.

Het is gewoon te doen, als je maar je tijd voor neemt (ik zat begin 12 uur per dag te scripten... dus ja), dat je er zin in hebt en dat je het graag wilt. Als dat goed zit zal het vast wel lukken!

Citaat van Crimebrain

ik zit bij versio en heb er niet problemen mee en ik heb osbanditi erop het loopt goed dus weet neit wat jullie tegen versio hebben marik vindt ze goed en goedkoop voor hsot en domein enz.

Ik heb bij Versio minder dan een maandje gehost. Aangezien ik wel veel zelf script en dus veel dingen heb aangepast bij de Banditi source werd me script te zwaar voor Versio en werd zonder pardon me site non-actief gezet.

Had gelijk een VPS gezocht om deze gezeur, het heeft honderden voordelen tegen over een webhosting.

Das het probleem van Versio, Versio ligt 3000x in de maand eruit, begint sloom te worden, ik merk groot verschil met snelheid nu.

Versio wilt, zo goedkoop mogelijk alles doen, krijgt teveel klanten. Kijk maar is bij reviews van Versio, grote sites van bedrijven voornamelijk. De hosters zijn niet blij met Versio. Ik wou Versio slechts gebruiken om tijdelijk even me spel te testen en online te gooien. Enige wat ik nu heb lopen zijn me domeinnamen rest boeit me niet meer.

Citaat van animalking

ja ok, maar ik verdien nog niet zo erg veel met die game, maar ik had ergens nog punten staan voor gratis hosting mee te sparen en daar stond versio ook bij. Dus ik wilde het even weten, maar ik ga dan nu gewoon verder sparen voor antagonist.(h)

Die ook niet doen, krijg je ook alleen maar problemen mee. Die heeft ook veel probs wat ik allemaal hoor.

Je moet begrijpen dat je moet investeren om geld te verdienen. Zo makkelijk is het niet anders.
    Geen enkele webhosting accepteert het als je je script iets uitgebreider maakt, is te zwaar voor de server. Daarnaast legde ik al uit dat veel hostings crime spellen niet meer mogen of elk anders game met veel database query's.

Anders neem je van iemand anders even tijdelijk een hosting die een VPS heeft ;) Voor wat euro's per uur

Geen include doen op file zelf:/

Natuurlijk doet ie het niet, wat denk je wat er gebeurt als je steeds de file zelf laar includen? Oneindige include -_-

Je moet helemaal niks includeden, hij zou gewoon moeten werken als je het goed invult

Heb bij Versio gezeten.

Vaak offline is ook weet niet,veel aangevallen klopt wel. Maar ik had het probleem dat mijn spel te "zwaar" werd en werd ik zonder kennis offline gegooid en moest ik het maar fixen.
    Heb nu gewoon een VPS gehuurd, werkt veel sneller, kan je zelf alles aan veranderen wat je wilt. Plus je kan voor veeeeel meer dingen gebruiken. Veel betere oplossing dan webhosting aangezien meeste webhostings crime spellen ook niet echt meer accepteren

Om eerlijk te zijn, bij Chrome geeft ie vaak dingen niet goed aan van sites. Ook gewoon van grote bedrijven.
    Sommige html codes verwerkt hij ook niet goed is me opgevallen toen ik Chrome gebruikte.

Maar ja anders idd gewoon een pagina gebruiken dat je bijv. FireFox moet gebruiken en zet je een link naar de download pagina.

Citaat van Niels

Dat hij geen virus ziet wil niet zeggen dat er niks op staat he.

Nod 32 / Eset is toch een van de betere anti-virus scanners die er bestaat. Ik krijg soms zelfs 5 keer per dag een update wat toch erg netjes is, elke minuut wordt er wel een nieuw virus ontwikkelt wat nog niet gedetecteerd word door de meeste maar Eset heeft dankzij haar heuristic scanner het voordeel dat het ook de nieuwe virussen en troep opmerkt. Dat jij zielig troep download zoals cracks wil niet zeggen dat Nod 32 jammert om aandacht maar jou er duidelijk op wil wijzen dat er iets mis mee is ook al is het maar een false positive

Knap dat je hem "vaak" mist wat al vreemd klinkt. Ga anders terug naar een vorig herstelpunt en kijk of dat wat met zich meebrengt.

Nou ja, Avira is qua virusscanners de beste.
    En die heeft idd ook een heuristic scanner.
    Als je beetje in blackhatting wereldje zit weet je dat die avira zeer irritant is aangezien die vaak als enige weer een virus ziet.

Daarnaast insaneflame, je geeft zelf aan, "door me scanners geglipt". Ooit de term FUD gehoord? Virussen worden meestal gecrypt en dus FUD oftewel totaal niet te detecteren door virusscanner "nog". Je kan dan 3000 av's en andere anti virus programma's hebben maar die gaat niet werken ;D

Gewoon je hele pc opnieuw installeren, aangezien vaak auto-spreading hebben en dus zit je complete systeem vol met die troep;)
    Vaak hebben ze ook nog andere truukjes erin gebouwd waar je niet zo vrolijk van word.

Gratis "cracks" enz zijn niks voor niks gratis, waarom? omdat meeste gevallen ze zo hun virussen met gemak kunnen verspreiden en dus mooi cracks ervoor maken zodat hun dit lukken :)

Citaat van Dein

Gewoon de login terug opnieuw heropbouwen.
    Dan zou het ook normaal werken.

Nou ja het probleem ligt iig aan de hosting, er zit iets in wat cookies ofzo blijkbaar niet accepteert.

Dus moet je idd alles opnieuw bouwen, maar dan vraag je gemiddelde gebruiker hier om dat te doen? Meeste lukken dat dus echt niet;)

Citaat van Gblow1

Kan niemand dit voor een budget van 5/10 euro doen?

Ik heb in 2 maanden(vanaf dag 1 dat me spel er is) 600 euro bijna verdient. Kom op zeg 30 euro is niks, mooie investering in je spel. Je moet begrijpen dat je moet investeren om geld te verdienen ;)

Citaat van Willem

Jongens ik stop ermee om te helpen ik kreeg net een zware beschuldiging en ben ik niet van gediend.

Van wie doet er niet toe maar ik vind het echt zwaar zielig om zomaar zonder enige reden mijn ergens van te beschuldigen wat ik niet doe.

Succes.

Mwah zulke mensen moet je openbaar maken, anders moet je even zeggen wie het was op MSN, dan weet ik wie het bij mij kan vergeten wie er hulp krijgt. Beetje vervelend aantal kleuters hier, maja dat houd je als vele mensen hier minderjarig zijn.

DirectAdmin ligt het niet aan, gebruikte ik zowel bij Versio als nu bij VPS hosting van Willem ;) (naja partner van um:P)

Ik denk dat beveiliging het probleem is, weet niet als PHP safe iets mee te maken heeft? Aangezien dat bij mij uitstaat dus geen last heb van problemen:P

Citaat van Niels

Oei opscheppen omdat je een ICTer bent :O

Open Office is gewoon hetzelfde als Office 2003 alleen ondersteund het het ODF gebeuren wat sowieso al een pluspunt is. Achter Open Office zit ook geen klein bedrijf en het is nog gratis ook.

Nou ik had zelf niet eens gehoord van ODF, ff opgezocht dus zegt al genoeg hoe vaak zoiets word gebruikt ;) Aangezien ik toch flink veel uurtjes bezig ben met van alles en nog wat op me pc. (bdl ik dus niet gamen mee of iets dergelijks -_- )

Maar ja zo zal Office ook wel zo zn eigen dingen hebben die niet ondersteunt worden door OpenOffice.

Ik werk gewoon lekker door met Word, maar ja heb ook MSDN dus kost me ook eigenlijk compleet niks en toch legaal:)

Maar ja deze topic word toch een zinloze discussie, ene kiest Office andere OpenOffice. Je kiest gewoon het product waar je zelf het prettigst vind werken ;)

Hmm hoe oud zijn we jongens? Wtf boeit nou weer wie het doet. Jullie posts zijn slechts database vervuiling, jullie spelen meer backseatmodding, als een moderator zich eraan irriteert dan zal hij dat zelf wel melden aan Ferhatje.

Oftewel, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Ohw ja, :slotje: (aangezien jullie dit zo leuk vinden:) )