Posts by vergeten

magic quotes werd afgeraden door php.net

Doe liever addslashes:) En dat is gebruikt voor MySQL injecties;) Idd een stripslashes($data->ditwilik) werkt hiervoor, maar hou rekening mee bijv XSS enzovoort werkt dan ook uitstekend erop dan:) niet zo prettig. (ik had die probleempje bij 1 scriptje. Het lukte alsnog niet wegens dat helft van zn script niet werkte. (cookiestealing lol)

Klopt alle database verwijzingen wel? Dat was volgens bij mij het probleem.

Bijvoorbeeld bij de HL tijd.

PHP
    $hogerlager2 = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`hltijd`) AS `hltijd`,0 FROM `users` WHERE `login`='$data->login'");
    $hogerlager1 = mysql_fetch_object($hogerlager2);
    $datijd_hogerlager = $data->hl;
    $countdown_hogerlager = $hogerlager1->hltijd+$datijd_hogerlager-time();

Verander eens jou stukje met dit? Kijk is als ie het nu doet

Ik heb het zo verwerkt;) In database word meer gelogd en voor admin panel kan je meer zien. Maar zo zien users het, IP zelfde als huidige ip, dat is groen verschilt het? Dan is hij gewoon zwart.

Maar wat jij hebt werkt meende ik alleen via bots dat je mooi apart kan gebruiken. Je moet niet de bot script hebben;)

Als je echt gaat designen bijv met Photoshop cs5, is bijvoorbeeld een Core i7 echt geen overbodige luxe.

Denk hierbij aan minimaal i7 920 (dus de 4 cores / 8 threads)

Maar ja zoals mensen zeggen ligt puur aan wat je gewend bent. Ik gebruik Windows, 1 veel meer software voor, 2 ik weet hoe het werkt en wat ik ermee kan, 3 ik weet zeker dat al me hardware goed opdraait, 4 ik hou wel van gamen zo af en toe:)

Ik zou als je voor Windows gaat voor een 64-bit Windows 7 gaan, aangezien 64-bit zeker voor photoshop oa betere prestaties aflevert.

6GB is dan wel minimaal (3GB is absoluut niet aan te raden), aangezien je werkt met tri-channel (dus moet 3 geheugen kaartjes in zitten voor beste prestaties). In ieder geval als je voor i7 920+ gaat. De andere i(x) <900 werken met dual channel en 4 cores zonder HT en dual cores met HT.

Ik heb laatst me systeem geupgrade naar 1366 socket systeem, nou ben erg tevreden erover:) (hoewel me vorige systeem maar jaartje oud was...) Heb echter wel dure geheugen (Dominator GT) gekocht. Reken maar op voor mobo+proc+geheugen dat je rond 700 a 800 euro kwijt bent voor goed systeem. Aangezien elk onderdeel wel rond 250 euro ligt. Ligt ook aan wat voor DDR3 geheugen je haalt, ik adviseer je iig Dominator serie te halen, heb je meer dan GT serie ervan;) OCZ zuigt erg, veel gaat RMA of werkt niet goed met je moederbord(was ik dus 1 van) en krijg je hele tijd BSOD.

Zo genoeg uitleg gegeven:P

Citaat van Killingdevil

Wanneer je voor iedere gebruiker een query uitvoert ben je heel slecht bezig...

Wat voor een statistieken wil je ophalen dan?

Ligt eraan wat je nu precies bedoelt met dit;) Maar je moet toch het verwerken in een database dus er moet sowieso een query bij komen.

gamecontrol, neem aan dat je VPS bedoelt aangezien VPN heel wat anders is:P

Maakt niet zoveel uit, aangezien je dan nog steeds bij elk query een regel moet toevoegen, dus al 100 mensen spelen om zo maar te zeggen krijg je 100x zoveel querys per query die ze uitvoeren...

Inviduele logs of niet maakt het verschil niet uit.

Je weet dat dan betekend dat dit veel gaat vragen van je server? Aangezien je dan letterlijk overal logs moet hebben dan om dit bij te houden.

Ik hoop voor je dat je minimaal VPS dan hebt of zakelijk hosting aangezien anders je webhosting dit niet zo leuk gaat vinden;)

geen pregmatch gebruiken pffff, zeker niet voor deze dingen.

Doe gwn dit is beter

Citaat van WorldofWars

ja zoiets.

maar heb hem het liefst nu al nodig vanwege dat mensen autohitters gebruiken...

want iedereen zit dag en nacht erop omdat ze autoklikker hebben aanstaan :S

Zoiets heet logs maken, ja kost je database ruimte, ja kost je meer vermogen van de server. Standaard webhosting zal niet blij mee zijn maar kan je zo zien wie auto klikt;) Een mooie .htaccess ipban werkt ook goed dan voor die mensen :D

@Killingdevil, zulke dingen houden iig de kleine kindjes tegen.