Citaat van Niels
Als je nou eerst eens Nederlands gaat leren inplaats van deze onzin. Natuurlijk zijn er enkele crypters/packers die nog niet ontdekt worden omdat ze te weinig worden gebruikt maar dat neemt niet weg dat FUD altijd de zekerheid geeft dat het programma niet gedetecteerd zal worden door een anti virus programma. Je hebt bij sommige virusscanners al dat ze gaan trippen als een bestand gepacked is dus de fantasie van jou is jammerlijk nog geen pure waarheid. Tevens geloof ik niet bepaald dat jij jezelf BlackHat mag noemen.
Jouw volwassen opmerkingen zijn echt van hoog niveau.
Ten eerste, heb ik gezegd dat ik in een blackhat wereldje zit? Mmmm nee, dus ik denk dat je eerst zelf commentaar mag geven op je Nederlands.
Daarnaast jou stellingen kloppen totaal niet, mensen gebruiken een crypter juist zodat geen enkele "anti-virus, anri-malware enz enz." gaat trippen. Ja als je 10 jaar oude crypter gebruikt ja dan ziet hij het als een crypted file wegens dat de stub dan detected is;)
Zeker dat jij dus beweert dat bepaalde AV's dus altijd flippen omdat ze "crypted" zijn (jij noemt het packed, vage benaming maar goed ik zal voor mij gemak het een crypted file noemen).
Grappige is dat jij dus stellingen maakt terwijl JIJ juist 0,0 verstand hebt van deze dingen. Skiddie praatjes hou je maar mooi voor jezelf.