Posts by vergeten

Citaat van Jannick

http://jqueryui.com/demos/slider/
    Rest mag je zelf doen. Het is makkelijk zat met al die boxen ernaast. ;)

Als je beter las zei ik dat ik vrijwel geen kennis beschik tot Javascript;) Dus had liever wat Oceans mij gaf;) Aangezien het leren van javascript wel wat later komt. Oftewel hebben geen zin om nu 12 uur (figuurlijk gesproken) ermee bezig te gaan nu om te kijken hoe het nou precies werkt.

Bedankt btw Oceans

Was die nou hier vrijgegeven?

Aangezien het met javascript werkt en ik slechts in javascript ben zoek ik deze ^^

Kan iemand mij hierbij helpen? En nee, ik vraag nooit wat hier voor een script dus ben absoluut geen leecher.

Ik game sowieso met de computer. Veel betere kwaliteit en veel meer mogelijkheden. Console zuigt beetje met gamen maar goed dat is mijn mening

En Intel Core Xeon is niet sneller, het ligt puur aan waarvoor je het gebruikt, voor servers is Xeon idd sneller, maar met aantal andere dingen is gewoon een consumenten processor weer sneller.

Waarom denk je dat hoogste benchmarks geen Xeon is ;) Misschien zit enkele tussen vanwege multi CPU mogelijkheden.

Ik heb ook nooit vrijgegeven crypters gebruikt ;) Maar nee crypter maken heeft totaal niks te maken als je kan hacken of niet. Eigenlijk zijn mensen met botnets, rats, keyloggers etc. GEEN hackers. Dat zijn gewoon "blackhatters"

Hacker is meer mensen die daadwerkelijk "hacken" en dus bijvoorbeeld SQL Injection gebruiken, om wachtwoorden te achterhalen.

Crypters worden gemaakt meestal door mensen die goed in programmeren zijn aangezien het gewoon een programma is, die je dus ook kan gebruiken om je eigen software te beveiligen.

Maar virussen worden wel is gebruikt om pc's te slopen, die heb je zeker er tussen zitten.

Geen id, gebruik die forum niet;) Vind het lelijk XD had aparte forum geïnstalleerd zoals meeste game bedrijven eigenlijk doen

Okee ik snap totaal niet wat je bedoelt, zeker je Nederlandse taalgebruik begrijp ik niet helemaal.

Ook "scriper" wat is dat nou weer, als je zon titel gebruikt xD

Mwah ik vind ZayPay wel handig;) voor SMS. Gebruik dus ook Mollie/ZayPay

Ik vind Targetpay ook een zootje, erg vreemde API die erbij zit.

Goed te horen Oceans ^^

Ik wou liever dat je zelf leerde dan dat ik er 1 voor je ging maken:P Naja als je vraagjes hebt kan je altijd op msn nog vragen;)

Citaat van Niels

Als je nou eerst eens Nederlands gaat leren inplaats van deze onzin. Natuurlijk zijn er enkele crypters/packers die nog niet ontdekt worden omdat ze te weinig worden gebruikt maar dat neemt niet weg dat FUD altijd de zekerheid geeft dat het programma niet gedetecteerd zal worden door een anti virus programma. Je hebt bij sommige virusscanners al dat ze gaan trippen als een bestand gepacked is dus de fantasie van jou is jammerlijk nog geen pure waarheid. Tevens geloof ik niet bepaald dat jij jezelf BlackHat mag noemen.

Jouw volwassen opmerkingen zijn echt van hoog niveau.

Ten eerste, heb ik gezegd dat ik in een blackhat wereldje zit? Mmmm nee, dus ik denk dat je eerst zelf commentaar mag geven op je Nederlands.
    Daarnaast jou stellingen kloppen totaal niet, mensen gebruiken een crypter juist zodat geen enkele "anti-virus, anri-malware enz enz." gaat trippen. Ja als je 10 jaar oude crypter gebruikt ja dan ziet hij het als een crypted file wegens dat de stub dan detected is;)

Zeker dat jij dus beweert dat bepaalde AV's dus altijd flippen omdat ze "crypted" zijn (jij noemt het packed, vage benaming maar goed ik zal voor mij gemak het een crypted file noemen).

Grappige is dat jij dus stellingen maakt terwijl JIJ juist 0,0 verstand hebt van deze dingen. Skiddie praatjes hou je maar mooi voor jezelf.

Mensen proberen zelf geen dingen uit, hun hele spel is bugged.

Laat ze eerst eens die unbuggen. Daarnaast zijn ze weer types die overal rondspammen.
    Maar ja zoveel mensen vragen hier om dingen optelossen, sommige denken mooi makkelijk we zetten hier en word opgelost.

Citaat van Niels

Een heuristic scanner wel maar goed.

Waar wedden we om;)

Dat zelfs dat niet werkt dan;). Dan is het namelijk niet FUD.

Avira heeft dat bijv, Avira is wel irritant als je in de blackhat wereldje zit maar die is zelfs nog te omzeilen

Citaat van Willem

Intell heb altijd voorop gelopen dan AMD en Intell loopt nog steeds voor op.
    |-)|-)

Fout ^^

AMD was in begin juist altijd beter dan Intel, pas vanaf core 2 series liep Intel erg in. AMD Athlon 64 serie vs Pentium 4 was AMD echt de marktleider, prijzen en ook nog is sneller en beter op lagere clocksnelheid.

Citaat van stan

je werkt met cronjobs dus je cronjob zal veranderd moeten worden.

Laatste stukje code was dus de cronjob.

Ik heb je pm gestuurd met iets meer info animal wat het is