Posts by vergeten

Ik zie dat je het als CC gedeelte gebruikt.

PHP
    mysql_query("UPDATE `users` SET `callcredits`=`callcredits`-'$totalupgrade1' WHERE `login`='$data->login'");
    mysql_query("UPDATE `users` SET `car_tunenitro`=`car_tunenitro`+'1' WHERE `car_tunenitro`='0'  AND `login`='$data->login'");
    mysql_query("UPDATE `users` SET `car_tuneperformance`=`car_tuneperformance`+'50' WHERE `car_tunenitro`='0' AND `login`='$data->login'");

Moet die laatste geen AND zijn? Geen idee als komma ook werkt :P aangezien ik altijd AND bij WHERE heb gebruikt.

Maar je kan waar de koppeling is van post item == 1 gewoon instellen dat je niet op kan druk? zoals dit:

PHP
    <?if($data->callcredits < 5000){?>
    <font class="kopen_mag_niet">&nbsp;Kopen&nbsp;</font>
    <?}else{?>				
    <input type="submit" class="mod_submit" value="&nbsp;Kopen&nbsp;" name="1"><?}?>

Ja bij mijn spel is dat nog zo, orgineel is het bugged, dan blijven rest van leden "half" in de familie maar de familie zelf bestaat eigenlijk niet meer.

Maar ja, je kan ook heel simpel doen aparte kopje familie overgeven, dat je zo een naam kan selecteren en diegene krijgt dan de familie, dan kan je rustig weggaan :)

Nou ja zoals ik zei, had deze ff snel gemaakt vanwege het probleem van niet het kicken van familie leden, want ik ga ook straks nog bezig voor rangen.. Alleen is kijken hoe ik dat in elkaar ga zetten.

Maar als je beetje kan scripten kan je dat ook inzetten. Maar dat is niet het script om uit je familie te gaan, maar meer zodat je leden kan kicken, dus als je zelf eruit wilt gaan moet je gewoon via leavefamily.php doen (via profielpagina dus) Moet je het daar instellen

Nou ja het is erg simpele script. Beveiliging is ook dat alleen don's kunnen kicken, wegens dat ik nog geen beveiliging erin heb gedaan voor als de ingetoetste familielid de eigenaar is. Wat krijg je dan als de eigenaar zichzelf kickt, familie bestaat wel (heb ik zo gelaten, heb niet zoals leavefamily gedaan) maar ja je hebt geen eigenaar meer. (staat nog wel in de familieprofiel zijn/haar naam)

Hoe werkt het?, nou je toetst zijn/haar naam in, die lid word gekickt.
    Btw ik moet wel erbij zeggen dat in het script wel fampower bijstaat, als je die niet gebruikt (als aparte mysql veld) kan je die gewoon verwijderen.

Je kan zelf wel beetje bewerken zodat eigenaar niet gekickt kan worden, maar dit is even een tijdelijke optie wegens de bug die in de orginele zit.

http://www.multiupload.com/0SX1AD01TN

Uhm, je kan het zelf ook testen.

Want kan wel acc op me spel maken, maar tijd staat op 2 uur. Dus kan iemand alleen maar per 2 uur 1x draaien.

Niet echt handig om mee te testen

gamecontrol, ik weet wel hoe ik het moet doen:P

Ik heb zelf in me eigen spel, de familie geluksrad ingebouwd.

Heeft me tijdje gekost om alle volledig aan de praat te krijgen. Aangezien ik de xml file voornamelijk zelf helemaal moest maken... Dat was best veel werk, aangezien het lastig was om de aangewezen plek bij de juiste prijs te krijgen.

Aangezien sommige dingen op het forum hier mij hebben geholpen doe ik hiermee iets terug.

Veel plezier ermee

http://www.multiupload.com/E2JRRPBLGN