Posts by vergeten

Vertel is welke bug?:P

Tsja, niet iedereen bied alle bugfixes aan.

Bedoel ik heb erg veel bewerkt ondertussen al en gefixt, maar heeft me ook uren en uren gekost om hele OSbanditi te veranderen, te fixen enz.

Tsja mensen willen hun maffia spel wel uniek houden en niet dat zelfde versie tig x op internet staat..

Das het probleem =), want ik heb variant gemaakt van ledenbeheer die wel uitstekend werkt, die is denk ik ook best gelieft hehe

Heeft iemand al is code kunnen fixen voor die borg countdown?

Aangezien ik dus weinig kennis heb van javascript en dus ook geen idee heb hoe ik dit moet maken.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen? En nee om iets te maken van de countdown van de tijd was geen succes.

naja, dan moet je echt wel verstand hebben van Flash om dat te fixen.

Zo niet dan zal ik eerst beginnen met flash dingetjes maken zodat je zo leert hoe je ermee om kan gaan

Wil je daadwerkelijk de plaatjes van de prijzen veranderen?
    Dan moet je het decompilen en zo alles bewerken, maar denk erom dat is echt erg veel werk.

En verder als je gwn de tekst en de database toevoegingen wilt aanpassen kan je dat via de XML doen

Citaat van patrick1992

In welke Scripts Moet ik de ranken kunnen wijzigen en toevoegen ?

WELKE SCRIPTS

Voor eerste keer moet je admin toevoegen via database en dan kan je admins en mods maken via je admin paneel.
    Rangen zoals groentje,loopjongen enz kan je alleen toewijzen via database

Er zit nog wel heel veel troep tussen, zoals die boxes van sended enz.

Maar ja ik ga binnenkort daar ook maar eens bezig... Ik heb via andere manier familie rangen gefixt :), bijna alles heeft tabs nu (niet meer tig keuzes in de menu gelukkig)

Aaah, nee ik zie het, ik vergiste me per ongeluk met je andere site. Die in je sig staat bijv.

Naja dan over je rgpwinnen.
    Layout kan wel wat unieker en mooier. kop koffie vind ik niet echt logische hehe..

Naja die banner is wel gigantische maar minder storend dan die andere site.

En dus over de bezoekeraantal ging ook over je recensie site;)

Citaat van Snoopdogje

Dit mag toch niet is spam

Beetje mee eens.. Die quote maakt het bijna reclame, de titel is ook niet zo slim.

Eerste de layout, het is zo gewoontjes... Plus nu overal al ads.. vond ik ook behoorlijk irritant. Doe dan iig die add van het menu weg, vond ik erg storend. Aangezien je niet zoveel mensen erop hebt zal ik eerst kijken wat de bezoeker wilt.

Weet niet als de manier van een blog een slimme manier is voor zulke dingen. Je kan beter iets anders nemen.

Plus snap niet echt waarom je 2 verschillende dingen promoot, eerste om prijzen te winnen bij een spel, daarnaast reviews van maffia spellen. Misschien moet je eerst op 1 ding gaan focussen en later dan het andere te doen.

Misschien moet je kijken naar andere recensie sites om als voorbeeld te nemen hoe je een mooie site kan maken.

Ik zal je een tip geven, lees is je betalings php files eens.
    Daar kom je heel erg ver mee.
    Je geeft btw nu geld aan een andere persoon als ze bellen met de telefoon

Citaat van Willem

Frenzo je kan voorbeeld zien op mijn site world-of-maffia.nl heb hem all online staan.

Ff wachten, jij bent van bandino.nl
    Die Willem denkt dood leuk iemand te hacken van mijn spel want hij speelde ook bij bandino.nl dus, dus via database wachtwoord gepakt en ging even via mijn spel iedereen uitschelden, zeggen dat ik OTG ben. Waarom? Omdat die speler zei dat ie wegging omdat mijn spel stukken minder bugs bevat en tenminste ook genoeg opties heeft. Jij hebt zelfs een hosting? Waar gaat het tegenwoordig heen met het internet.

Als ik wist dat jij hier ook op was had ik hem niet hier gezet.

Maar ja je hebt het resultaat gemerkt op je eigen forum toen, paar leden waren niet zo blij met die spam :) Die hebben even terug gespamt. En dan zeggen dat je met mijn hosting ging praten haha, sinds wanneer heeft hosting te maken met een spammer? Mijn hosting kan je niet eens vinden. Bedoel jij hebt zelf een hosting. Onvolwassen, weinig kennis...

Ik had ook nog eens een DDoS gisteravond, ik hoop voor je dat jij niet diegene was.

Dit ziet er beetje verlept uit..

1 min werk xD

0/10
    Pluspunten: Naja je weet hoe je paint moet gebruiken
    Minpunten: Naja dit deed ik al met de Windows 3.11 paint..
    Tips: Leren, neem je tijd