Posts by vergeten

Nee drm, dat is ook wat mij hoofdpijn bezorgt die blackjack.
    Want ik heb die mysql query op verscillende manieren geplaatst. Niks werkt...

nou ja das punten pc he:P als hij 21 punten heeft:P Denk dat je bedoelt als je 21 punten hebt dat je ook maar $win = true moet doen

Dit zijn ff de orginele. Ik heb me eigen scripts zelf al beetje bewerkt om van alles te proberen. Alleen vaag genoeg pakt ie ze gwn niet.

Ik heb zover ik weet 1 ding verder gevraagd en dat was de jail borg countdown ;) Verder heb ik alle bugs zo goed als helemaal zelf gefixt ;)

Maar dit is de banditi forum, dus ja. Dan is het over de banditi source.

Maar goed zal het wel zeggen wat bugs zijn. BJ: bij 21 krijg je geen geld bij, terwijl je het dubbele hoort te krijgen. Roulette: als 20 zwart valt bijv krijg je geen geld erbij als je bijv 10 zwart hebt gekozen.

Citaat van Mokerr

1. Welke bug is er.
    2. Probeer zelf wat?

1. Dan vraag ik me af als je ermee kan helpen als je niet weet wat het is.
    2. Grapjas, denk dat ik hier 1 van de weinige ben die niet alles van internet haalt voor de banditi source en niet voor alles loop te vragen.

Zulke commentaar hoef ik dus niet eens, vind ik slechts post hunting

Mollie doet niet meer meer SMS api ;) Heb ze zelf hierover gevraagd, werd verwezen naar Zaypay.

Ik heb alles lopen via Mollie, alle problemen werden op geantwoord. De api's zijn hartstikke duidelijk van Mollie. SMS van ZayPay werkt bij mij nu ook al was het even wel gedonder ermee.

Targetpay had ik ook alleen maar gedonder mee, dus voor mij alleen mollie atm

Het gaat meer om dat illegale verbruik minder word, bedoel uiteindelijk geef ze ongelijk ;) Hoe zou jij het vinden als jij programma maakt en iedereen loopt lekker illegaal te downen enz.

Ja ik heb hem ook via MSDN, maar dat was me eigen MSDN

Hij vroeg om Windows 7 te installeren en welke OS beste is voor games.

En begin je met Linux 8-)

Ik zal nog 1 poging doen.

Windows 7 werkt prima voor games, plus ondersteunt DirectX 10, deze heb je voor sommige spellen nodig om mooiste resultaten te verkrijgen of zelfs om uberhaupt te kunnen spelen. Vista en 7 ondersteunen dit alleen.

Rest van de games zullen perfect draaien op XP, ik heb tijden lang XP gehouden pas laatst naar Windows 7 gegaan toen ik mijn pc toch opnieuw moest installeren.

Daarnaast je kan prima eerst Windows XP installeren, je maakt in setup 2 partities, dus NIET de MS DOS applicatie gebruiken omdat dit totaal nutteloos is.

Je laat 1 partitie formatteren en zet je XP op, doe gewoon NTFS. Laat hem helemaal instelleren, update hem helemaal als dat klaar is ga je over naar de Windows 7 dvdtje.

Bij installatie laat je hem installeren op de lege paritie, NIET de XP. Hierbij krijg je sowieso 2 schijven al. Zo laat je hem helemaal installeren. Update je hem enz.

Weet niet hoe het zit met Windows 7, maar bij Vista toen moest ik de opstart instellingen veranderen. Die kan je vinden bij eigenschappen van Deze Computer/Computer. Dan ga je naar geavanceerde instellingen en zie je opstart instellingen daar druk je op, zo kan je hem handmatig veranderen. Maar als je niet weet hoe dan kan je zo googlen naar een programma voor multi boot. Normaal gesproken is het niet nodig en vind Windows 7 dit automatische.

JeroenH, oude spellen ja, maar ik denk dat hij bedoelde huidige games, bedoel speel is WoW of COD:MW2 (geef ff voorbeelden) dat word geen succes.

Als je nog niet genoeg weet, hier ik had het in paar sec gevonden op google.

http://lifehacker.com/5126781/…indows-7-with-xp-or-vista

Citaat van insaneflame

Misschien omdat ze eerst andere update nog moeten downloaden,
    En microsoft kan niet ideren pc in de hele wereld gelijk een update versturen anders zou alles crashen.

Sorry maar dat noem ik een fail.

Zo werkt het helemaal niet, Microsoft zet het op zijn update service. Geeft aan welke windows het is enz enz. Dan ligt het aan je eigen instellingen nog eens, bij automatische update controleert je pc om de zoveel tijd als er updates zijn die hij zelf niet heeft. Zo niet dan download hij het. Bij de andere optie geeft hij alleen aan dat de download er is en moet je hem handmatig downloaden. Als je hem helemaal hebt uit staan dan moet je zelf updaten via het update programma.

Misschien is dat het wel, ik heb ook 64-bit heb ook niks, waarschijnlijk word 64-bit nog bespaart of doet Microsoft alleen voor 32-bit omdat daar grootste gedeelte op zit die illegale versie heeft?

Uhm ik heb Windows Ultimate 7, legaal dan zelfs

Maar ik zie geen enkele update "KB971033" Heb net ff laten updaten alles.

Dus vraag ik me af als dit nog wel geld voor Europa/Nederland

Citaat van pekelterror

Ha-Ha-Ha

Hij vraagd wat wij een goeie vinden en waarom.
    En onze mening zal die daar niet vinden vergeten ;)

Zoals SC zei, hij vroeg als we er 1 kennen. Google kent er genoeg.
    Maar nope gebruik geen linux, aangezien meeste fijne dingen vaak toch werken met Windows ;)

Citaat van Maikel

Over virtualbox/pc gesproken.. ooit mee gewerkt? dan weet je vast dat een game daarop spelen bijna onmogelijk is zo bagger sloom:O

Omdat zulke dingen geen videokaart support hebben.

Pfff, je hebt geen MS DOS nodig of Linux. Maar goed, uiteindelijk moet je het zelf weten wat je gelooft.