Posts by vergeten

Citaat van Spinazie

Dan zit het in een ander script. Er zijn veel meer scripts met die bug. Neem bijvoorbeeld drugs upgrades, familie bank, etcetera, etcetera...

Banditi Clone source sucks!

Die zijn ook allemaal gefixt. Ik zie zelf dat ie idd in de min staat bij de bank maar kan dus niet via + - en spatie. Dat is het rare eraan. Zelfs OTG had deze problemen tijdje terug nog. Het is een andere soort bug.. Alleen helaas helaas wilt diegen ook niet zeggen hoe die dat doet;)

Citaat van Spinazie

Ik ben toch duidelijk genoeg? Jij voert geen controle uit of de ingevoerde data alleen bestaat uit cijfers. Dit zijn namelijk precies de symptonen die het geeft en kan voor zover ik weet niet veroorzaakt worden door andere problemen.
    Maar als jij het bij voorbaat beter weet, moet je geen topics openen.

Omdat diegene alleen het bedrag kan doen wat hij wel in de plus heeft staan. Hij kan niet willekeurig een bedrag pakken. Bij de + - en spatie bug kan dat wel. Hij voert een commando twee keer uit waarbij hij niet controleert bij de 2e dat je het niet meer kan. Maar ja jij hebt commentaar dat ik het beter weer? Maar volgens mij ben jij juist diegene.

Dus zal nog 1x herhalen, hij voert de commando 2x uit elke x (dus geld ophalen enz) terwijl hij dus niet controleert voor 2e keer omdat de eerste commando dus wel klopt.

Pekel, ik heb idd ook nog maar is die bijgezet. Altijd beter om meer beveiliging erin te zetten dan te weinig

Tsja je kan wel zeuren maar +, - en de spatie bug zit er gwn in -_-

Misschien als je daareens eerst naar kijkt. Maar goed dan heb je die andere bugs nog. bugs wat ik zie zit in vele files van je script. Daarom zei ik ook niemand kan je gwn hier antwoord geven wat je allemaal moet doen. Zoek CP rond kijk voor de fixes dan heb je sowieso er aantal al eruit

Ja weet je hoeveel bugs erin zitten -_-

Kan ik niet allemaal vertellen hoewel sommige hier gewoon op het forum staat.

Daarom zei ik ook, als je snel alles gefixt wilt hebben tsja dan moet je een vergoeding aanbieden ;)

mmmm, nee heb aantal spelers die van OTG spellen vandaan komen, vrij bekende en goede spelers. Bedoel kijk maar is wie in me team zit ;)

Maar ik heb idd paar ervan die leuk vinden om spellen te verzieken. Maar zelf heb ik er niks mee te maken. Al weet ik wel de problemen:)

Nou ja ben weer in een goede bui. Dus ga weer een fixje op forum zetten

Okee nu kan je dus niet meer een route66 doen voor het bedrag wat je niet hebt en wat jij kiest. Je drukt volgende, ja je ziet de percentages enz maar als je dan 1 optie drukt en weer verder. Dan geeft ie foutmelding van te weinig geld. Blijkbaar wilt hij niet bij de eerste menu deze optie pakken... Nou ja het gaat erom zolang je maar niet in de min staat. Puur vanwege dat bij mij iedereen autoban krijgt als hij met geld ergens in de min staat (tijdelijke oplossing tot dat iemand die geld bug fixt)

Denk erom! ik heb heb me route 66 op aantal keer per dag staan, die is dus ook verwerkt in de code. Die moet je er even uitvissen ;)

Ja als ik het zelf wist had ik het gefixt. Ik weet het niet. Bepaalde manier kan je alles voor de gek houden om commando 2x uittevoeren zonder te controleren dat je het geld niet hebt.

die + - spatie heeft er niks mee te maken

Citaat van Willem

Het werkt het zelfde bij contant. aangezien het in de bankfunctie zit. in zwitserse zit het ook en in je fambank ook.

Alles is beveiligd waar geld zit met ctype. Ik zag je berichtje maar zag eigenlijk voornamelijk alleen idd die ctype erin als verschil.

Want je kan het alleen maar verdubbelen maximaal. Dus alleen het aantal geld wat je bezit. Das het probleem, diegene doet het via een andere manier die vrijwel niemand weet. Aangezien ik spelers heb die veel en lang bij OTG spelen en deze bug niet kennen. Alleen idd die +11111111+ (spatie)111111(spatie) -111111- bug met geld.

Dus mensen al onze banditi sources zijn voornamelijk nog bugged bij het geld

Nou je zorgt dat je miljard hebt;) met 2e acc vermoord je diegene. Woppa je hebt geld erbij en die andere is vermoord + alles gaat op 0 dus kan ik niet natrekken.

Willem heb je een pb gestuurd, ik kon het zelf niet vinden op cp

Daarnaast rente trekken kan je ook;) dan heb je winst

Nou het probleem is als volgt. Het is voor de banditi source

Iemand kan zijn geld steeds verdubbelen. Dus je hebt 100 euro contant, kan hij zorgen dat hij -100 contant staat en 200 euro op de bank. Dit geld dus ook voor kluis enz.

Ja je kan alleen getallen in typen. Dus probleem is niet met + - of een spatie.

Weet iemand wat deze bug is? En dus hoe het verholpen kan worden? Want betekent als het bij mij kan dat het bij de meeste ook kunnen

Citaat van patrick1992

Weetje hoe je dit ook anders kan oplossen ik weet het wel,

Gooi OSBANDITIE 1.6 gewoon weg ;) en download een andere source of maak er 1 van 0

Spel het dan tenminste wel goed.

Daarnaast wat heb jij eigenlijk steeds met dat mensen hun eigen script moet maken? Banditi source is aardige source, zolang je zelf maar dingen bewerkt en opties bij maakt. Ik had net weer 1 source gevonden die op google ads stond. Alle bugs zaten gewoon in, letterlijke kopie van 1.6

Zelf heb ik 1.5 gebruikt en zelf bewerkt;)

Zit nauwlijks verschil in, ik heb gwn een 1.5 script gepakt. Die bug fixes die volgens 1.6 inzitten werkte gewoon bij mijn 1.5 script...

Joshua

Pluspunten: Veel online
    Minpunten: Te streng, vooral richting als iemand ff iets off-topic gaat. Soms je manier van posten beetje te.. niet-aardig (weet even niet het goede woord te vinden)
    Tips: Minder streng, je spreek bij reviews jezelf beetje tegen ;)
    Gemiddelde cijfer: 6
    Overige informatie: -

Kabling

Pluspunten: Geen idee
    Minpunten: Misschien zit ie bij andere gedeeltes van het forum maar zelf heb ik hem niet gezien..
    Tips: Nou ja miss meer online zijn ofzo
    Cijfer: 5/10
    Overige info: Tsja ik heb hem niet gezien dus lastig te becijferen, kan namelijk zijn dat hij in andere gedeeltes actief is dus dan zie ik hem ook niet echt veel