Ik heb al iets neer gezet;) Heb ondertussen al flink verbetert, want ik kan nu gwn met de rangen ook leden kicken, beveiliging dat eigenaar niet gekickt mag worden enz maar ja die hou ik zelf:P
Posts by vergeten
-
-
-
Ja zat ook al te kijken naar al die fouten O_o
-
Citaat
jullie kunnen bieden(achtergronden kunnen transparant worden gemaakt)
Ja dus:)
-
Ik zal vanaaf ff kijken, dan betaal ik via Ideal 10 euro;) Ik ga niet dom bieden voor die paar eurotjes:P
-
Ja maar zat even te kijken op je site, dies idd verandert, maar stond DNS beheer voor sommige pakketten uit dus vandaar dat ik even navraag.
Ik zal even over nadenken... Aangezien toch veel mensen naar bandino.nl ging en toch weer makkelijke manier is voor extra leden hehe
-
en qua dns beheer?
-
Mmmm, zal ik hem kopen na toch dat je mailtje hebt gestuurd naar mij wat andere mensen hebben gedaan xD Aangezien ik wel wat domeintjes kan gebruiken voor forwarding
Mare wat voor panel zit er eigenlijk bij? Want kan anders die ruimte wel voor andere dingen gebruiken.
-
Waarom pak je niet bijv de Banditi source... En pak je de voorbeeld van die search.php
-
-
Citaat van -Maikel
htc hd 2:D
er is zoveel volk met een iphone, en sommige van die iphone sletje zijn zo van kijk mij met me iphone^o)
Idd zo zijn de meeste ook, net als de Ipod
Tis puur vanwege, ik heb hem! Zijn genoeg toestellen die beter zijn dan de Iphone.
Vergis je niet met die HD2;) Probleem van die is het beeldscherm, gaat erg snel kapot (extreem dun is ie namelijk) en er zit GEEN garantie erop. Nieuwe scherm kost zo 300 eurotjes... En tsja en dan zit je nog met die Windows Mobile, windows blijft windows.
Ik wou eerst ook voor die HD2 gaan, maar internet raadde genoeg mensen het af, zelfs in de winkel (terwijl ze stukken meer verdienen op die HD2 dan de meeste andere toestellen dus voor winst zullen ze het niet doen).
-
Samsung H1 is mijn telefoontje
Iphone zuugt, hou niet van die appeltjes troep. Heb Ipod Classic, maar binnenkort komt mooi mij Creative Zen weer terug voor dat. (had hem gewonnen op de kermis voor 2 euro aantal maanden geleden dus naja)
http://www.geeky-gadgets.com/w…fone-360-Samsung-H1_1.jpg
Das foto van dat geval. Dit is zeg maar de klasse duurder dan de M1
-
Ik kan die text al nauwlijks lezen, ik heb een aardige lcd schermpje dus das het probleem niet. Het vloekt een beetje de layout die kleur van de text
-
Aangezien mensen ZayPay API zoeken die werkt. Ik heb via deze gewoon verwerkt in de standaard file die alles aanroept en niet via reporturl. Die werkte voor geen ene meter, dus die moet je slechts gebruiken voor de *ok* bericht zodat hij de betaling ook daadwerkelijk verwerkt.
Download URL: http://www.megaupload.com/?d=QWX8WR26
Dit is ALLEEN SMS, ik gebruik namelijk Mollie voor bellen, wallie en IDeal dus had alleen SMS nodig.
Verder ik heb hem ook netjes gemaakt, zodat je mooie header en footer hebt zoals je bij elke menu krijgt met titel enz;)
Mensen vroegen soms geld erom om dit te maken, ik vind dit niet eens de moeite waard om er geld om te vragen.
Oh ja, aangezien ik gwn zet hoe die bij mij is moet je wel rekening houden dat, ik logs bijhoud van alle CC betalingen plus dat ik optie heb dat als je meerdere keren achter elkaar smst, meer cc krijgt per keer
-
scripter 10%... lol?
Berekend in totaal 50% geef je weg, dan hou je 50% zelf zonder eigenlijk iets te doen dan? Aangezien je van alles wilt inhuren en dus vrijwel zelf niks meer te doen hoeft
-
Citaat van tcbhome
Mensen willen allemaal zo een CRIME SCRIPT probleem is waarom beginnen jullie daar nou aan ???? pfff
Voor jullie hier aan beginnen begin eerste effe met een klein cursus PHP & MYSQL
Verder ontopic:
Voor de callcreditis open je gewoon het bestand BUYCREDITS en verander je
PHPmysql_query("UPDATE `users` SET `callcredits`=`callcredits`+'15' WHERE `login`='$data->login'");
Normaal is da regel 320.
Voor auto's is het al veel ingewikkelder moet je CONFIG, STEALCARS, GARAGE, MOD_ROUTE666 ofzo allemaal aanpassen.
Mvg
Ze denken easy money making. Daarom bestaan voor zulke mensen bijv mijnmaffia
Als je niet eens weet hoe je die credits kan veranderen zal ik je niet adviseren om wapens enz erbij te maken. Want dat is stukjes moeilijker dan een query te vinden en cijfertje te veranderen.
Daarnaast heb je de mollie ID ook verandert (of welke micropayment), aangezien ik genoeg mensen ken die blijkbaar de oude ID van OSbanditi gebruiken -_-
-
die plaatjes van bijv misdaden enzo had ik geen probs mee, net als die flash.
Want nergens zie ik een copyright of iets dergelijks staan ervan van die flash.
Ik heb nu 2 admins en een mod gehad van OTG op me spel. Nergens last van gehad. (Piepschuim en MrToad)
Maar heb idd de layout verandert.
-
Wrm zo moeilijk doen... doe gwn extra tafeltje met hulpadmin en klaar <.<
Zet overal if's neer klaar.
Kan je die admin = 1 of die mod = 1 gwn zo laten
-
-
Beter goed beveiligd dan kansjes wagen he
Ik heb gewoon beveiligd.