Alsje
Ennuh weet je dat command prompt ook help heeft? Jaha zeker weten. Typ is help in, echt dat kostte me 5 dagen om dat uit te vinden
Alsje
Ennuh weet je dat command prompt ook help heeft? Jaha zeker weten. Typ is help in, echt dat kostte me 5 dagen om dat uit te vinden
Ik wist niet eens wat dat was O_o maar een Ierse feest denk niet dat veel mensen die dat hier vieren:P
Wat zijn je FPS
Meestal zijn hoge pings namelijk met je internet, dat dus idd iemand loopt te uploaden (downloaden zelf is vaak niet zo zeer het probleem).
En ik heb al jaartje een Ati Radeon 4850, ik heb nog nooit deze problemen mee gemaakt maja, ik heb altijd ook gelijk via ati site de driver gedownload ervoor.
Aaaaah, op veiligheid
Kijk ik heb in het verleden wel is SQL injecties uitgevoerd op sites dus vandaar dat ik even nieuwsgierig was op welke manier hij dat bedoelt;)
Hoezo moet je sites hacken dan?
Dank je tcb Ik had al geprobeert te vinden maar kon het gwn niet vinden hier op
Okee, nou ja dit is weer javascript, ben ik totaal niet goed in
Ik wil zeg maar dat je als je over een username gaat dat je info in een boxje krijgt. Bijv. zoals je ziet bij banditi orgineel je health, geld, bescherming enz. enz.
Kijk ik weet ongeveer hoe het moet voor losse links in html. Maar ik moet weten hoe je het voor elkaar krijgt met een list command vanuit mysql.
Ik heb er zelfs een budget voor over. (en dan praat ik niet over paar euro's, het bedrag kunnen we wel over praten ;))
Aangezien het wel handig is als je een speler wilt aanvallen dat je kan zien als hij bescherming heeft of niet
Naja, kijk probleem kan zijn dat ie soms letterlijk neemt bij codes;) Computer is dom, zelfde is als je ene plaatje upload bijv.
Terwijl het plaatje lol.jpeg is zal hij hem niet openen. Misschien kan dit het probleem oplossen door daadwerkelijk .jpeg te maken
Blijkbaar zien mensen niet het verschil tussen roze en creme kleurig. Maar ja sommige voelen zich ook aangetrokken aan dat "roze" en maken commentaar daarop
Ik vind het een mooie layout, je kan hier gerust op draaien.
Daar zit zelf geen fout in, denk dat je ergens iets fouts hebt gedaan waardoor deze regel een fout melding krijgt. Hij is identiek aan mij $dbres in de index.php
Citaat van SacromeIk ben heel blij dat ik geholpen word hoor, maar zoieso zittin er nog fouten in het zoeksysteem, en zit ik gewoon totaal niet te wachten op mensen die zeggen dat ze iets hebben waar ik om vraag, maar daarbij ook vertellen dat ik het niet krijg.
DAT IS TOCH LOGISCH DAT IK DAAR NIETS AAN HEB?!?
Hier kan een slotje op, en bedankt Perrytje11!
Dit is juist de reden wrm ik het niet weggeef
Ik zei dat zodat je weet dat je met deze script van mij die ik vrijgaf prima zo paar regeltjes bij kan doen zodat het ook net zo goed werkt Ik zet erbij dat ik niet weggeef omdat 99% dan gelijk vraagt als ik hem wil posten.
Feit is iedereen maakt banditi spellen, maar niemand begrijpt er ene reet van hoe PHP werkt. Ik ken vanaf begin Februari pas PHP en MySQL(toen begon ik pas mee te werken had dus 0,0 kennis) en ik moet zeggen, dat ik heel wat weet, meer dan aantal hier Dus heb ik van steek er moeite in, zolang je het wilt kan je het maar veel mensen hier pakken alle scripts hier zetten banditi spel online en denken slapend rijk te worden. NIET DUS! Mensen moeten gwn is kappen met gebugte banditi spellen online te zetten.
Ik geef aan in mijn post dat ik er 1 heb gezet op het forum en dat je dus vanuit deze prima kan scripten.
Maar die taalgebruik gelijk kan ik je beloven dat niet veel meer jou zullen helpen.