Posts by vergeten

5/10

Pluspunt: Nou ja het is duidelijk, genre's, de spellen enz. Ook niet reclame troep, aangezien je nog wel is ziet dat meer reclame is dan spel.

Minpunten: Kleuren van genre's zit beetje door elkaar. Ziet er beetje raar uit. .tk is bij mij de grootste reden voor een 5. Neem iig een .nl of iets dergelijks, die 5 euro per jaar zal het denk ik er niet om doen.

Edit:

Citaat van Abaddon

twlan onzin begint irritant te worden, hier heb je niks aan, is illegaal en kan je niks mee.
    Gewoon devana, bouw een rpg script of criminals game om, of pak een zogeheten clone zoals de ogame versies en verander dat van tijdperk.
    Last but not least, maak zelf !

Ik adviseer idd de ogame script.

Alleen is die wat lastiger te vinden, script die goed is daarvan. Oh ja je moet ook beetje spaans kunnen aangezien al die scripts spaans zijn;p

Er zijn meerdere ;)

Maar je moet nog paar dingen veranderen;) Dit zit erin zodat niet elke noodle zo maar banditi script gebruikt on gooit en zittend geld te verdienen

Citaat van Killingdevil

Snapt dit sowieso niet helemaal. Dit is mijn doneer bug: 385 regels slecht opgemaakte code. En daar moeten wij het mee doen? Vertel eens wat de bug is, waar die in het script zit? Beetje waardeloze vraag zo.

Ja ik zat ook al te kijken wat er allemaal in stond O_o ^o)

Maar ja bug is denk ik wel opgelost nu;)

:slotje:

Als je die standaard flash van die bij de source zit bij de flash games, zoals die roulette het woord banditi weg haalt en die aanbied ^^

Veel mensen die daar interesse hebben aangezien de oude link naar die allemaal dood zijn^o)

En als ik ze bewerk gaat ie vaag doen :s (dan staan woorden niet op de goede plek meer)

Jullie site klopt ook niet, jullie geven in de tekst andere naam van je site enz dan wat in je script staat en als domeinnaam:P Slechts ff een mededeling

Ja had ff verkeerd gelezen^o), dus aangepast naar NVM en dat is never mind;p

PHP
    mysql_query("INSERT INTO messages(`to`,`from`,`ip`,`date`,`id`,`title`,`content`) values('$login','$page->sitetitle','$ip',NOW(),'','$title','$bericht')");

Je kan die `id` wel weghalen, is slechts troep tussen je code aangezien auto_increment aanstaat, dus word zelf ingevuld.

Maar zo moet ie dan

PHP
    mysql_query("INSERT INTO messages(`to`,`from`,`ip`,`date`,`inbox`,`title`,`content`) values('$login','$page->sitetitle','$ip',NOW(),'2','$title','$bericht')");
    Citaat van Jannick

Flashbestanden uit banditi zijn illegaal; aanpassen mag dus ook niet. En als je dat wel zou doen, dan zou je lui en onorigineel zijn.

Bovendien kun je niet zo 1 2 3 een flashbestand bewerken, het KAN, maar het is omslachtig en hoogstwaarschijnlijk ook niet legaal.

OTG doet helemaal 0,0 aan als je flash gebruikt. Ik doe het zelfs zijn zelfs KvK geregistreerde mensen die banditi source aanbieden. Waarbij admins toch een bezoekje hebben gebracht. Ze doen niks.

Mensen maken zich altijd druk, zolang je beetje goed kan lullen kan je gemakkelijk overal doorheen komen;)

Wat voor OS gebruik je enzo?

Trouwens heb je wel je oude driver verwijdert? Nou ja ik vind Ati echt zo simpel xD
    1. Wat zoek je? - Graphics
    2. Operating system? - Kies je OS uit;)
    3. Product line? - Nou ja dat is Radeon ;)
    4. Product model? - Radeon HD 4xxx series (PCIe of AGP, ligt eraan welke slot je gebruikt aangezien mensen nog steeds AGP gebruiken)

Dan kom ik gelijk bij de download pagina... Weet niet wat moeilijk aan is:P Kijk je wel bij de goede?
    En nee je pc raakt echt niet zo snel verkloot

Mare als je zoveel FPS haalt zou ik toch echt je internet nachecken, want dan ligt niet videokaart als je zulke FPS haalt tegenover de oude

Citaat van Willem

Alleen met HTML kom je er niet hoor voor een spel. Waar heb je het spel staan uptime garantie?

Hij heeft nog niks zover ik begreep

Meer informatie is handig voor mensen hier;)

1. Wat voor script?, bestaande (zo ja, welke?) of moet ie gemaakt worden
    2. Wat is jou kennis qua scripten enz.
    3. Misschien heb je al een domeinnaam enz? Dus dat is ook handig te vermelden
    4. Als je het al online hebt wat zijn de inkomsten ervan?

En je geeft heel de winst aan deze persoon? O_o

@ Willem, ik ben ook begonnen met 0,0 om eerlijk te zijn :$ heb al me kennis opgebouwd (qua php en mysql) toen ik bezig was met het spel ;)