Posts by W0utR

Sorry hoor, maar als je op een website komt kan je niet zien of ze valid zijn of niet, dus echt irritant is dit niet. (tenzij je denkt dat dit cool is)

Ik HAAT portfolio websites waarbij mensen het nodig vinden om eerst heel hun leven uit te leggen, en dan hun eigen nog durven raten ...

Layout: 0/10 (template)
    Gebruiksgemak: 4/10
    Functionaliteit: 2/10
    Algemene indruk: 3/10

Wat is goed: Voorlopig heb ik er niks goed aan gezien
    Wat kan beter: Je hebt 4 pagina's waar telkens maar een paar regeltjes op staan, waarom doe je dit?
    Volgens mij is het voor de gebruiker veel makkelijker moest hij alles gewoon op 1 pagina zien staan, tevens zou dat ook veel leuker zijn.

Wat had je anders gedaan: Ik had zelf een eigen design gemaakt, iets dat wat meer past bij wat je wilt doen.
    Je gebruikt nu zoiets standaard, waarom zou ik naar jouw website gaan als ik naar een andere kan gaan met een veel mooier design en veel meer statistieken?

http://twittercounter.com/
    http://tweetstats.com/

Nokia's zijn zeer goede toestellen, de Nokia 3310 kon je van een brug smijten en hij ging nog altijd werken.

Maar geef liever wat meer geld uit, ?100 meer en je kan een goede HTC kopen.
    Ik wou ook weinig geld uit geven aan een smartphone, en ik heb het mij al lang beklaagd.

De enige echte oplossing, doe het gewoon niet.

Waarom al die omwegen zoeken? Je gaat toch naar school om iets bij te leren, waarom moet je dan tijdens de lessen / pauzes op sites zitten die niet mogen?

Het lijkt mij nu niet zo moeilijk om dit tijdens de school uren niet te doen.
    Tenzij je echt zo verslaaft bent, maar dan heb je gewoon een probleem en raad ik jou aan om naar de dokter te gaan.

[offtopic] Terr0r, lol, heb je ook echte argumenten om windows af te breken?
    Of vertel je nu gewoon wat je hoort?
    Want er zijn wel virussen voor Mac OSX (Apple is het bedrijf, OSX is het os), en er zitten wel fouten in het os waardoor het onveilig word.[/offtopic]

tree

Citaat

Blijkbaar heb je dus op elke HTC de "Android Market" om applicaties te downloaden.

Elke HTC met Android op heeft de Android market, let er wel op dat je er eentje koopt met Android 2.2 of Android 2.1

Ik raad je die echt niet aan, ik heb zelf zo'n kleine HTC, en het is echt zeer lastig om het toetsenbord te gebruiken.

Geef liever wat meer geld uit, en koop direct iets goed.

Waarom kijk je eigenlijk enkel naar de HTC?
    Ik veronderstel dat dit is omdat je een Android toestel wilt, anders moet je eens kijken naar de Samsun Galaxy, zeer mooi toestel.

Is het iPhone vs HTC qua hardwarde?
    Of wil je eerder iOS vs Android?

Want het zijn eigenlijk 2 verschillende zaken.

Ik gok dat je ze gewoon alle 2 wilt.

Ik heb dus een Android toestel (HTC Tattoo), het toestel zelf suckt, er is niks positiefs over te zeggen.
    Maar de meeste HTC toestellen zijn van zeer goede kwaliteit.

Android zelf is een geweldig os, je hebt een enorme vrijheid wat betreft mogelijkheden.
    Ik zelf heb een custom rom staan, meestal zijn deze veel beter dan de stock roms, en je kan ze vaak ook zelf aanpassen.
    Qua apps voor Android is het nog wat weinig, er zijn niet zoveel echt goede apps, en vaak is de kwaliteit ook zeer zwak.

De iPhone is qua design gewoon top, hij ziet er gewoon aantrekkelijk uit.
    Zeker met zo'n 5MP camera, HD filmen, ...

De apps op de iPhone zijn ook meestal mooi qua design, vooral door de strenge eisen van Apple zelf.

Ten slotte moet jij je telefoon gebruiken, dus ga is naar de winkel, probeer de verschillende modellen en kijk wat jij het makkelijkste vind.

EDIT: zo'n reactie als van Woopie (aka Ferhat) slaan natuurlijk weer nergens op, geef dan argumenten waarom je iets goed vind, en ga niet zoals een domme fanboy reageren.
    Grappig dat je jou persoonlijk aangesproken voelt, maar als het iemand anders was, had ik net hetzelfde antwoord gegeven. Kijk misschien eerst naar jezelf...

Ik weet dat grootte software bedrijven het vaak niet erg vinden als je hun software illegaal hebt, zeker als je nog student bent / het als amateur gebruikt.

Maar vanaf je het dagelijks gaat gebruiken en er geld mee probeert te verdienen koop je het gewoon beter.
    Zeker als je een klein beetje respect hebt voor het bedrijf.

Dusja, ofwel koop je het, ofwel haal je het ergens anders.
    Lijkt mij nu niet zo moeilijk te vinden.

Daar kan niemand over oordelen, je gaat dat pas zien als je design klaar is, of toch al wat verder staat.

Het enige wat ik kan zeggen is dat de tekst in je footer veel te groot is.

Normaal niet echt, aangezien de div geen vaste height heeft.

Om dit op te lossen moet je onder de 3 divs nog een div plaatsen die de float stopt, als volgt dus: "clear: both"