Beste
Ik heb een btw nummer helaas
Dan valt ideal en dat andere dus af lijkt mij
Greets Terr0r
Beste
Ik heb een btw nummer helaas
Dan valt ideal en dat andere dus af lijkt mij
Greets Terr0r
Beste allemaal
Ik zou graag het betaling systeem wat ik nu heb willen vervangen voor iets nieuws nu zou ik graag als het kan 4 dingen van targetpay er in willen hebben en dat is
Bellen
Sms
Paysafe
Ideal
Wie zou mij daar mee kunnen helpen of eventueel voor een klein prijs je voor mij willen doen ?
Ik wil er wel bij zeggen dat er een aantal dingen in zouden moeten zo dat als je een andere layout kiest dat de kleur combinatie wel goed is
Alvast bedankt voor de hulp
Greets Terr0r
0.50 cent voor www.123*comp.nl
bij deze
Greets Terr0r
Er zijn verschillende dingen die ik kan dan doen
Scripten
Flyers maken
Iets geven wat die gene nog niet heeft wat ik wel heb
Vanalles wel een beetje
Greets Terr0r
Beste allemaal
Ik ben opzoek naar een anderen outgame layout voor me banditi
Zo iets in de geest van 1 van deze 2
Heeft iemand zo iets toevallig liggen gesliced en al als het zou kunnen het liefste gratis of tegen een wederdienst
Zoals ik doe iets voor jou en jij hebt de layout voor mij
Alvast bedankt greets Terr0r
Beste Tredgy
Het inlog/register/wachtwoord vergeten system link 1 is php en de inlog/register/wachtwoord vergeten link 2 is html alleen heb het veranderd naar php
En dat het zo over komt dat is niet de bedoel ik wil het graag als het kan met behulp van iemand het samen voegen zo dat ik er ook van kan leren
Beste tim
Het geen wat u zegt klint voor mij je moet nu je titel veranderen anders ..... !!!
Dat komt bij een beetje over als bazig dat vind ik zelf niet heel erg prettig en ben ik ook niet echt van gedient als mensen in het algemeen zo tegen mij gaan praten
Als je zou vragen zou je je titel willen veranderen in iets anders . I.V.M de regels ofzo iets prima hoor geen probleem en mischien de reden er bij waarom de titel veranderd zou moeten worden
Maar goed terug komen op u punt titel veranderen
Kan ik dat doen ?
Zo ja ? Waar kan ik dat doen ?
Zo nee ? wie zou dat dan voor kunnen en willen doen ?
En waar zou ik in de titel dan in moeten veranderen ?
Beste RoelC
Ik voeg geen onbekende toe aan mij skype alleen familie en vrienden staan er in
Beste wimmpie
Wat moet ik toevoegen ? dat woord kan ik niet lezen sorry
Ik heb een vraagje
Ik heb jullie hulp nodig
Ik weet niet of het makkelijk is ja of nee maar ik zou dus graag alles wat op de pagina van link 1 staat in de de pagina willen stoppen wat in link 2 staat
Link 1 http://www.clubmania.nl/new/index.php
Link 2 http://www.clubmania.nl/new/new/inloggen.php
Alvast bedankt voor de hulp
Greets Terr0r
Ik weet niet waar ik het neer moet zetten
Daarom zet ik het hier neer maar ongeveer een uur geleden een uur lang was deze site niet echt fijn en lekker bereikbaar ik kreeg deze fout medling
CitaatFatal error: Connecting to MySQL server 'localhost' failed.
Greets Terr0r
Terr0r
Kan hem hier gewoon bereiken op http://www.thepiratebay.gl ?
Ik kan hem wel berijken met ziggo en daar is het ook mee gezegt als ik op een link klik geen verbinding
De link werkt nog niet goed of de linkt werkt niet meer
Dat is een demo versie geen vorledig versie
Ook hier op ICTS vind je een. GameHemel genaamd.
Waar dan ?
Iemand anders mischien die iets weet ?
Beste ICTscripters
Ik ben opzoek naar een free Acarde game script met games er in ik heb ooit 1 gevonden alleen die ben ik kwijt helaas
Wie weet waar ik zo iets kan vinden
Greets Terr0r
Uhm ik weet het niet volgens mij niet
Ik hoor het wel van je wat je er mee wilt
Beste Zirax
Het probleem is onder tussen opgelost het werkt nu
Ik weet niet wat het probleem was maar het is opgelost door de gene waar dus het orginele stukje code weg komt
toch heel erg bedankt voor je hulp Zirax
Ik wil wel zeggen wat er veranderd is maar ik weet het echt niet dus ik kan niet zeggen wat het probleem was en wat er dus is veranderd zo dat het nu wel werkt sorry daar voor
Beste Zirax
Ik gebruik de browser firefox dus die addon voor google chrome kan ik niet gebruiken
Maar goed ik had niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn
Hmm dat is een hele goeie dat weet ik niet heel zeker ik denk het wel ja want de eigenaar van het script waar ik dus dat stukje code heb uitgehaald zij dat ik wel met cookie's moet doen alleen een naams verandering
Even antwoorden op als je berichten ook van het edit bericht
1 - Sorry had ik nog niet gezien
2 - Afkortingen zo als ik het heb veranderd dat zou goed moeten zijn
TWA staat voor TW Assistent
VP staat voor Vortex pack
3 - Ik heb inderdaad alle TWA veranderd naar VP
4 - ik zal eens kijken of dat helpt ik denk het niet