Posts by Terr0r

Ik ben nog steeds opzoek dus als iemand mij verder kan helpen hier mee heel erg graag

Greets Terr0r

PS: Ik heb toestemming van Tim om dit topic een bumpje tegeven

Beste rdgweb

Dit zou je kunnen doen door de nameservers aan tepassen bij versio als daar de mogelijkheid voor is denk het haast wel
    Ik werk niet met versio maar met transip en daar kan het wel maar dat zou bij versio net zo zijn denk ik

Greets Terr0r

Beste koerdos

Wat bedoel je precies ik snap je vraag niet helemaal

Bedoel je mischien dit

Je hebt zeg maar een host met domeinnaam zeg maar http://www.sub.nl

Je hebt zeg maar een subdomein zeg maar http://www.sub.lala.nl

Je wilt een nieuw domeinnaam kopen voor http://www.sub.lala.nl bijvoorbeeld http://www.subb.nl

En dan wil je dus het domeinnaam http://www.subb.nl toevoegen aan het subdomein http://www.sub.lala.nl en dat het dan http://www.subb.nl word en je wil http://www.sub.nl ook behouden

Als ik het niet goed heb moet je het zeggen hoor maar als het dus wel goed is dan zou dat gewoon moeten kunnen hoor geen probleem

kraak de kluis kan je niet aanpasen want het is een flash bestand moet je toch weten ! :evil:

Flash verwerkt in een php file het zit ook in fortune.php (geluksrad) dus waarom zou het niet in cracksafe.php (kraak de kluis) willen

Daar bij als je de .fla file hebt kan je het met flash zeker wel aanpassen naar wat je wil maar het is zeker geen aanrader om dat tedoen als je niet weet wat je moet doen

Daar bij ben ik nog niets verder gekomen helaas

Greets Terr0r

Je hebt niet fout ik heb het inderdaad geknipt en geplakt en maar goed naamsverandering dingen in de database enc enc kom ik toch wel ene beetje uit op knutselen hoor maar goed buiten dat

Nee ik heb daar nog niet mee gekeken met firebird ik ken firebird alleen maar als email progamma dat is de tegenhanger van outlook zeg maar net als Firefox de tegenhanger is van IE

Ik denk eerder dat luc firebug bedoeld en ja die heb ik en ja daar heb ik mee gekeken en nee ik kan niks geks ontdekken

[offtopic]
    En dat van een moderator. Ach ICTscripters zegt wel dat ze er zijn voor beginners maar dat is niet, gewoon google gebruiken of iemand inhuren zijn 90% van de reacties in topics hier.
    [/offtopic]
    Om op je vraag terug te komen:

De pagina laadt wel gewoon? Wat je kan doen is bijvoorbeeld Firebird opstarten en kijken welke errors de javascript countdouwn teruggeeft;)

Beste luc

Daar ben ik het wel met eens in de meeste reacties in heel veel topics staat inderdaad als antwoord google gebruiken of iemand inhuren

De pagina laad wel gewoon alles werkt wel gewoon van kraak de kluis dat is allemaal prima

Het is zo dat de countdown die ik er dus heb tussen geplaats niet werkt en hoe dat kan weet ik dus niet

Ik heb de countdown uit de fortune.php gebruikt dat is het geluksrad alles is dus het zelfde alleen ik heb de naam aangepast draaitijd en draaien naar kraakkluistijd en kraakkluis

Hier de code van fortune.php het geluksrad

Hier de code van de database van het geluksrad

Ik hoop dat ik het zo een beetje beter heb geformuleerd van wat er dus niet werkt

Offtopic: Ben ik niet met je eens Luc. Mensen komen hier om te leren. Als je dan niks probeert ga je het leren toch voorbij..

Ik heb zo als je kunt zien wel wat geprobeerd en dat is dat ik alles wat ik moet aanpassen heb aangepast alleen het werkt dus niet zo als het dus zou moeten werken

1 - Ik heb de code tussen de php tags gezet
    2 - Ik weet niet of dat handig is om alles uit elkaar tehalen want ik weet of alles dan allemaal nog werkt voor de banditi source als ik alles apart zet zo als het nu staat werkt kraak de kluis wel gewoon alleen de countdown werkt dus niet helaas
    3 - Waarom php gebruiken het is al zo gemaakt en ik wil dus alleen ergens in een php file waar geen countdown zit een countdown plaatsen
    4 - Wat ik gedaan heb is alles wat van de countdown is uit fortune.php (geluksrad) gehaald en in cracksafe.php (kraakdekluis) gestopt en alles wat dus veranderd moet worden veranderd zo als draaitijd en draaien naar kraakdekluistijd en kraakdekluis

Ik hoop dat ik het zo een beetje beter heb geformuleerd van wat er dus niet werkt

Beste tim

Het klopt ik heb inderdaad wel 3 hele topics gemaakt met vragen over banditi de laatste week dat is best heel veel

Maar goed waarom word er altijd zo gepraat zo als wat u nu zegt tim ik ben 5 jaar geleden begonnen met me crimegame en 3 van jaar niks aan gedaan nu wil ik weer wat verder gaan en dan heeft iemand 3 vragen en dan krijg je antwoorden waar de gene die iets vraagt niks aan heeft

Ik zou het zelfde antwoord geven als u als iemand met de zelfde vraag kwam en vroeg wie wil dat voor mij doen

Ik doe het zelf en probeer het zelf en de countdown werkt dus niet en ik vraag hoe of dat kan en of iemand daar dus een oplossing voor weet maar de vriendelijkheid en mee helpendheid is hier heel ver tezoeken op ICTScripters dat was toen op CP ook al maar goed nu ga ik de hele andere kant op dan voor wat ik hier eigenlijk vraag

Greets Terr0r

Hallo allemaal

Ik ben eens even aan het knutselen geweest

Ik wil graag een countdown klok op kraak de kluis zetten net als bij geluksrad zeg maar

Ik heb alles wat voor de countdown in fortune.php staat gekopieerd en in cracksafe.php gezet

En ik heb alles zo als je kan zien de naam veranderd van draaitijd en draaien naar kraakkluistijd en kraakkluis gezet alleen het werkt dus niet helaas wat moet ik doen om het dus werkend tekrijgen

Ik heb nu dit in me php file

En in de database dit

Alvast bedankt voor de hulp

Greets Terr0r

Had de TS dan op zijn minst een PB gestuurd, voordat je gaat bumpen. :thumbdown:

Hier heeft iemand iets aan echt informatie waar niemand dus iets aan heeft beetje jammer maar ja

Maar goed ik blijf dus nog steeds met de zelfde vraag zitten

Greets Terr0r

De paginia waar het om zou moeten gaan _include-config die volgens de gegevens weg is is echt aanwezig en geupload

En ik nu 3 keer de database er af gegooid een nieuwe gemaakt met verschillende namen en wachtwoorden maar niks helpt

Het is gewoon 1 dikke bende die rommel best wel jammer eigenlijk maar ja
    Wil iets uit een source halen en in een andere source zetten maar wil je het eerst zien hoe het er uit ziet kan het niet omdat de hele zooi niet eens werkt
    Ik kan hier wel meer over zeggen maar dat doe ik maar niet dan krijg ik weer scheve gezichten

En als je iets online zet wees er dan zeker van dat alles goed is en werkt en dat er wat bugjes/kleine bugjes inzitten okee dat kan maar dit is wel heel erg weg gooi dat ding

fijne avond allemaal

Greets Terr0r

Ik heb het hier van ICTScripters gedownload dus ga ik er vanuit dat het goed is toch

Wat zou er kunnen missen dan aan bestanden want er zijn een paar dingen zeg maar die ik wil ombouwen voor de banditi source om het daar in tezetten en tegebruiken snap je

Daarom wou ik kijken hoe het er uit zag

Ik heb het nog eens nagekeken de mysql en dat is echt in orde hoor

Beste allemaal

Ik dacht ik wil eens kijken wat er in zit dus met alle goeie moed upload alles en dan kijken krijg direct een error in beeld

Database gegevens zijn juist ingevuld daar licht het niet

Wie kan mij verder helpen alvast bedankt

Greets Terr0r

Hier onder de error die ik in beeld krijg

Warning: include(/home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/inc/_include-config.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 3

Warning: include() [function.include]: Failed opening '/home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/inc/_include-config.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 3

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'terror'@'localhost' (using password: NO) in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 5

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 5

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 6

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'terror'@'localhost' (using password: NO) in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 7

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 7

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 8

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'terror'@'localhost' (using password: NO) in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 9

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 9

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'terror'@'localhost' (using password: NO) in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 11

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 11

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'terror'@'localhost' (using password: NO) in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 12

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 12

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'terror'@'localhost' (using password: NO) in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 13

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 13

Beste allemaal

Het is alweer een tijdje geleden dat ik de sitenaam van me crimegame heb veranderen ongeveer zo.n 4 jaar geleden

Nu komt het waar kan ik dat ook alweer doen ?

Ik heb overal gekeken maar weet niet welke php file ik moet hebben of het in de database moet veranderd ja of nee

Greets Terr0r

Beste allemaal

Ik heb op http://shop.gunmaffia.com/view_category.php?id=4 gekocht nu wil ik dus de captcha er inzetten alleen mijn vraag hoe moet ik dat doen wat moet ik dus nu veranderen om het werkend tekrijgen

Alvast heel erg bedankt voor de hulp

EDIT

Er zijn 2 bestanden captcha.php en index.php

captcha.php kan ik zo uploaden geen probleem

index.php kan ik niet zo uploaden want ik heb al een index.php hoe kan ik dat dan oplossen dat ik het dus wel kan gaan gebruiken ?

Greets Terr0r

Dit zou ik ook heel graag willen alleen ik heb gekeken in de php files maar ik kan eigenlijk nergens vinden hoe ik dat dus zichtbaar zou kunnen krijgen

iemand die mij hier verder mee zou kunnen helpen

Greets Terr0r

PS : niet direct het topic opslot gooien (hier geef ik de zelfde reden als in het andere topic en dat is)

Sorry dat ik reageer in een topic van 2011 maar het laatste topic dateerd ook niet uit 2013 buiten die van mij om dan maar goed dat is dan niet direct een reden het topic op slot tegooien en de reden tegeven je haalt een oud topic omhoog of dergelijke want zoveel word hier ook niet mee gedaan met deze topics daar is het denk ik ook zo dat sommige topics dateren uit 2012 of eerder

Hier heb ik ook wel belang bij , bij deze optie,s is er iemand die dat zo kan maken of heeft voor banditi ?

Zo ja is het dan ergens zo tedownloaden ?
    Zo nee hoe kan ik zo iets dan ombouwen ? voor banditi

Sorry dat ik reageer in een topic van 2011 maar het laatste topic dateerd ook niet uit 2013 buiten die van mij om dan maar goed dat is dan niet direct een reden het topic op slot tegooien en de reden tegeven je haalt een oud topic omhoog of dergelijke want zoveel word hier ook niet mee gedaan met deze topics daar is het denk ik ook zo dat sommige topics dateren uit 2012 of eerder

Dat weet ik ook niet waarom

Maar goed mijn vraag was is het dus mogelijk om dat tekunnen inbouwen of ingebouwd worden tegen een kleine vergoeding zo als vermeld staat

De dingen die ik dus graag wil behalve Ideal

Dus bellen, sms en paysafecard

Greets Terr0r