Posts by Terr0r

een screen van ?

hier de code waar het om gaat

ik ben opzoek naar een goeie betrouwbare slicer

tevens ben ik ook opzoek naar iemand die de layout zodra die gesliced is zo temaken dat ik de layout kan gebruiken voor mijn source die ik nu gebruik

budget is max 25 euro

het gaat om deze layout

tevens zou ik graag willen dat als je dus op prijzen ,aanmelden ,ouders of contact dat het dus in dat kleine stukje komt waar nu het stukje text staat en dat alles van het register gedeelt in 1 scherm komt en niet in aparte schermen zo als ik nu heb

voor meer info stuur even een PM

is nog een beetje kaal net verandering gehad in huis
    maar goed moet nog een plankje boven met 2 andere schermen 1 voor de camara bij de voordeur en 1 voor er extra bij

hier nog een gedichtje van mij deze heb ik net ff in 5 minuten geschreven en zelf bedacht

Jij bent het licht puntje in me leven
    daarom heb ik dit gedichtje speciaal voor jou geschreven
    jij laat me weer lachen jij laat me weer huilen
    jij laat me mijn emoties uiten
    en daarom zal ik een lief deuntje voor jou fluiten

ja okee maar je kan toch als je het een beetje goed wil doen als het met crimeclub temaken heeft weren op cp

en als je het er wel steeds over hetb dat je naar 3 waarschuwingen een ban van zoveel uur krijgt ofzo

weet ik veel

uhhm als jij een script hebt waar je in kan verwerken iets met verboden woorden

en daar het woord crimeclub in zet ofzo

en dat als je er een link over plaats ofzo dat het rood is of automaties verwijst weer naar cp toe