Posts by Terr0r

Beste

Ik heb een vraagje als ik dit domein wil hebben moet ik dan een account hebben bij versio ? lijkt mij wel he

Of kan het ook zonder account ?

Mvg Terr0r

Dat zou ik wel willen alleen het probleem is al opgelost de site doet het weer

Ik moet niet zo ontigelijk eigenwijs zijn en continu overal tegen ingaan

U zegt er moet een index.html of index.php in de root van je ftp staan en ik zeg al 3 keer die staat er wel dus dat is het probleem niet

Ik net kijken na dat ik me laatste bericht typte en ja hoor er was index.php verschoven naar een map waar die niet hoorde daar keek ik dus verkeerd na [Nee hoor ik ben niet eigenwijs echt niet hoe kom je er bij ?( ]

Sorry voor het ongemak en heel erg bedankt voor de hulp tot nu toe werkt het weer ik zie de site weer

Mvg Terr0r

Alle indexen die er moeten zijn die zijn er op nieuw geupload geen andere resultaat

Ik zag door dat ik dus over me dataverkeer van 2000MB heen zat bij dat domeinnaam Suspended Yes staan die heb ik nu weer op NO gezet dat kan komen door dat ik dus over het data verkeer heen zat van de 2000 MB

Mvg Terr0r

Dat staat er in dus ja

Zo als ik al zij ik upload 2 bestanden die ik had bewerkt en bam weg site

Ik zag trouwens ook dat ik over me dataverkeer heen was voor dat domein waar het om gaat dus even omhoog gezet

Stond in gesteld op 2000 MB en heb het naar 4000 MB gezet kan het daar ook aan liggen of dat niet ?

Dit staat er ook nog bij Apache/2 Server at http://www.mijndomeinnaam.nl Port 80

Okee en wat moet of kan ik daar aan veranderen zo dat het wel weer werkt ?

Het is wel raar zo van het ene op het andere moment bam weg heel vreemd vind ik

Hallo allemaal

Ik ben goed pissig nu maar hou het netjes

Ik zla direct met de deur in huis vallen en dat is

The requested URL / was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Ik ben druk bezig met een site van mij alles loopt heerlijk goed tot 10 minuten geleden

29-10-2013 00:20 krijg ik de bovenstaande error inbeeld

Wie weet wat ik moet doen om alles weer tekunnen herstellen zo dat me site het weer gaat doen

Even een php bestand wat ik net veranderd had geupload en kaboem weg site weg alle uren die ik er heb in gestoken alles voor niks geweest heel erg fijn

Alvast bedankt voor de hulp

Mvg Terr0r

Probleem is opgelost ik weet zo even niet wat de oplossing was (als maikel die zou kunnen posten alvast bedankt)

Maikel heeft mij geholpen via hij heeft het via ftp gedaan :)

Ik ben hem daar heel dankbaar voor

Bij deze bedankt maikel voor je hulp

Er zitten nog wel een paar foutjes in zo als dat iemand post dat de naam er bij komt dat als je op de naam klikt dat je dan op die gene zijn profiel komt dat werkt nog niet helemaal goed maar dat kan ik zelf oplossen hoop ik

Maikel bij deze nogmaals heel erg bedankt voor je hulp

Mvg Terr0r

Beste maikel

Met mijn code

zie ik dit

Als ik mijn code vervang voor die van u

Dan zie ik dit

Als ik het stukje voor de loop er inzet ben ik de rechterkant van het menu kwijt en alles wat onder wachttijden staat

Dan zie ik dit

Mvg Terr0r

Dat is zeker balen ja hopen dat het snel is opgelost

Ik heb op het moment nergens last van maar dat komt denk ik dat ik bij een kleine hosting bedrijf zit

Mvg Terr0r

Beste Maikel

Als ik het dus goed begrijp kan ik dit

Vervangen voor dit ?

En moet ik de loop dus ergens in newsforum.php zetten ?

Of zit ik er nu helemaal naast ?

Mvg Terr0r

1 - Nee dat was ook niet de bdoeling klopt helemaal alleen ik dacht dus dat het wel zo was mijn excuus daar voor
    2 - Dat begrijpt ik het is ook heel mooi dat maikel en ander mij wil helpen
    3 - Dat snap ik niet helemaal ? Zou ik daar via pm wat meer uitleg over kunnen krijgen dat i.v.m dat het niet topic gericht is maar meer offtopic
    4 - Ik probeer echt van alles maar tot nu toe zonder echt het goeie of bijna goeie resultaat
    5 -

A - Dat is dan niet het juiste gevoel wat je krijgt
    B - Ik klieder niet zo maar iets aan ik weet wat ik doe
    C - Ik kijk zeker wel naar wat ik doe als het niet werkt zet ik het weer terug zo als het was want dan werkt het niet dan laat ik het niet zo staan dan begin ik weer opnieuw

6 - Daar kijk ik ook na naar me DB alleen ik kom er nog niet uit zo als het zou moeten maar goed blijven proberen tot het wel werkt

Als iemand mij kan zeggen hoe ik verder kan hier mee zo dat het wel werkt

Alvast bedankt voor de hulp

Mvg Terr0r