bod is genoteerd
Posts by Terr0r
-
-
bod genoteerd
-
Domein naam: Spelcentrale.com, Spelbasis.com
Huidige registar: TransIP
Geldigheid: loopt tot 04-08-2011
Beginbod: vanaf 3,00 euro
Opbieden met: 0,50
Buynow: tot hoogste bod na 48 uur
Betaling via : bank -
het is nat buiten Superior (xD)
goeie avond trouwens allemaal
-
dan word het zo iets ? bedoel je
PHPif($rank === 4){ echo $items['4']; echo'<input type="text" name="number" id="27" class="input" size="5"> <input type="submit" value="Kopen!" class="mod_submit">'; }
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.11.10 12:59:20:
hier kan een :slotje: ophet probleem heb ik zelf op gelost
het probleem zat hem in dat ik de actie niet had afgesloten
maar dit is de oplossing
-
wie kan mij helpen
in de source die ik gebruik kan je vanaf elke rank wapens kopen in de shop
maar bij drugs upgrades kan je pas vanaf een bepaald rank die drugs upgrade kopen
wat ik dus wil dat je dus in de shop vanaf een bepaald rank pas dat ene wapen kan kopen
het gaat om dit stukje code
deze is van de shop
PHP<input type="text" name="number" id="27" class="input" size="5"> <input type="submit" value="Kopen!" class="mod_submit">
deze is van drugs upgrade
PHP<input type="text" id="twee" name="number" class="input<?if($data->rank < 2){?>_disabled<?}?>" size="5"<?if($data->rank < 2){?> disabled="true"<?}?>> <input type="submit" value="Kopen!" class="<?if($data->rank < 2){?>submit_disabled" disabled="true"<?}else{?>mod_submit"<?}?>> <?if($data->rank >= 2){?>
de bedoeling is dus fat je vanaf rank 2 ,3 ,4 ,5 ,6 en ga zo maar door een bepaald wapen kan kopen
-
[offtopic]hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik jou layout niet geript heb
en als je gaat dreigen ben je bij mij verkeerd hoor [/offtopic]okee en waar zou ik die dan moeten verwijderen want er staan er namelijk meer dan 1 in
-
beste leden van CP
ik zit met een probleem met right collum voor me source
bij profiel bij het ene lid staat het goed en bij het andere lid weer niet
zo is het bij mijn profiel
en zo is het bij een lid zijn profiel
en dat balkje wat dus in het rode vlak staat is teveel
en de code van dat balkje is
PHP<table width='100%' cellspacing='2' cellpadding='2'> <tr> <td class='content_bottom'></td> </tr> </table>
mijn vraag is dus wie heeft er een oplossing voor mij of wie weet wat ik kan doen om mijn fout tekunnen oplossen
-
dat zou heel erg mooi zijn ik hoor het welals het idee wel word uitgevoerd of niet
ik vind het juist een goed idee
om het zo veel overzichtelijker temaken wel zo mooi toch lijkt mijen alles is dan snel en netjes terug tevinden
-
word hier ook iets mee gedaan met mijn idee
want het is echt bagger zo als het er nu uit ziet
-
-
en ik heb zo'n 1 met thunderdome logo er op een hele oude met hand tekening er op van 3 steps ahead (peter paul)
-
ik ben niet telui maar goed ik was het vergeten dat kan natuurlijk ook
maar als je direct je oordeel klaar hebt hoe je denkt dat ik ben dan heb je dat goed mis maar goed
hier kan dus een :slotje: op
-
nillas klik ff op de link en dan aanmelden enz enz
als je daar op klikt dan komt er niks in beeld of helemaal scheef
het moet dus rechts in het onderste witte vlak komen waar je dan klikt snap je
-
http://www.grandtheftcrime.nl/index2.php
het inlog probleem is opgelost nu moet ik zorgen dat het register.php enz de rest wat er staat mooi opent aan de rechterkant waar je dus ook kan inloggen
wie weet hoe ik dat kan gaan doen
-
ik heb een nieuwe outgame maar het inloggen is een probleem
wat kan ik er aan doen dat het goed werkt
-
PHP
Toon Meer<? include("config.php"); include("htmltop.php"); if(!isset($_SESSION['user_id'])) { if(isset($_POST['submit'])) { // Uitvoeren // Velden controleren if($_POST['user'] != "" AND $_POST['pass1'] != "" AND $_POST['pass2'] != "" AND $_POST['email'] != "") { // Gebuikersnaamcheck $sql = "SELECT id FROM gebruikers WHERE naam='".$_POST['user']."'"; $query = mysql_query($sql); $tellen = mysql_num_rows($query); if($tellen == 0) { // E-mailcheck if(preg_match("/^[A-Z0-9._%-]+@[A-Z0-9._%-]+\.[A-Z]{2,6}$/i", $_POST['email'])) { // Email correct if($_POST['pass1'] == $_POST['pass2']) { $actcode = mt_srand((double)microtime()*100000); while(strlen($actcode) <= 10) { $i = chr(mt_rand (0,255)); if(eregi("^[a-z0-9]$", $i)) { $actcode = $actcode.$i; } } $md5pass = md5($_POST['pass1']); $sql = "INSERT INTO gebruikers (naam,wachtwoord,status,email,actief,actcode) VALUES ('".$_POST['user']."','".$md5pass."',0,'".$_POST['email']."',0,'".$actcode."')"; $query = mysql_query($sql); if($query == TRUE) { $sql = "SELECT id FROM gebruikers WHERE naam='".$_POST['user']."'"; $query = mysql_query($sql); $rij = mysql_fetch_object($query); $dbid = htmlspecialchars($rij->id); $bericht = "Beste ".$_POST['user'].",\nJe hebt je geregistreerd op de site ".$sitenaam.", dit is de activatie mail van je registratie.\nOm je account te activeren, druk je op de link onderaan deze mail.\n\n"; $bericht .= "REGISTRATIE BEVESTIGEN: ".$forgoturl."activeren.php?id=".$dbid."&code=".$actcode."®istratie=true \n\n"; $bericht .= "Zodra je op deze link geklikt hebt, kun je inloggen met:\n"; $bericht .= "Gebruikersnaam: ".$_POST['user']."\n"; $bericht .= "Wachtwoord: ".$_POST['pass1']."\n"; $bericht .= "** Dit is een automatisch verzonden bericht **"; $mail = mail($_POST['email'],"Registratie ".$sitenaam,$bericht,"From: ".$sitenaam." <".$sitemail.">"); if($mail == TRUE) { echo "Je bent succesvol geregistreerd! Zodra je de link in de mail hebt bezocht kun je inloggen.<br />\n<a href=\"inloggen.php\">« Naar de inlogpagina</a>"; }else{ echo "Fout opgetreden tijdens verzenden van e-mail. Neem contact op met <a href=\"mailto:".$sitemail."\">".$sitemail."</a>."; } }else{ echo "Er is een fout opgetreden tijdens het toevoegen van je account. Probeer het later nog eens.<br />\n<a href=\"javascript:history.back()\">« Ga terug</a>"; } }else{ echo "De door jou opgegeven wachtwoorden komen niet overeen.<br />\n<a href=\"javascript:history.back()\">« Ga terug</a>"; } }else{ echo "Het e-mailadres dat jij opgaf, komt niet overeen met hoe een e-mailadres eruit zou moeten zien ([email protected]).<br />\n<a href=\"javascript:history.back()\">« Ga terug</a>"; } }else{ echo "De gebruikersnaam '".$_POST['user']."' is reeds in gebruik. Probeer een andere gebruikersnaam.<br />\n<a href=\"javascript:history.back()\">« Ga terug</a>"; } }else{ echo "Je bent vergeten ??n of meerdere velden in te vullen.<br />\n<a href=\"javascript:history.back()\">« Ga terug</a>"; } }else{ // Formulier # Email # User # Pass + check # emailcheck (uitvoeren) ?> <form method="post" action="registreer.php"> <table> <tr> <td>Gebruikersnaam:</td><td><input type="text" name="user" maxlength="50" /></td> </tr> <tr> <td>Wachtwoord:</td><td><input type="password" name="pass1" /></td> </tr> <tr> <td>Herhaal:</td><td><input type="password" name="pass2" /></td> </tr> <tr> <td>E-mailadres:</td><td><input type="text" name="email" maxlength="100" /></td> </tr> <tr> <td></td><td><input type="submit" name="submit" value="Registreer" /></td> </tr> </table> </form> <small>Na de registratie zal er een e-mail naar je e-mailadres gestuurd worden ter activatie. Tot die tijd kun je nog niet inloggen.</small> <? } }else{ echo "Je bent momenteel ingelogd, registreren is niet mogelijk terwijl je bent ingelogd!"; } include("htmlbottom.php"); ?>
-
ja dat heb ik geprobeerd alleen dan komt er dus niks in beeld
dan komt er dus actievatie link in je mail om je account tekunnen activeren
-
hoe bedoel je dat ? zo aqls ik laat zien toch zo staat die
-
is goed spreek je morgen wel
slaap lekker trusten
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.11.10 00:15:02:
goeie avond allemaalalles goed hier ?
alles goed daar ?
zijn er nog mensen wakker ?