Hallo
Je titel klopt niet met je in bericht hebt staan
Heeft u ook wat meer info over waar de hosting is enc enc
Mvg Terr0r
Hallo
Je titel klopt niet met je in bericht hebt staan
Heeft u ook wat meer info over waar de hosting is enc enc
Mvg Terr0r
Het is opgelost,bedankt!
Okee en wat was de oplosing die zouden we wel graag willen weten voor het geval wij een keer met zo iets zitten
@Terror
Het maakt niet uit of je single of double quotes gebruikt
O okee dat wist ik niet bedankt weer wat geleerd
Ik zou wel eens resultaat willen zien
Het geeft echt aan dat er iets mis is met de database
Ik bedoel hier mee hij moet is uit de database halen wat dus niet mogelijk is
Het zou dus zo als ik dus zij goed moeten zijn raar is dat
Beste allemaal
Zou iemand mij mischien verder kunnen helpen hier mee ik kom er niet uit ik ben er nu bijna 2 dagen mee bezig en ik kom er niet uit
Alvast bedankt voor de hulp
Mvg Terr0r
Wanneer gaan de eerste lessen van start Tim?
Dat vroeg ik me ook al af
1 - Dat is niet deboeling nee daar wil ik dus niets mee
2 - Als je een linkje hebt waar ik iets kan vinden een tut ofzo hoe ik het dus werkend zou kunnen krijgen heel graag
3 - Dat is waar ik dus mee bezig ben een check bouwen
4 - Kijk dat is heel mooi als het voorste gedeelte al af is
5 - zo als in mijn beginpost telezen is staat er dus in de database ( disabletut int 5 zoalsaangegeven 1 ) dan lijkt het mij dus dat het in de de database op 1 staat en het moet dus zo zijn dat gebruikers kunnen uitschakelen als ze dat willen en dan moet hij dus op 0 gezet worden door een checkbox in profiel beheren aan/uittevinken
Dankje wel voor de links de wikki link is in het nederlands dat is mooi deze link http://www.freewebmasterhelp.com/tutorials/phpmysql/1 is zo iets ook in het nederlands ?
Het is dus de bedoeling dat je in edit een checkbox kan aanvinken en zo dat de tutorial op de begin pagina word uitgeschakeld
Ik was gisteren toevallig even ergens anders mee bezig en kwam toen iets tegen dat ik dacht dat moet in tutorial.php gezet worden om het werkend tekrijgen alleen werkt dat dus niet en dat is dit stukje code wat ik nu in tutorial heb staan
<?
if($_POST[to] == "1") {
$query = "SELECT login,email FROM `users` WHERE `disabletut`='1'";
}
?>
Het stukje code heb ik van disablemail alleen heb ik dus net als bij de andere stukjes code de naam gewijzigt alleen werkt het nog niet
Ik probeer echt van alles maar krijg het niet werkend helaas terwijl bijvoorbeeld een stukje code voor massamail inbouwen in het interne admin paneel wel wil en werkend is
Alvast bedankt
Mvg Terr0r
1 - Denk het wel om dat er al een checkbox is voor geen game mails meer ontvangen daar heb ik het van overgenomen ik heb wel alles netjes aangepast zo als je kan lezen in mijn begin post
2 - Ik wil best de gehele phpfile posten alleen lijkt mij dat niet relavant de andere overige code daar bij is de file bijna 900 regels lang aangezien ik hier maar 10.000 tekens kan plaatsen gaat dat niet
3 - Klopt de files doen het zelfde maar is dat wel juist ja of nee
4 - Weet ik niet
Geen probleem ik hoop dat het zo gaat lukken
Ja dat is mogelijk met zoeken / vervangen
Als je bijvoorbeeld zoekt op
en dan vervangt voor
dan moet het goed zijn
Zoeken en vervangen doe je door teklikken op verkijker teklikken
Ik raad je aan de knop vervangen tegebruiken en niet alle vervangen dat om dat het wel eens kan zijn dat je meer van
dan wat nodig is zo kan je ook controleren of het echt het juiste is wat je vervangt en is het niet het juiste klik je op volgende zoeken en zo verder
ik hoop dat je er zo uit komt als er vragen zijn hoor ik het wel
Mvg Terr0r
Beste allemaal
Ik ben bezig met een crime game
Ik ben bezig geweest met een soort tutorail temaken die op de begin pagina tezien is dat werkt allemaal prima alleen nu wil ik dus een bij profiel beheren een checkbox maken zo dat er dus voor de speler de mogelijkheid is om aantevinken of hij/zij de tutorial wil zien ja of nee want ik zelf en andere gaan dat op een duur hoogst irritand vinden dat je als je dus elke keer naar de begin pagina gaat dat die tutorial in beeld komt
Wat werkt er niet en wat werkt er wel
Als ik dus de check box aan klik en dan op profiel opslaan klik dan is de check box aangevinkt dat is goed
Als ik dan ga kijken op de begin pagina dan blijft de tutorial in beeld dat is niet goed
En als ik weer kijk bij profiel beheren is de checkbox niet meer aangevinkt dat is niet goed
Ik heb nu dit gemaakt
Dit staat in edit.php
if(!isset($_POST['disablemail'])){
mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='1' WHERE `login`='$data->login'");
}
if(isset($_POST['disabletut'])){
mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='0' WHERE `login`='$data->login'");
}
if(!isset($_POST['disabletut'])){
mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='1' WHERE `login`='$data->login'");
}
<?if($data->disabletut == 0){
?>
<input type="checkbox" name="disabletut" value="1" checked > Tutorial op hoofdpagina uitzetten
<?
}
else{
echo ' <input type="checkbox" name="disabletut" value="1" > Tutorial op hoofdpagina uitzetten.';
}
?>
Dit staat in tutorial.php
<?
if(isset($_POST['disabletut'])){
mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='0' WHERE `login`='$data->login'");
}
if(!isset($_POST['disabletut'])){
}
?>
Dit staat in de database
Zo als ik het nu zie moet het goed zijn alleen het werkt dus niet helaas jammer genoeg
Als er iemand is die mij verder kan helpen hier mee om dit werkend tekrijgen
Alvast bedankt
Mvg Terr0r
Je hebt progamma's waar je dat met een aantal klikken zo kan doen nog geen 1 minuut werk bijvoorbeeld
Notepad++ (gratis)
Dreamweaver (Betaald)
Mvg Terr0r
Ik wil ook wel mee doen met de lessen lijkt me leuk zo kan ik ook weer dingen bij leren
Dan gaat mij voor keur uit naar
PHP
CSS
Databases
Mvg Terr0r
Jammer dat je weg gaat MJorritsma
Veel succes in de toekomst maak er wat moois van
Geen slecht idee om met een aantal mensen tegaan werken aan een mooi en goed project
Ik heb wel een idee voor een project en dat is een goed werkende bugloose crime source
Reden daar voor is dat ik op redelijk veel forum's zie
ik ga beginnen met vedette unbuggen
ik ga beginnen met osbanditi unbuggen
ik ga beginnen met banditi unbuggen
Het zou mooi zijn als we met zijn allen of een groepje mensen een goedwerkende bugloose crime source kunnen gaan maken
Zo zag ik een tijdje terug dat lars banditi wou maken / unbuggen / releasen maar daar is ook niks meer van vernomen van dat project
Zo zag ik een tijdje terug iemand die vedetta wou maken / unbuggen / releasen maar daar is ook niks meer van vernomen van dat project
Ik zou het wel een goed idee /project vinden om zo iets temaken gewoon een standaard crimesource met wat van banditi er in of wat van vedetta of iets heel nieuws
Mvg Terr0r
@Terror hoe wil je dat doen?
Dit aangezien de simpelste dingen door jou hier op het forum worden gevragen?
Een spel online zetten kan ik wel hoor de meeste dingen kan ik wel alleen dingen waar ik echt niet kom vraag ik hulp bij
Maar goed daar gaat het nu niet over het gaat er nu om of er iemand bereid is om jannis tehelpen en ik ben bereid hem tegaan helpen een spel online zetten dus
Mvg Terr0r
Beste jannis
Ik wil je hier wel bij helpen om het spel online tekrijgen
Om alles online tekrijgen zo het spel werkt wil ik voor niks doen voor free
Als je daar na iets hebt bijvoorbeeld iets kleins als je ergens niet uit komt wil ik ook nog wel voor niks doen dan kan je me altijd aanspreken via PM
Als het wat meer werk word en dat ik er langer mee bezig ben kost het wel iets maar dat zal niet heel veel zijn
Mvg Terr0r
PS: Ik help je alleen als je ook het bovenstaande bericht van Tim leest en mee wil gaan doen met de lessen zo dat je wat kan ;eren en zelf kan doen