niks ik denk dat ik ff zou schrikken verder niet
wat zou je doen als je wil roken en je hebt niks meer in huis en niemand van je familie of vrienden heeft iets en alles is dicht alle winkels alle benzine pompen
niks ik denk dat ik ff zou schrikken verder niet
wat zou je doen als je wil roken en je hebt niks meer in huis en niemand van je familie of vrienden heeft iets en alles is dicht alle winkels alle benzine pompen
me pc pakken en naar buiten (xD)
ff seurieus ik zou me me 2 dochters en me vriendin naar buiten brengen en me hondje en 2 katten (PS spullen intreseerd me dan geen ene donder het is zonde maar een pc kan je zo weer kopen een dochtertje niet )
wat zou je doen als je een vermoeden hebt dat je vriendi iets heeft met je beste kamaraad
ik ben al de hele avond thuis
ik hoor eigelijk al in me bedje teliggen maar ja
dan ben je bezig dan nog ff dit doen ff dat doen oeps alweer zo laat
maar ja ik ga naar me bedje toe
weltrusten slaap lekker totmorgen en handjes boven de dekens (c) (xD)
dat is heel erg raar ja mischien is het wel haar stage ofzo wie zal het zeggen
zo iets is wel heel raar ja zo iets heb ik nog nooit mee gemaakt altansd niet meer dat ik me kan herrineren
best wel vaag eigenlijk (xD) maar ook wel weer grappig
best wel vaag toeval ja hoe krijg je dat zo voor elkaar ?
nog mensen wakker ? (c)
hallo allemaal goeie avond
uhhm me pc pakken en in een bunker verder gaan waar ik gebleven was waar ik mee bezig ben (xD)
wat zou je doen als iemand je uitlacht om dat je in de winkel iets laat vallen
huilen want dan heb ik geen updates meer voor mijn muziek proggie voor de mac
wat zou je doen als je een ijsje koopt met je beetje zak geld wat je hetb en je draait je om en iemand stoot tegen jou aan en het ijsje valt op de grond
pc snel uit zetten en kijken of je de pc nog kan redden
wat zou je doen als je het even niet meer weet ?
uhhm een mod een pm sturen
en niet als klein kind er continu op reageren zo als je nu doet zo als ik kan lezen
wat zou je doen iets op tv aan het kijken bent en je snapt er echt helemaal niks van ?
lekker alleen gaan en lekker feesten
wat zou je doen als je ergens heen wil en je mist net de laatste trein en je moet de gehele nacht op het station zitten
proberen groter telaten worden en en de waarde er van telaten stijgen en dan verkopen
wat zou je doen als je met je fiets tussen tram rales komt en je kan er niet meer uit komen en er komt een tram aan ?
uhm proberen je mobiel tepakken 112 in tikken en niet laten merken dat je 112 belt
wat zou je doen als een belangrijk werk stuk op school moet in leveren en je komt op school aan je je merkt dat je werk stuk op de keuken tafel licht
ojee en nu ?
hier is het goed hoor en hoe is het daar ?
goeie avond allemaal
ik zou er alles aan doen die gene tevinden en hem alles terug telaten betalen
wat zou je doen als je een videoband hebt waar iets opstaat waar je heel erg gehecht aan bent kapot gaat en je hebt geen kopie er van ?
alles wat ik nog niet gedaan zou hebben in me leven gaan doen
wat zou je doen als je peper duur horloge hebt gekocht en je stapt de auto in en je stoot ergens tegen aan en hij is kapot ?