ja klopt moet ook alleen wat is de link er van om tekijken of er wat op staat
Posts by Terr0r
-
-
hij staat er op het is gelukt nu de uploadmap nog en de chat goed maken
-
ik heb mijn hosting bij jou willem op wjsolutions.nl
alleen kan de link nergens vinden
[offtopic]
kan ik je zo ff bellen willem ? stuur ff een pm of roep mij ff op msn[/offtopic] -
ik heb een extra account op me resseller gemaakt maar kan de link nergens vinden
wie kan mij helpen
-
bij mij werkt het nog niet als iemand mij kan helpen heel graag
ik snap er geen donder van waarom die het niet doet
deze error krijg ik
Fatal error: Class 'Config' not found in /home/webcity/domains/web-city.nl/public_html/index.php on line 11
-
ik heb het script gekocht (h)
-
ik heb er wel belang bij
zou je mij voor meer info even een pm kunnen sturen
voor 14 euro heb ik alles wat er in de lijst staat en zo als het voorbeeld er uit ziet ?
krijg je ook de psd's enz enz er bij dat je dus de header en alles kan veranderen en de kleuren
dus kort samen gevat dat je dus echt alles er bij krijgt
-
zodra ik weer naar hem toe ga of hij bij mij komt met de PS3 zal ik het ff bekijken
-
mijn PS3 doet het weer op internet
nu nog die van me maatje
-
ik heb het geprobeerd wat je zegt op de modum doet ie het ook niet
dus het licht waarschijnlijk aan me PS3
als iemand weet hoe ik het weer goed voor elkaar kan krijgen die mijj kan helpen heel erg graag
-
uhm het heeft het eerder wle gedaan en nu niet meer dus dat zou niet uit moeten maken
-
jep alles staat open
bij 2 andere maatjes van werkt het wel de playstation online
ik heb ook een Wii en die is wel gewoon online op internet
ik heb de playstation via de kabel naar me router dus niet draadloos dan zou je zeggen dat hij het zou moeten doen maar helaas hij doet het niet
-
als ik de router er tussen doe bij me maatje of bij heb ik wel gewoon internet
bij mij ook op de laptop maar niet op de playstation 3 heel raar
dat alles heb ik al gedaan
-
wij mensen van de wereld veroorzaken deze dingen (h) helaas maar het is waar
wat denk dat de nasa met zijn raketten door de ozonlaag heen dat dat niet schadelijk is
en wat denk je van al die proeven in de zee die worden gedaan dat dat niks temaken heeft met zo tsunami
ik kan je met zeker heid zeggen dat dat daar echt wil iets mee temaken heeft hoor
ach ja de wereld is gemaakt en de gene die de wereld heeft gemaakt kijkt toe hoe wij die aan het kapot maken zijn en als het straks ergens in het jaar 2020 ofzo ergens de wereld vergaat of stopt dan komt er een gehele nieuwe wereld met alleen mensen die goed zijn voor de wereld
maar goed denk eens aan de water rampen in nederland hebben wij nederlanders zelf op gelost hebben wij geen geld van welk land ook gehad
het is heel erg wat er gebeurt maar wij mensen van de wereld veroorzaken het toch echt zelf
met moeder natuur valt niet tespotten die doet wat zij wil
-
Gun2maffia.nl is wel van mijnmaffia
redelijk groot niet zo groot als Secretcrime.nl
maar met bijna 1700 leden kom ik een heel eind
inkomste 200 tot 300 permaand
-
zo is die netjes ja helemaal super
jij bent de beste
(h)
dankje wel voor je hulp echt super
er zijn blijkbaar nog mensen die andere mensen kunnen helpen zondar dat ze direct het woordje BUDGET roepen
-
dan speelt hij automaties af via BS player of wm player bij mij
het is dus de bedoeling dat zeg maar onder in de footer van me site komt en dat het dus aan en uit gezet kan worden door mensen
snap je als het goed is moet dat kunnen
-
dat stukje player op een site zetten als het mogelijk is
-
firefox gebruik ik
in chrome doet ie het wel ja maar dan giet automaties naar wmplayer of een andere player en dat is niet de bedoeling
-
zo iets ja maar die doet het niet bij mij