Posts by Terr0r

inderdaad heel erg veel spel fouten ik heb het mailtje nu 3 keer gehad en dacht zal het hier plaatsen mischien dat meer mensen er last van hebben gehad

eerste topic aangepast :cheer:

zou het topic open kunnen blijven als ik nog ergens niet uit kom dat ik het hier zo neer kan zetten ik hoop dat dat mogelijk is alvast bedankt

Greets Terr0r

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.11.11 23:02:18:
    Hallo mensen ik heb een vraagje over mijn forum Xhtml Valid maken

Ik ben weer even aan het knutselen geweest alleen heb nu 3 foutjes gevonden en dat zijn deze

hier de link naar de volledig afbeelding

Hoe kan ik deze 3 foutjes oplossen ?

Alavast bedankt voor de hulp

Greets Terr0r

dit is de code die ik gebruik

PHP
    <div style="text-align: center; margin-bottom: 5px">
    	<form method="post" action="{S_QUICK_LANG_ACTION}" style="margin-bottom: 5px">
    		<select name="quick_language" id="quick_language" onchange="this.form.submit();" class="small">{S_QUICK_LANG_OPTIONS}</select>
    		<noscript><input type="submit" value="{L_CHANGE}" class="button2" /></noscript>		
    	</form>
    </div>

dan zou het dus zo iets worden

PHP
    <div style="text-align: center; margin-bottom: 5px">
    	<form method="post" action="{S_QUICK_LANG_ACTION}" style="margin-bottom: 5px">
    	<fieldset>
    		<select name="quick_language" id="quick_language" onchange="this.form.submit();" class="small">{S_QUICK_LANG_OPTIONS}</select>
    	</fieldset>	
    	</form>
    </div>

Groeten Terr0r

EDIT

ik heb dit stuk code weg gehaald

PHP

en heb nu nog 1 error en dat is deze

klik hier voor de volledige afbeelding

LETOP Oplichter actief

beste mensen er is weer een oplichter actief LETOP

het gaat om een iemand die een Gmail account gebruikt het gaat om dit email adres

e-mailadres niet toegestaan

het gaat om dit berich

ik heb dit mailtje nu 3 keer gehad op mijn ziggo mail en 1 keer op me msn mail

Met vriendelijk groet

Terr0r

de error's die ik had zijn reeds op gelost

nu heb ik 2 andere error's die ik graag opgelost zou willen hebben alleen zelf kom ik er niet uit

als iemand mij zou willen helpen heel erg graag

dit zijn de error's die ik heb

hier de link naar de afbeelding

alvast bedankt voor de hulp

Greets Terr0r

[offtopic]begrijpent lezen is wel heel erg moeilijk voor sommige mensen zo als jij Tux[/offtopic]

HET IS EEN HTML VRAAG

dus titel aanpassen waar voor ?
    voor mensen die niet zo goed kunnen lezen zo als jij ?

voor mensen die een oplossing hebben voor hoor ik het graag ;)

mensen die alleen maar willen gaan zeuren en zeiken zo als Tux blijf dan alsjeblieft weg hier en ga lekker knikkeren ofzo

alvast bedankt voor de hulp

Greets Terr0r

dat heb ik al kijk hier maar eens na Smilie box staat links en die moet dus in het midden en Xhtml Valid als dat kan dit is de code die ik er nu voor gebruik

PHP
    <div style="margin-left: auto; margin-right: 500;">
                 <div style="width:50%; height:100px;border: solid 1px gray; background: #FFFFFF; overflow:auto;">
    content hier
                 </div>
    				</div>

het is een Xhtml vraag
    het is geen CSS vraag

en ja ik begrijp het verschil tussen Xhtml en CSS wel hoor ben geen 10 meer

maar goed blijkbaar kan jij mij niet verder helpen iemand anders die een oplossing voor mij heeft alvast bedankt

Greets Terr0r

maar de code zo als deze is goed ?

PHP
    <div style="margin-left: auto; margin-right: auto; margin-center: auto;">content hier</div>

of moet het zo

PHP
    <div style="margin-left: auto; margin-right: auto;>content hier</div>

dus auto moet ik veranderen in cijfers ? als ik hetg oed begrijp

ik bedoel alle 2

maar dat eerste heb ik meer belang bij

het is idd voor me zelf ik heb een forum en soms moet ik dan even via een proxy wat doen en dan is zo'n script wel handig dus als je iets weet voor mij alvast bedankt

Dein daar heb ik naar gekeken en krijg dat niet voor elkaar om die in het midden tekrijgen

ik weet hoe ik het moet doen met de center alleen als ik dat doe komt het niet in het midden

PHP
    <div style="text-align:center;">content hier</div>

als ik dat doe komt het op 1 of andere manier niet in het midden

heel erg raar

R-Mijnten wat bedoel je ?

kijk altijd of er een thuis winkel waarborg logo op de site staat als er geen thuis winkel waarborg logo opstaat dan koop ik het daar dus niet

de bebrijven met zo'n logo zijn goed geregistrede berijven en moet dus als ze een bestelling krijg het daad werkelijk doen, doen ze dat niet kunnen ze de hele boel gaan sluiten

bij bedrijven zonder zo'n logo zijn mestaal niet legaal bezig ook al staat er een KvK nummer en BTW nummer bij

ik zou het adres tel nummer KvK nummer BTW nummer straat enz enz even op scrijven en goed bewaren

succes er mee hopen dat je je horloge en/of geld terug krijgt

EDIT
    heb je de voorwaarden gelezen ?

Artikel 5. Afleverings- en leveringstermijnen

1. Wij streven ernaar om het product binnen 2 werkdagen te leveren. Uiterlijk zal het product binnen 30 dagen na bestelling worden geleverd. Is dit niet mogelijk (bestelling tijdelijk niet op voorraad) of is er om een andere reden vertraging, of een bestelling kan niet dan wel slechts gedeeltelijk worden uitgevoerd, dan ontvangt u binnen 1 maand na plaatsing van de bestelling bericht en heeft u in dat geval het recht de bestelling zonder kosten te annuleren.

als je pech hebt krijg je dus over 2 weken pas je horloge dan zijn de 30 dagen voorbij en als je het dan nog niet hebt moet dus nog een maand wachten tot je je horloge en/of geld terug krijgt

al met al zeg maar dat je rond de kerst iets leuks hebt
    altijd leuk een kerst kadootje ;)

ja daar is die Valid ja
    maar als je het doet zo als ik in mij vorige post heb uitgelegd dan zie je 5 error's doe maar eens zo als ik zij in mij vorige post

hier een link naar het plaatje van de 5 error's die ik nog heb ik graag opgelost zou willen hebben

mischien een makkelijker oplossing en dat is een draadloze netwerk kaart kopen die in je pc zetten en verbinding maken en klaar is kees je hebt internet op je PC boven zonder draadje