Posts by MarcoBoekholt

hey ik wou icriminals unbuggen en heb net foutjes er uitgehaald maar nu heb ik problemen met database

bovenaan de site.

PHP
    Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/a5114840/public_html/index.php on line 73

en

PHP
    Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/a5114840/public_html/includes/config.php on line 14

Linkpartner (van adminbeheer)

PHP
    Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/a5114840/public_html/ingame/admin-linkpartner.php on line 38

Sitebeheer (van adminbeheer)

PHP
    Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/a5114840/public_html/ingame/admin-beheer.php on line 85

Allesbeheer (van adminbeheer)

PHP
    Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/a5114840/public_html/ingame/admin-start.php on line 55

Verdiensten (van adminbeheer)

PHP
    Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/a5114840/public_html/ingame/admin-bel.php on line 24

en dit is de database zelf (van criminolz)

ik heb alles gechekt (2 keer, doe ik altijd) en alles is goed

Gr marco

inlog

register

Activatie

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.07.11 21:43:14:
    Laat maar heb al ander source doe maar slotje

ik heb nu een criminolz script gedownload op cp.
    maar als ik me aanmeld en een activatie code krijg en ik klik er op staat er

Citaat

Je account is niet geactiveerd. Mogelijk is het account al geactiveerd of is de link verouderd

ik heb alle gegevens goed ingevuld ( heb alles 2 keer nagekeken) wie weet hoe ik dit kan oplossen of hoe ik de activatie code uitschakel.

gr. marco

Citaat van SkyNet

Misschien even een vraag erachteraan, was dit script niet eerst te koop gezet door Ferhat? Of is dit een oude versie?

heb ik gedownload op deze site

Citaat van SvenB

Dit is niet meer dan met gradients spelen? Als je hier je portfolio van wil gaan maken, zal ik eerst beter gaan leren designen in plaats van per direct een portfolio te beginnen!

ik kan pas goeie layouts maken als ik goeie tuts heb gezien

hee cp leden.

ik ben sinds vandaag aan mijn nieuwe portfolio gestart. het is een design die ik helemaal zelf heb gemaakt, (ps. ik had nog wat site`s tussen me hardenschijf staan en wat voorbeelden gemaakt(xD))

moet hem alleen nog slice ^o):?: en bace :((.

gr marco.

dit is de eerste layout die ik ga verkopen ik vindt hem zelf wel aardig gelukt

ik weet niet voor hoeveel ik hem tekoop moet zetten als ik het weet zet ik een mollie er op.

het is een outgame psd bestand.

gr marco

Citaat van Daan1987
    PHP
    <?php
    $host		=	"je host";							//je host meestal gewoon localhost
    $user		=	"*****";							//je database username
    $pass		=	"*****";								//Je database wachtwoord
    $tablename	=	"*****";								//Je database naam
    $sitelink  	= 	"je website adres";   				//Je website link. GEEN v3 of een / erachter!
    $publicidad =   "reclame";                         // Aqu? el code para la publicidad
    $elcorreo   =   "je e-mail";             // S?lo la puta elite premanece. Aqu? va el correo
    ?>
    Citaat van L.Groot

Als je dat niet hebt dan huur je iemand in of leer je een taal. Als je het geld niet hebt om iemand te huren en de zin niet hebt om een taal te leren dan is een website beheren niet voor jou weggelegd. Je moet er volledig achter staan, anders wordt het een flop.

ik heb al vele site`s bekeken maar kan geen goede tuts vinden en website maken doe ik het liefst.