Posts by MarcoBoekholt
-
-
ik heb 1 probleem met mn css code en moet een afteller hebben voor me site.
Dit moet er gebeuren.

maar als ik dat doe gebeurd er dit

en wie heeft een afteller die op dit lijkt

gr. marco
ps. dit is mijn design

-
ik heb op woelmuis aangemeld nooit problemen gehad met phpmyadmin (hij werkt soms sloom), maar nu wil ik holocms db inporten en dan krijg ik dit
PHP
Toon MeerFout SQL-query: /* MySQL Data Transfer Source Host: localhost Source Database: dropdb Target Host: localhost Target Database: dropdb Date: 10-6-2008 23:04:53 */ SET FOREIGN_KEY_CHECKS =0; MySQL retourneerde: #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ' SET FOREIGN_KEY_CHECKS=0' at line 1 -
weet iemand waar ik een script kan vinden voor major-crime, wat ik op home pagina kan plaatsen ik heb er zelf al 1 in gedachte.
een headline script? dat wouden we toevoegen op onze site maar we konen niks vinden op internet dus vraag ik het hiero.
Gr. marco
-
Citaat van gofie
http://www.criminalspoint.com/…OSBanditi-PRO-v2-2-2.html
enige wat je moet doen is paar dingen toevoegen en layout veranderen dan ga je toch geen 1 kopen ja je moet zelf weten terwijl deze versie alleen aangepast is
lukt niet want deze link doet het al heel lang niet meer met het downloaden(xD)
-
Pb gestuurd
-
Citaat van h4x0r666
in de body een position center; zette^^ zoek maar op
maar hij is mooi gelukt! doe je dit niet all langer dan? omdat mmdesign.woelmuis.nl er proffesioneler uit ziet.. :p (en major-crime... kartracing..)
mmdesign heb ik van internet major-crime gekocht en kartracing is gemaakt door een vriend
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.07.11 15:32:33:
oja dit is css codePHP
Toon Meer@charset "utf-8"; /* CSS Document */ .Background { background-image: url(Background.png); width: 1200px; height: 750px; border: 1px solid #69F; text-align: center; } #Header { } .Header { padding-left: 1px; } .menu { width: 1200px; height: 41px; } body,td,th { color: #92c515; font-weight: bold; } body { background-color: #C1F8F9; } #Background p { color: #92c515; } a:link { color: #2bc6c6; } a:visited { color: #39C; } a:hover { color: #6FF; } a:active { color: #3CC; } -
ik heb zelf een beetje gekloot vanacht en vanochtend?
maar this me aardig goed gelukt.
graag tips.
gr. marco
ps. weet wel iemand hoe ik alles in het midden krijg
graag css code -
wie weet hele goeie tips om te slice en te base.
dit is de gekochte layout die ik voor mijn eigen site wil gebruiken.

wie kan me helpen ?
gr. marco
ps. ik wil het wel kunnen begrijpen en niet ingewikkeld. (ben 13 jaar (xD))
-
-
Citaat van Guitar
Doe A.U.B. iets aan die f*cking achtergrond, verder erg mooie layout 8/10!
gast die achtergrond is nice ik weet niet wat er erg aan is. vindt het meer mooi want geen enkele crime site heeft een bewegende achtergrond
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.07.11 15:14:04:
spel foutje gevonden bovenin de template."Beste leden de belservide is momenteel voordeliger mak hier dus goed gebruik van"
als je gaat slice moet je op mak letten die moet maak worden
-
heel mooi maar ik zal 1 ding aanpassen.
de leven, rankvordering en powerbalk.
als je die wat mooier maakt zoals op banditi ofzo dan is dat ook een stuk mooier, this een tip.gr marco
-
weet je ook welke van de 6 css scripts ? en de inklapbare menu kan ik nu wel vinden
-
1.
hoe kan ik een countdown maken op de home pagina als je hebt ingelogd bij osbanditi source.bijv.
Activiteit| Wachttijd
---------------------------------|
|misdaad 00:01:40 |
|--------------------------------|
|geluksrad 01:04:26 |
|--------------------------------|
enzovoort de tijd moet gewoon aftellen en niet stil staan.2.
ik heb nieuwe navigate buttons gemaakt maar nu wil ik de achtergrond ook veranderen van de navigatie.
voorbeeld.
3.
hoe maak ik de menu op osbanditi inklapbaar.dit waren de vragen (xD)
M.v.g. Marco
-
-
-
-
wie weet een oplossing voor index.php.
als ik probeer inteloggen werkt hij niet hij gaat gewoon weer terug naar de begin pagina.wie kan me helpen
Gr. Marco
-
oke was een check ik kan zelf niet slice en base maar als je geen psd hebt denk ik niet dat iemand het doet voor je maar gelukkig
-
Heb je ook een psd bestand ?