Posts by MarcoBoekholt

ik heb 1 probleem met mn css code en moet een afteller hebben voor me site.

Dit moet er gebeuren.

maar als ik dat doe gebeurd er dit

en wie heeft een afteller die op dit lijkt

gr. marco

ps. dit is mijn design :D

ik heb op woelmuis aangemeld nooit problemen gehad met phpmyadmin (hij werkt soms sloom), maar nu wil ik holocms db inporten en dan krijg ik dit

weet iemand waar ik een script kan vinden voor major-crime, wat ik op home pagina kan plaatsen ik heb er zelf al 1 in gedachte.

een headline script? dat wouden we toevoegen op onze site maar we konen niks vinden op internet dus vraag ik het hiero.

Gr. marco

Citaat van h4x0r666

in de body een position center; zette^^ zoek maar op :P maar hij is mooi gelukt! doe je dit niet all langer dan? omdat mmdesign.woelmuis.nl er proffesioneler uit ziet.. :p (en major-crime... kartracing..)

mmdesign heb ik van internet major-crime gekocht en kartracing is gemaakt door een vriend

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.07.11 15:32:33:
    oja dit is css code

Citaat van Guitar

Doe A.U.B. iets aan die f*cking achtergrond, verder erg mooie layout 8/10!

gast die achtergrond is nice ik weet niet wat er erg aan is. vindt het meer mooi want geen enkele crime site heeft een bewegende achtergrond

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.07.11 15:14:04:
    spel foutje gevonden bovenin de template.

"Beste leden de belservide is momenteel voordeliger mak hier dus goed gebruik van"

als je gaat slice moet je op mak letten die moet maak worden

heel mooi maar ik zal 1 ding aanpassen.
    de leven, rankvordering en powerbalk.
    als je die wat mooier maakt zoals op banditi ofzo dan is dat ook een stuk mooier, this een tip.

gr marco

1.
    hoe kan ik een countdown maken op de home pagina als je hebt ingelogd bij osbanditi source.

bijv.

Activiteit| Wachttijd
    ---------------------------------|
    |misdaad 00:01:40 |
    |--------------------------------|
    |geluksrad 01:04:26 |
    |--------------------------------|
    enzovoort de tijd moet gewoon aftellen en niet stil staan.

2.
    ik heb nieuwe navigate buttons gemaakt maar nu wil ik de achtergrond ook veranderen van de navigatie.
    voorbeeld.

3.
    hoe maak ik de menu op osbanditi inklapbaar.

dit waren de vragen (xD)

M.v.g. Marco

Citaat van Sourceshop

Neen gratis webhosting heeft u website onder controle weggenomen, is geen ideale hosting

rofl het is niet eens waar ik heb vele source er op gehad en doet het goed en dan doe ik deze en deze werkt sucks.

wie weet een oplossing voor index.php.
    als ik probeer inteloggen werkt hij niet hij gaat gewoon weer terug naar de begin pagina.

wie kan me helpen

Gr. Marco