Willem
Dat is zijn mailbox, denk dat dit nog gewijzigd moet worden
Posts by Pharox
-
-
Ik heb de Iphone 16GB onbeperkt internet 300 belminuten en 300 smsjes per maand voor maar ? 48,-
-
Nee de cijfer mocht hij alleen numeric zijn zou ik hem door een ctype_digit halen.
Misschien is het handig om op de ctype book te zoeken op php.net, er zijn namelijk nog meer soorten niet alleen voor cijfers
-
Goed werk koen
Merk dat er nu wat tijd en moeite in cp word gestoken
-
-
Ga met het idee van R-Mijnten mee, waarom kunnen ze niks doen als jij kan aantonen dat de layout van jou is?
Ik zou de hosting nogmaals mailen en vertellen dat alle bewijzen en feiten bij jou liggen.
-
Ga volledig met K.Rens mee, in 2010 moeten we allemaal besparen dus ook op de kleinste dingen.
Dus waarom zou hij niet mogen besparen en leden hun kwaliteit toch behouden?
Ik vind dat hij dit gewoon moet doen, we verliezen er toch niks aan.
Koen maakt hier enkel een besparing in en levert ons dezelfde kwaliteit.Goed werk Koen
-
-
-
volgens mij (weet ik niet zeker) komt het omdat je een hoofdletter gebruikt.
ook is dag aanduiding geen d maar een l ( kleine L zonder hoofdletter).
Dus wat jij nu doet is al in zijn geheel fout.
PHP
Toon Meer<?php $l = date('l'); if ($l == 'Monday') echo 'Have a nice weekend!'; elseif ($l == 'Tuesday') echo 'Have a nice Tuesday!'; elseif ($l == 'Wednesday') and ($data->worker3 > 0) { echo "<div class="loco racesecret1"><a href="index.php?a=race/secretrace_1" onmouseover="Tip('<?=$raceworld_34;?><br>"; echo "<?=$raceworld_35;?>');" onmouseout="UnTip();" class="coordinatelink"></a></div>"; } elseif ($l == 'thursday') echo 'Have a nice Thursday'; elseif ($l == 'friday') echo 'Have a nice Friday'; elseif ($l == 'Saturday') echo 'Have a nice Saturday'; elseif ($l == 'Sunday') echo 'Have a nice sunday'; else echo 'Have a nice day'; ?>
Kijk nog maar eens op php.net voor de functie date() dan zie je dat de l (lage L) een volledige aanduiding is en geen 3 letter.
Ook miste je een } bij je woensdag code, zou je error reporter maar eens aan zetten
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.02.10 23:19:13:
Excuus lees net dat hoofdletter D wel 3 letter is.CitaatD A textual representation of a day, three letters Mon through Sun
Dan komt het denk ik doordat je woensdag opent met een { maar niet sluit met een }
-
Ik heb van mollie de:
- Wallie
- iDEAL
- BellenPm me maar voor een leuke prijs.
-
Beste leden,
Ik ben sinds kort aan een nieuw project begonnen, ik zit alleen met een idee tekort.
Het probleem is dat ik met een TPL engine wil werken maar geen idee welke.Mijn vraag:
- Welke TPL engine
- Voordelen / Nadelen
- Eventuele toevoegingOver het project kan ik geen uitspraak doen, het is in opdracht van een bedrijf.
Waarom de klant een TPL engine wil weet ik ook niet, maar het is zijn wens.Mvg,
Pharox -
Jij moet denk eens leren nadenken voordat je een gat in de lucht springt als je denkt uniek te zijn.
Dit soort informatie wordt overal gratis aangeboden, jij bewijst nog steeds niet waarom ze het bij jou moeten kopen.
Vraag: Waarom bij jou kopen als het overal gratis te vinden is?
-
Hier heb je alles over barafranca.
Dus geen slecht argument want het is gewoon de waarheid.Dus verkoop je (unieke (xD)) spul maar aan iemand die er wel in trapt (xD)
-
Dan koop ik het zeker niet, zijn 2 hele andere spellen dus geloof er niet in.
Uniek is het niet aangezien barafranca een gratis website heeft "edo-nieuws" waarin je wordt uitgelegd hoe je sneller rankt.
En ja dat is geheel gratis, dus ga dan echt geen E-book voor 2 euro kopen.Ook vertrouw ik het niet echt, je krijgt geen voorproefje van wat erin staat helemaal niks.
Succes verder....
-
Daar gaat het mij niet eens om.
Jij maakt een E-book voor rpg spellen, dus veel mensen nemen dan aan dat je meerdere spellen bedoelt.
Het is dan best wel verwarrend want als speler 1 voor banditi gaat en speler 2 voor barafranca krijg je 2 hele andere concepten.Zou dus wat beter overkomen als je erbij vermeld waar het E-book op gemaakt is (welk spel).
-
Ga met TaskForce mee in deze reactie.
De layout is te licht, kan natuurlijk per persoon verschillen
Top menu en menu titels achtergrond vind ik wel leuk gedaan
-
Ik heb het document niet gelezen inderdaad, maar zou er ook geen ? 2,00 voor betalen.
- Kan niet zien wat er van te voren in staat.
- Een spel moet je spelen omdat je het leuk vind.
- Verschilt per spel per opties.Je kan dus leuk 1 E-book aanbieden maar op welk spel is hij gericht.
Aangezien elk spel weer anders is in opties en nog veel meer.Sorry maar ik vind het gewoon onzin.
-
Dit verscheelt per spel hoor.
Een mafia en power spel zijn 2 hele andere concepten dus dan heb je er al niks aan.
Tevens verschilt het ook per spel wat ze aan opties hebben om sneller door te ranken.Ik vind het dus onzin en zou dit zeker niet kopen, iedereen moet hier zelf achter komen.
-
Ik zou zeker een klant bestand bijhouden, dit voorkomt dat mocht het mislopen je toch je klanten terug krijgt.
Ook een contract zou handig zijn, dit in verband met plotselinge stop of dergelijke.