Posts by Pharox

JAntonides
    Waaruit haal jij dat dit geen kwal. is?
    Jij kijkt naar de layout, layout ben ik zelf niet goed in.
    Dus beetje scheef om te zeggen dat ik niet goed ben.

Ben meer van de PHP & MySQL.

Ik lever geen layouts en kan daarop dus ook geen kwaliteit leveren.
    Beetje nadenken voordat je iemand zijn werk afkraakt wat enkel server-side is en dus niet zichtbaar is voor jou.
    Daarbij komt ook dat jij kijkt naar de html die nog aangepast moet worden.
    Dus een website leuk bezoeken en zeggen dat hij/zij geen kwaliteit kan leveren is laag.
    Kraak dan lekker jezelf af dat jij helemaal geen PHP kan en hiervoor iemand moet inhuren.

100 a 200 euro doe ik het niet voor.

Succes :cheer:

Als je een exacte budget weet en berijd bent hiervoor een contract op te stellen zou dit mogelijk moeten zijn.

Hiervoor wil iedereen denk ik natuurlijk wel weten wat je budget is ;)

Budget eventueel ?

Of wil je alles gratis unbugged hebben en hiermee geld verdienen ?

- Bugloos in gratis sources ga je niet lukken.
    - Uniek gescript kost geld, hiervoor moet je een budget hebben.

Als je gratis zoekt kan je eens onder downloads zoeken hier op criminalspoint.
    Daar zou voldoende te vinden moeten zijn voor je ;)

Denk jij eens na....

- Een pro layout zal jij nooit door iemand gratis laten slicen, wekt direct al wantrouw op.
    - Een bedrijf gaat niet failliet omdat een aantal personen iets gratis aanbieden.

Betere argumenten brengen en geen wilde woorden plaatsen ;)

RiiCk
    Ik kom al langer op cp dan jou dus zou maar zwijgen jongen ;)
    Ik zat er al toen Anton en Mitch net begonnen waren met webtiger source.
    Kijk niet naar datum, dat is direct fout nummer 1 die jij momenteel maakt ;)

Ik ben geen groot man, je moet normaal reageren als iemand wat zegt.
    En mijn ervaring legt zeker ver boven jou gemiddelde, dus kom niet aanzetten met betweters ;)

Alex
    Dat zie jij helemaal verkeerd.

Het niveau daalt hier omdat mensen direct aangevallen worden op hun ervaring.
    Als mensen vroeger een Syntax error vroegen op het forum kreeg je netjes antwoord.
    Als je het nu vraagt krijg je direct een aanval dat mensen moeten leren.
    Waar is een community dan goed voor, nergens aangezien je dan niets meer mag vragen.

Dat sommige mensen hun ervaring gratis aanbieden om hun ervaring te verbeteren is hun keuze.
    Daar hebben andere niks tegenin te brengen.

RiiCk
    Kalm lees jij eens beter gozer...

Ik zeg het in het algemeen en niet gericht naar 1 persoon.
    Misschien dat jij eens wat beter moet lezen voordat je Caps-Lock aanzet?

Gratis diensten bepaald iedereen zelf, volkomen onzin om iemand hierop te bedreigen.

Sources dan ook maar betaald maken, met alle hulp die je hier GRATIS bied?

Misschien iets meer nadenken voordat je iets zegt, Stan bedoelde het meer als een dienst die gratis is voor zijn ervaring.
    Tuurlijk gaat hij geen pro layouts gratis zitten slicen, waar zit jullie verstand?

Aanmerkingen naar koen toe vind ik wel onnodig, aangezien pim nog geen tijd heeft voor updates.
    Jullie denken dat cp de enigste website is die hij moet onderhouden?
    Hij heeft niet voor jan *** beheerders in het team zitten, beetje nadenken voor je mening geeft.

Jammer dat je weggaat Stan hopelijk vindt je ergens anders wel wat bij je past ;)

Ik ben zelf van sha1(); overgestapt op een SALT password.
    Heb nog nooit wachtwoorden als plaintext opgeslagen.
    Vindt dit vrij nutteloos want wat heb jij eraan als webmaster?
    Je kan makkelijk een script bouwen waarbij je zijn gegevens kan aanpassen zonder zijn pass nodig te hebben.
    Snap de reden dus ook niet waarom hun plaintext gebruikt hebben.
    Zullen waarschijnlijk wel gewoon nieuwsgierig zijn geweest naar wachtwoorden.

Slechte zaak al zeg ik het zelf ;)

Ben het met koen eens...

Elke idioot heeft tegenwoordig een encrypted wachtwoord opslag.
    Dat iedereen hierbij kon en zomaar wachtwoorden kon lezen is privacy schending.
    Dit zal je natuurlijk nooit meer vertrouwen van hun aangezien iedereen kon lezen wat je pass was.

RiiCk
    Een SALT zou indd verplicht moeten worden tegenwoordig.
    md5(); kan je nu al online laten decoderen door een opslag van md5(); wachtwoorden.

Dat is waar kabling.

Als je code goed is gaan ze je server aanvallen, lage acties maar doe je niks aan.
    Niks is veilig op internet gebied.

Zat laatst stukje te lezen over een man van 37 met de ziekte van Asperges (weet niet zeker)..
    Maar die had het pentagon gehackt met de bedoeling meer te weten over buitenaardse wezens.
    De man is uiteraard wel gepakt maar bewijst weer dat niks veilig is.

Vind hacken persoonlijk al erg laag..

Wat is het nut er eigenlijk van, ja dat de eigenaar de beveiliging aanpast meer niet...

Tevens wel zeer slecht dat het zo makkelijk te kraken was, meeste hebben toch wel basic md5();.
    Gebruik zelf een SALT hash hiervoor die zijn wat veiliger en betrouwbaarder.
    Gelukkig zit ik niet op van die dergelijke profielen sites, heb enkel hyves & partyflock.

Nu controleert hij dus of hij wel correct uploaded word?
    Wanneer je een str_replace toevoegt controleert hij ook.
    Enkel worden de extensie zelf aangepast, hindert uploaders ook niet.

Maar goed die keuze licht geheel bij jezelf natuurlijk :)

Goedenavond allemaal,

Ik ben opzoek naar een Javascript die je server tijd toont.

Wat moet deze doen?

- Zelf aftellen (countdown)
    - Server tijd tonen
    - Geen rare dingen eromheen, gewoon tijd
    - Weergave: Uren, Minuten, Seconden

Ik heb al een beetje via google gezocht maar word er niet echt wijzer uit.
    Hoopte dat een van jullie misschien iets op het oog hebben/hadden waar ik wat aan heb.

Mvg,
    Pharox