Posts by Pharox
-
-
RiiCk
Dat is inderdaad ook nog een mogelijkheid, was dit helemaal vergeten.Moet hij wel paar maanden ruim terug gaan anders zijn die virussen weer terug :p
-
svenneke
Misschien is er iemand in je buurt die het voor een 10tje doet
Of een vriend(in) die het ook kan doen voor jeBack-up van je bestanden kan je zelf ook makkelijk als je kan branden.
-
Cass
Is meest onverantwoorde wat ik ooit heb gezien als een reactie.
Een virusscanner is er niet voor de lol ofzo hoor.Draai zelf al 2 jaar NOD32 en nog NOOIT 1 simpele virus gehad.
Daarbij draai ik ook voor windows 7 een speciale firewall (Oupost pro).Virusscanners zijn er juist om je dingen te controleren.
sander
Meeste weten dit niet denk ik..Verder denk ik niet dat een computerzaak gratis voor jou een herinstallatie gaat doen.
Daar maken ze juist hun brood mee dus gratis zal zelden zijn in een computer zaak -
Als je nu alles ziet, zou ik belangrijke dingen op een cd branden en gewoon een complete herinstallatie doen.
Je pc is gewoon te erg geïnfecteerd geweest waardoor niks meer opstart.
P.s. Schaf een goeie NOD32 virusscanner aan
-
svenneke
Probeer eens via taakbeheer een nieuwe procces te starten door:bestand => nieuwe taak => explorer.exe
Dan laad hij je bureaublad wel namelijk misschien..
-
Zelfde idee als ons gebruiken alleen dan op een slechte manier.
Je past momenteel niks aan enkel de layout... -
Nogmaals, Dit is geen informatie waar wij iets aan hebben.
- Je admin code
Die moeten we weten, zolang je die niet geeft kan je niet geholpen worden.
-
icecold
Was criminolz niet iets met $data->moderator == 'Ja' ofzo ?We kunnen je code namelijk niet voorspellen, iets meer informatie is makkelijk.
-
Zowiezo maak je daar direct al een fout....
PHP
Toon Meer<?php //Deze code if($data->admin == 255) { print " <div id="column_dark_content_top"> <div id="column_dark_content"> <div id="menu_head">admin menu</div> <div id="menu_content"> <ul> <li><a href="admin.php">- admin </a></li> </ul> </div> <div id="menu_content_bottom"> </div> </div> <div id="column_dark_content_bottom"> </div> </div> </div> { include file="footer.tpl" }
Moet zijn
PHP
Toon Meer<?php if($data->admin == 255) { print ' <div id="column_dark_content_top"> <div id="column_dark_content"> <div id="menu_head">admin menu</div> <div id="menu_content"> <ul> <li><a href="admin.php">- admin </a></li> </ul> </div> <div id="menu_content_bottom"> </div> </div> <div id="column_dark_content_bottom"> </div> </div> </div>'; } ?> { include file="footer.tpl" }
Edit voor icecold
Misschien is het handig om informatie te leveren WAT niet werkt.
Heb nu namelijk geen flauw idee waar jij het nu over hebt.. -
Met jannick eens.
Wat willen jullie hiermee bereiken als ik vragen mag?
Elk mens maakt wel eens een fout, dat hij of zij dit regelmatig doet zonder excuus ofzo kan je niks aan doen.Fouten worden nou eenmaal gemaakt, praat het eerst onderling uit kom je veel verder mee.
-
Beste Frenzo,
Wat zal er dan in het contract komen als ik zo nieuwsgierig mag zijn :$
Een scripter vrijwillig zal je natuurlijk niet vinden, dan kan hij net zo goed zelf een starten -
Beste Frenzo,
Kan jij garantie bieden dat een medewerker ook echt betaald zal krijgen?
Er zijn natuurlijk zoveel online games dat het moeilijk is hier winst uit te halen.Mvg,
Pharox -
Citaat van JAntonides
Moet ik me hier nog over inlaten of kun je het zelf ook zien?
Jij ben gewoon een vreemd wezen wat nog ontdekt moet worden denk ik.
Hoe kan jij in vredesnaam onze PHP zien dan en bepalen dat wij niks kunnen?
Jij kijkt naar een GRATIS layout met html wat nog niet eens klaar is.
Dus denk dat jij keer moet nadenken voordat je iets zegt over andere zijn/haar werk.
Want waarom huur jij iemand in dan?
Neem aan voor de PHP die je bij ons NIET kan zien dus klaag maar fijn verder.
Je kan zelf niks en gaat daarom andere afkraken met je lazy budget die je nu plaatst.Schep op je 100 a 200 nog maar eens 400 a 300 om alles bugloos of uniek te krijgen dan praten wij verder.
-
Dat is super nieuws.
Als je nog Testers zoekt kan je me een pm sturen.
Je kent me ervaring denk ik wel :$Ben benieuwt! :cheer:
-
Waardering 3/10:
Pluspunt: Je icoontjes keuze
Minpunt: De layout zelf vind ik erg simpel momenteel, straalt geen ehm...laat ik me eens registreren uiterlijk snap je.
Waarde: Geen mening. -
Pim
Nee dit waren bezoekers van cp.eu
Ze waren allemaal uniek en niet langs cp.com/.net gegaan en hun stats gegeven :pMaar heeft nu weinig nut aangezien ze gestopt zijn :p
En top verse layout en registratie zal wel nodig zijn na alle problemen
-
Pim
Ik ken die gasten die hem gestart hadden.
Was zeker geen standaard phpfusion aangezien ze al aardig wat verwerkt hadden.- Scripts toevoegen & verwijderen
- Forum kleuren voor ongelezen en gelezen
- Ubb codesEn nog veel meer natuurlijk maar dit weet ik niet allemaal.
Phpfusion is zeker een zeer goeie start voor cp aangezien die wel een stuk veiliger is.
Of Pim nou door cp.eu dit heeft besloten of niet boeit geen ***.
De eigenaar heeft hem offline gehaald, hij heeft koen gemaild en besloten ermee te stoppen.
Hosting met bijbehorende domein zijn toen per direct opgezegd.
Wel jammer aangezien het binnen een paar dagen direct een succes werd.
Ze hadden binnen 5 dagen al ruim 150 unieke bezoekers gehad en de ledenlijst liep ook op.
Maar het is wat het is, er kan natuurlijk maar 1 echte criminalspoint zijnSucces Pim :cheer:
Word er trouwens wel een nieuwe layout in verwerkt of hou je deze hetzelfde?
-
@larsisgoed9
Dan is het nog zeer onverantwoord om wachtwoorden als plaintext op te slaan.
Ze hebben meer dan 30 miljoen geregistreerde accounts, hiervan verwacht je toch wel dat ze iets aan beveiliging doen. -
Bezig met een nieuwe crime.
Zoek daarom nog een geschikt domein ervoor.