Posts by Pharox

@Frenzo
    http://www.rpgbunny.com

Is een grote oplichting, ze hebben banditi in een andere layout gestopt meer niet.
    Bugs zitten overal nog zelfs de + - bugs, weet niet of dit door de tijd heen verbeterd is.

Kan je misschien een budget vrijgeven inplaats van punten of reclame ruimte?

Ik heb nooit problemen ermee en draai toch Windows 7..

Misschien eens kijken wat zoveel CPU vreet, had in het verleden er last van dat msn ineens 164.000 ging gebruiken wat normaal 32.000 is ofzo.

Zou dus even bij processen kijken wat er zoveel gebruikt en die sluiten en dan opnieuw openen.

RiiCk
    Bedankt voor je reply alvast

Het wallie idee werkt via een header functie.
    Ik werk zelf met een pagina systeem maar kan hem hierin niet laden.
    Als ik het met een include doet kan hij geen verbinding maken.
    Omdat mijn server geen file access toe laat.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.01.10 13:17:30:
    Heb er navraag over gedaan bij mollie zelf.

De reden is dat een donateur naar een beveiligt deel gestuurd word.
    Je kan het vergelijken met iDEAL dat is hetzelfde verhaal.

Hier kan dus een :slotje: op :)

Goedemiddag allemaal,

Ik ben sinds kort bezig een wallie betaal systeem te integreren maar deze werkt niet helemaal mee.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de wallie betaal middel op de pagina blijft?
    Nu word hij doorgestuurd naar wallie zelf, dat wil ik niet hebben.
    Is er een andere manier of kan je dit niet wijzigen?

Mvg,
    Pharox

@killingdevil
    Helemaal mee eens, maar ik heb geen problemen met microsoft draai het al tijden zonder problemen.
    Virussen komen niet in je pc door microsoft maar door jezelf, omdat jij de idioot bent om op een link te klikken.
    virussen worden voor microsoft gemaakt omdat er daarvan inderdaad meer gebruikers zijn.

Meld gewoon wat er fout ging met welke link, dan gaan hun er oplossingen voor maken.

Linux is ook nog steeds een goed bestuuringssysteem maar word in de toekomst echt wel keer getroffen door een virus.

Inderdaad

voorbeeld: