Posts by Pharox

anovic-cww
    Vraagje, waarom wil jij een host bedrijfje starten als je er niks vanaf weet?
    Je hebt nu al volledig gevraagd hoe je zoiets online zet, zie je zelf alleen niks zoeken.

Snap dus niet dat je iets gaat doen waar je nog geen informatie over gezocht hebt.
    Überhaupt hoe dit allemaal werkt, zou je dit kunnen uitleggen ?

Beste leden van cp,

Om het kort te houden zal ik even onze geschiedenis uitleggen.

db-maffia en ik zijn samen een project begonnen om een criminals neer te zetten.
    Hiervoor hebben wij een gratis layout gebruikt die op criminalspoint te vinden is.
    Nu wij al aardig ver zijn met het scripten willen wij eigenlijk een nieuwe layout.

Max. kosten: €25,-
    Deadline: Volgende week vrijdag om 00:00

Wat het word mogen jullie verzinnen, er moet wel een 2 kanten menu in zitten.
    Wij werken behoorlijk veel met icoontjes dus willen ook dit weer terug zien.

Mvg,
    Pharox & db-maffia

a.u.b. geen off-topic reacties en hou het vriendelijk naar elkaar.

Wanneer gaan mensen nou eens leren dat basen een verzonnen woord is op een ander forum -,-

Het is slicen en niks anders!

Mooie layout en zeker ook een zeer overzichtelijke overzicht van je opties en verhalen.
    Krijg je alle rechten met afbeeldingen enzo er ook bij ?

Enkele voorbeelden..

- Spiegel effect
    - Water effect
    - Kleur over elkaar

En er zijn er uiteraard nog veel meer, deze weet alleen niet iedereen.
    Zou wel leuk zijn als ze dit kunnen leren doormiddel van een tutorial :)

[offtopic]
    ThugLife,
    Let op je spelfouten, ik zie er aardig wat.
    [/offtopic]

Willem
    Beste wat je kan doen is hun administratie contacteren met een kopie van je contract/aankoop bewijs.
    Hiermee kan je aan tonen dat je volledig in je recht staat om de hosting te gebruiken.
    Wanneer hun hem vroegtijdig stoppen of afsluiten sta jij zeer sterk in je schoenen.
    Wacht hier alleen niet te lang mee want las net via msn dat je nog 3 dagen tegoed had.
    Tevens zou ik een verklaring en vergoeding vragen voor deze misverstand.
    Een webhosting bedrijf mag een klant namelijk nooit zomaar afsluiten zonder een geldige regel en/of waarschuwing(en).

Doe wat ik gedaan heb..

Ik hou ook niet van leren (tenminste vroeger niet).

Ben toen een source gaan strippen en verbeteren.
    Het verbeteren kost tijd en zoek werk maar levert wel iets moois op.