Posts by Pharox

[offtopic]
    ThugLife
    L*l naar je verstand man, echte namen hebben niks met privacy te maken.
    Ga terug naar school of zo, niveau daalt hier echt met de dag mede door dit soort reacties.
    [/offtopic]

@TS
    Ik heb begrepen dat Niels laatst ook een oplossing voor deze vraag had.
    Had je dit al geprobeerd of niet gevonden?

Joshua
    Is Nederlands soms lastig?

Ik lees net dat ik inderdaad fout zat maar jou zin is echt Arabisch of zo want snap er geen snars van (xD)

Citaat

Pharox
    Geloof ik heb jij nu je zelf te pakken, jij leest niet goed. Ik wel.

Kom op man wat is dat voor een zin (xD)

Citaat van Joshua

Hmm, denk het niet de download sectie is ervoor om downloads te plaatsen hé. ;)

Lees even 2x wat je nu zegt, hij heeft een aantal sources die hij bij downloads wil plaatsen.
    Is toch hetzelfde of ben ik hier nou achterlijk aan het worden :S

Heeft dus niks met bank te maken, beter lezen voortaan ?

Dit komt denk ik door het aanvallen op families, je moet instellen in je config.

PHP
    if ($fam->power < 0) { /*mysql update om hem op 0 te zetten*/ }

En daarbij ook een controle maken dat als een familie 0 power heeft niet meer kan worden aangevallen.

Dat zijn andere soort fouten als deze source bevat, zelfs CP is nog veiliger dan die source.
    Kan me herinneren dat het forum vol XSS zat, ook SQL injecties is mogelijk aangezien bijna niks gecontroleerd wordt.

Daarom geef ik de tip dit zelf na te kijken, dan kom je veel verder ermee.

Helemaal unbugged zal je hem nooit krijgen op zoek tips van leden.

Criminalspoint heeft hier en daar ook nog steeds kleine foutjes die niet opgelost worden.
    Je kan beter elke pagina even nakijken en het pdf bestandje van Pim erbij pakken om bugs te leren.
    Zullen denk ik veel XSS lekken inzitten, en die kan je niet 1,2,3 vinden.

Zou op XSS zoeken en dat soort dingen, die zaten behoorlijk veel in die source.

Neem een kijkje in de beveiligings topic (staat ook bij highlight) kan je meer vinden.

Pim had toen een heel mooi .pdf bestandje geupload waar je veel uit kan lezen.

PHP
    Warning: date() expects parameter 2 to be long, string given in /home/dj-marlon-music.nl/www/leden/profiel.php on line 75

Op je profiel zoals je leest :p

Ik heb ook nooit gezegd dat Dein niet perfect is.
    Dein is juist de aangewezen persoon voor deze baan.
    Hij let ook op wat hij doet en krijgt nooit commentaar over verkeerde handelingen.

Dus nogmaals lezen is soms een moeilijk vak hier.

Ik vind het geweldig dat hij terug is, maar vraag me af of hij nu wel ECHT blijft.

Citaat van Killingdevil

95% van de leden kan hier niet eens Javascript.

Leuk gemaakt, helemaal zelf gedaan, of ergens gebaseerd? En een online voorbeeld had het inderdaad goed gedaan.:p

Maak je goeie reclame mee voor CP, meeste leren elke dag bij dus wie ben jij om daarover te beoordelen?

Verder denk ik dat een online voorbeeld toch beter is, nu zie je iets wat in PS gemaakt kan worden.
    Een online voorbeeld geeft toch een beetje een beeld met wat het nou precies doet en hoe hij eruit ziet.

[offtopic]
    Cass
    Dat zal jij dan ook zijn als je hier nog steeds zit.
    Je weet niet eens waar je het over hebt, meeste weten meer dan jou kleine hersenschim.
    Praat voortaan over jezelf als je denkt dat iedereen noobs zijn.
    [/offtopic]

Vind het idee weinig hebben, komt bij als speler vrij vervelend over.
    Ik zou liever een menu hebben waar het duidelijk is dan dat ik elke keer icons langs moet gaan om te kijken wat het nou was.

Spijt me maar dit kan me zusje van 10 nog zelfs maken..

Misschien is het handiger eerst een paar tutorials te volgen erover.
    Dan leer je bepaalde effecten ook door te krijgen, is nu namelijk zeer slecht.

Citaat van netostar

Als hij dat doet dan kan dat ja maar dat doet hij niet!!!

Ik heb dus ook nooit gezegd dat hij dit wel of niet doet, die argumenten ga ik niet aan.

Je gebruikt overal de zelfde rand..

Waarom doe je dan niet zoiets?