Posts by Pharox

Hij is niet veilig om de volgende reden:

- Code is voor de lijnen zichtbaar, dus een bot kan hem gewoon lezen.
    - Code is alleen cijfers

Code moet je juist achter de lijnen plaatsen zodat hij wat moeilijker leesbaar wordt.
    Ook een mix maken tussen cijfers en letters is beter en maakt het iets moeilijker.

Let op: laat o (letter o) en 0 (cijfer 0) eruit, zorgt voor verwarring.

Verder wel netjes gedaan :)

Waar: Ergens
    Bug: Informatie
    Uitleg: Geen, zoek maar

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO) in /home/criminalsp/domains/criminalspoint.com/public_html/*********.php on line 12

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/criminalsp/domains/criminalspoint.com/public_html/*********.php on line 12
    Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO)

Een attack kan je niet stoppen, of wou je soms duizenden IP adressen blocken waarvan 60% niet weet dat ze er onderdeel van zijn?

Je moet je server instellingen bij vinzei laten wijzigen, leg hun je probleem voor.
    Een fatsoenlijke hoster gaat zijn klanten echt wel helpen hoor...

Verschil tussen een server en een website is dus wel boeiend, als er meerdere klanten op hosten zeker.

Jij wil dus iemand filteren die misschien op een andere website via vinzei zit.
    Hou het dan op je website, aangezien die andere klanten niks met jou attacks te maken hebben.
    Is dus geen domme vraag, kan je beter duidelijk in zijn wat hier nogal lastig is blijkbaar..

Citaat van cp2

Pharox leer lezen:P hij wil 2 verbindingen per 1 ip accepteren..

dit is idd mogelijk bij iedere aamelding bijv ip +1 doen staat deze op 2 mogen er geen acc meer aangevraagd worden..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.01.10 19:25:07:
    als ik het goed heb zit zoiets in banditi ook ingebouwd..

leer jij eens lezen..

Ik zoek:
    Een script dat maximaal 2 verbindingen per IP ADRESS toelaat op een server..

Op een server...
    Dus niet op een website, en anders is dit weer eens een van de onduidelijke mensen..

2 ip adressen op een gehele server..

Ik denk dat jij nog een en ander moet leren hierover (zonder geintjes).

Als een speler met jou server een connectie wil maken is dit nodig, anders kan hij niet spelen.
    Als jij maar 2 IP adressen toe laat kunnen dus maar max. 2 mensen op je server komen.
    Niet echt je bedoeling hoop ik of wel?

Robin
    Als hij $45000 per 2 jaar verdient kan die $638 per 2 jaar beter aan beveilig experts uitgeven.
    Mcafee bied volledige support in het dichten van een lek mocht je er niet uit komen.
    Ook worden alle soort hacks je keurig uitgelegd hoe ze precies te werk gaan.

Ik wist voorheen niks van NETBIOS hacks, tot ik erover las en me eigen kapot schrok.
    Veel hosting bedrijven hebben deze beveiliging niet eens dus dan zal je zelf actie moeten ondernemen.

Je kan Hackers Safe scan inschakelen.

Heb dit zelf gestest van Mcafee en kwam tot conclusie dat me server de ergste beveiliging van allemaal had.
    Installatie bestanden van mysql had me server admin zelfs laten staan wat uiterst gevaarlijk is.

Je kan die scan aanvragen, ik laat hem 1x per week scannen en dat kost je dan $319 per jaar (ongeveer 225?).

Geen geld om je server beter te beschermen tegen dit soort dingen.
    Mcafee bied trouwens ook nog support erbij, als je ergens niet uit komt maak je een ticket.
    Je wordt dan binnen 24 uur gebeld door een helpdesk die je op weg kan helpen.

Dan nog vrij nutteloos.

Je kan jezelf beter het Engels aanleren omdat PHP ook Engels is.
    Alle functies die PHP heeft zijn Engels, waarom dan Nederlands maken.

Leer jezelf gewoon Engels aan, heb je veel meer aan als je PHP wil gaan leren.

- Error
    - Functie

Is allemaal Engels van PHP, dus als je dit Nederlands zou maken snap je er nog niks van.

Nog steeds onduidelijk!

Wat moet er Nederlands worden gemaakt.
    Alle functies zijn namelijk gewoon Engels en kan je echt niet 1,2,3 Nederlands maken.

Leg je vraag nou eens duidelijk uit in ABN en niet in jou manier van typen.
    Je bent heel erg onduidelijk, niemand snapt hier waarschijnlijk iets van.

Dein
    Jij begrijpt hem denk ik verkeerd..

Als ik het zo lees heeft php.net alleen maar uitleg in het engels, loop ik zelf ook nog wel eens tegenop.
    Hij wil Waarschijnlijk alle documentaties van php.net in het nederlands schrijven.

Correct me if im wrong

Darsstar
    Met zo min mogelijk laten merken dat je actie onderneemt heb je absoluut gelijk in.
    Nooit stoer lopen doen dat je iets hebt beveiligt en dat uitgebreid in een nieuwsbericht gooien.
    Dit wekt altijd interesse op bij een aanvaller, want hoe meer jij uitdaagt hoe leuker hij het gaat vinden.

Je kan beter zoeken op wat DDOS betekend, dan snap je de termen veel beter.

Edit:
    Dit is nog veel erger dan een DDOS, je zal dus nog wel ff bezig zijn met beveiligen van alles.

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Citaat

Heeft hier iemand een Anti ddos script?
    Heb het heel erg snel nodig..

Mijn vriend heeft een Ddosser op de sever.

Vraag je toch echt om een script hoor ben niet helemaal blind..

Je kan het beste op google even zoeken over informatie.
    Let op dat dit niet binnen 1 uurtje zoeken gevonden is.
    Veel hebben er last van en weten niet hoe ze dit moeten beveiligen.
    Google zal je dus wel even bezig houden met het zoeken naar de juiste info.

Citaat van R-Mijnten

Ik help je er wel bij;) Stuur me maar een berichtje, en dan heb jij een geweldige criminalssite!(h) Jij blij(a)

Je kan niet eens een ctype_digit function plaatsen, laatst ook al een verkeerd voorbeeld dus waarom zou hij dan ineens geweldig worden...

@TS
    Misschien handig om je fouten te melden zodat je hulp hier kan worden gegeven.
    Leren andere van en jij nog veel meer, alles door andere laten doen is geen manier van leren.

PHP
    //Deze code
    mysql_query("UPDATE `Members` SET `Onlinetime`='" .$unixtime. "' WHERE `nickname`='" .$data['nickname']. "'");

//Wijzigen in
    mysql_query("UPDATE `Members` SET `Onlinetime`=NOW() WHERE `nickname`='" .$data['nickname']. "'");

Die variable kan je weglaten :cheer: