Posts by SvenB

Heb je hem weer aan met z'n layout! xd!

Vind eht geen ene ruk aan! Om heel eerlijk te zijn, Totaal niet strak etc. Ik zou zeggen, begin eens totaal opnieuw!

En waarom heb je dit niet bijgevoegd bij je andere topic?

Beste CP'ers,

Voor mij nieuwe telefoonhoesjes site heb ik eigenlijk een vraag betreft advertenties en dergelijke.

Zou het toepasselijk zijn om onder aan de pagina op mijn website ( http://bit.ly/xPdcbT ) een grote banner te plaatsen voor advertenties?

Zien jullie dat als een toegevoegde waarde, waar je leuk wat inkomsten uit kan halen, of zeggen jullie van.. nee, dit moet je niet doen?

Ik hoop op snel advies!

Met vriendelijke groeten,
    SvenB

Beste CP'ers,

Het is dan eindelijke zover. Ik heb mijn eigen telefoonhoesjes webshop online gezet. En eerlijk is eerlijk, ik ben trots op mijn eindresultaat. Het is de bedoeling van de shop om mensen zo snel mogelijk iets te laten kopen.

Dat is ook te merken aan de layout. Ik heb er niet al teveel extra's aan toegevoegd. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Link: http://bit.ly/xPdcbT

Pluspunten:
    Minpunten:
    Het nodig mij uit een hoesje te nemen: ja/nee

Totaal cijfer: 0/10

Gelieve de naam van de website NIET in dit topic te noemen.

Met vriendelijke groeten,
    SvenB:cheer:

Cas, om toch even op je "onzinnige" reactie in te gaan.

- Sommige mensen hebben ideeën, en kunnen dit niet realiseren / laten realiseren

- Als je het echt zwart op wit zou zien, kan je uit elke website inkomsten halen!

- Heb het niet over grote inkomsten, maar gewoon een project waar ik lekker mee bezig kan zijn.

Dus mensen, laat horen wat er nog moet komen op de markt, haha!

Ik wacht in spanning af :cheer:

Beste CP'ers,

Ik ben toe aan iets nieuws. Ik wil een nieuwe website gaan realiseren. Waar wat inkomsten uit de halen zijn.

Heeft iemand suggesties, of een leuk idee? De website mag informatief zijn, maar mag ook een game zijn of iets dergelijks.

Zit namelijk met een hoop tijd, en heb even niks te doen.

Ik beschik over alle programmeer talen. Althans, PHP, MySQL, AJAX, HTML, JavaScript, ASP.net.

Mvg,
    SvenB:cheer:

Hoi,

Als ik een telefoonhoesjes shop start binnenkort, welke hoesjes zullen dan snel lopen naast de iPhone 4s?

Graag hoor ik het van jullie :)!

Mvg,
    SvenB