Geintereseerden?
Posts by SvenB
-
-
Ik zei het ook al tegen willeM:P!
-
Hallo CP'ers,
Hierbij verkoop ik designs, of maak ik designs geheel op maat! Dit voor maar €5, dan heb je wel enkel het .psd! Stel je wilt een layout op maat + Slicing betaal je slechts 20 euro!
Hieronder staan dus wat layouts, de eerste(maffia)is gesliced en kan je voor €5 overnemen en is wel gesliced, ook mag deze doorverkocht worden! Dat is dus SUPER VOORDELIG!
De rest dien voor €20 gesliced te moeten worden geleverd of u koopt de .psd voor €5!
Hieronder dus de designs, of laat er eentje op maat maken, dat duurt dan wel wat langer!
Maffialayout:
Ongesliced: €5 Gesliced: €20Design/portfolio site:
Ongesliced: €5 Gesliced: €20
Ongesliced: €5 Gesliced: €20Meerdere layouts zullen volgen! Interesse, zet het gerust hieronder of stuur een PB'tje
Betaling:
Overschrijving! -
nog maar reacties?
-
Kan ik me ook nog aanmelden?
-
Ik weet dat je in geen goede bui zit, Maar toch, zou graag hier uitleg willen krijgen 'als het hier mogelijk is:$'
-
Hallo,
Heb eventjes een klein vraagje, vervolgens mag er ook weer gelijk een slotje op, maar is er ergens een duidelijke tutorial voor slicen? Of is er een persoon die me een zetje in de rug wil geven?
Alvast bedankt,
SvenB:cheer: -
Wil je misschien ook een beoordeling op mijn layout geven? Staat links in het rijtje nog!
-
Je hebt er een tutorial bij gebruikt, heb hem ook gevolgt laatst, maar wel goed te tutorial gevolgt! Ga door!
http://hv-designs.co.uk/2009/12/16/hosting-layout-3/
Later, Succes nog :cheer:
-
Hallo,
Willen jullie een mijn eigen gemaakte design layout eventjes beoordelen?
Wat vind je er van op het eerste gezicht?
Pluspunt:
Minpunt:
Conclusie:
Alvast bedankt,
SvenB:cheer:
-
Ik schrijf me er ook bij in!..
-
Hallo,
Ik ben SvenB, 15 jaren oud, en ben me sinds een paar maanden gaan bezighouden met webdesign, tot nu toe alleen maar designing en nog geen slicing!
Nou is mijn voorstel, stel je wilt een nieuwe layout, Kan ik voor u/jou een ontwerp leveren voor maar 5 euro, de eerste 3 worden gesliced en dan kost het in totaal 15 eu! Stel je wilt hem niet gesliced hebben, kost het gewoon 5 euro!
Ik maak de designs d.m.v. Photoshop!
Meer weten, of geintresseerd stuur me gewoon een PB'tje of stel gerust ook wat vraagjes op dit topic!
Alvast bedankt,
SvenB
Ook voor portfolio dingen kunt u een pb'tje sturen, enkele voorbeelden kunt u ook op CP zelf vinden!
-
En verrektes illegaal, of zit ik hier te kletsen?!
-
-
-
Hallo,
Daarnet eindelijk eventjes Windows 7 er op gezet, hij werkt perfect maar eventjes een vraagje.
Bestaan er bureaublad achtergronden die mee gaan met het donker, en als het licht is word het op je bureaublad ook weer licht.
Bestaan zulke achtergronden, Zoja ik hoor het graag van jullie!
Mvg,
SvenB
-
Oke, dankje!
-
Wat zijn dan de juiste afmetingen?
-
Hallo,
Graag weer jullie beoordelingen over deze Muziekfm.nl layout! Best lang mee bezig geweest, zelf ontworpen!
http://i47.tinypic.com/108ihc7.png
Beoordeling als volgt:
Waardering 0/10:
Pluspunt:
Minpunt:
Waarde:Alvast hartstikke bedankt,
SvenB
-
Crimepatrol bij deze mijn stem gaat uit naar Nettostar!