Posts by SvenB
-
-
Hallo,
Ben van plan binnen een aantal weken een nieuwe pc aan te schaffe, maar aangezien ik niet zo super veel verstand heb van pc's zelf vraag ik het hier maar!
Weten jullie een goede pc voor mij!
Ik design dus veel, ga in de toekomst proberen websites te maken, Wil lekker kunnen downloaden! Budget is 500 tot 650 euro! Compleet systeem, muis, monitor etc.
Eisen:
Min 4096 intern geheugen
Min 320 Harde schijf!Ik hoor het wel,
Alvast bedankt
SvenB -
Hoe bedoel je veel aandacht?
-
Dankje melvin voor de opmerking, heb het meteen aangepast!
& Scarface :)!
-
Overlappen met de vormen tool:P!.. Ofzoiets!
-
Hallo,
Ik wil graag eventjes horen wat jullie van mijn zelfgemaakt hosting layout vinden, en dus eventjes willen beoordelen!
Pluspunt:
Minpunt:
Conclusie:
Evt waarde:Alvast bedankt,
SvenB
-
-
-
Ik schrijf me in!
Wanneer is de deadline?
-
Dankje :)!
-
Hallo,
Ik ben weer aan het designen geweest, deze keer deed ik 'alsof' ik een dierentuin site ging starten! Daar is deze layout uitgekomen:
Nou graag jullie beoordeling,
Pluspunt:
Minpunt:
Conclusie:
Evt waarde:Alvast bedankt,
SvenB
-
Gelijk weer een discussie aan gaan, In het topic staat
vermeld 'dus interesse, meld het hier en ik neem contact met je op, ook laat ik dan dingentjes uit me portfolio zien!'
-
Hallo,
Ik ben opzoek naar mensen die ik blij kan maken met een op maat gemaakt design, bijvoorbeeld als je niet kan photoshoppen, of je hebt weinig tijd, zou dit een prima oplossing kunnen zijn!
Voor de meeste PSD designs vraag ik 5 euro wallie!
Als hij nou gigantisch groot moet worden of iets dergelijks zal deze prijs een klein beetje toenemen!
Dus interesse, meld het hier en ik neem contact met je op, ook laat ik dan dingentjes uit me portfolio zien!
Mvg,
SvenB -
Hallo,
Hier bied ik nogmaals mijn crime layout aan. Ik moet er gewoon van af! Hij gaat nu voor de laagste prijs weg. 10 euro inclusief slicing, dus interesse, meld het hier onder en ik neem contact met je op!
http://i50.tinypic.com/28u34ox.jpg
Groetjes,
SvenB -
Nou errors zitten er niet in hoor!
-
Hallo,
Hierbij verkoop ik een crimelayout!
Gesliced, 10 euro!, Incl slicing dus!Online voorbeeld:
http://www.crime-world.nl/maffia
Hij is vanavond geheel af!
Interesse stuur bericht op topic of PB me!
-
Die heb ik momenteel nog niet, Ik neem aan dat u enkel de ingame bedoelt van de maffia? Ik kan deze wel op maat maken, alleen zal de prijs wel wat stijgen!
-
Ben benieuwd, wie er wint:D!
-
Het is ook niet zomaar iets, het slaat echt nergens op, Je spot met ziektes, Maakt reclame met artiesten, dat is niet zo erg, maar die artiesten kosten 5000 euro in un uur! Wat moet je dan met een gratis hostje/domein, vraag ik me dan persoonlijk af! Geld zat neem ik aan dan!?
-
PM verstuurd