Titel zegt het al :}
Posts by SvenB
-
-
Hallo,
Heeft iemand het bugloze script van 2kill? Of weet waar die te downloaden is.
-
Wat ik er van vind.. ik vind dat je 'vandaag' heb verknalt!
-
*BUMP*
-
Rate: 7/10
Commentaar:
Simpel layoutje, je had wat meer kunnen spelen met de kleur en dergelijke. Vandaar die 7, header vind ik ook niet je van het.
Tips:
Header veranderen en wat leuker kleurgebruik
Mvg,
SvenB -
Hallo,
Ik ben DJ, en heb de site DJsven.nl onder me naam. Nu zou ik graag een liedje op die site willen hebben zodat mensen op mijn site komen, en per direct een liedje te horen krijgen:
Memories - David Guetta
Eerst alleen eventjes die, kan iemand me helpen, het liefst wil ik geen zichbaar 'muziekspelertje'
Zou iemand me willen helpen?
Mvg,
SvenB -
Nee, haha:P.. niet echt mooi vind je zelf?
-
Iemand anders nog iets creatiefs!
-
ouders gaan een bedrijfje beginnen
-
Restaurant bestaat niet.. is voor een ander doeleinde!
-
Hallo,
Ik wij zijn SvenB & Brian Tukkers en ik zoek iemand die voor mijn een logo kan ontwerpen voor een restaurant waar je kan eten en drinken!
De naam van het restaurant is: Smaak
Leef je uit met het logo, het moet een luxe uitstraling krijgen, en in het logo moet te zien zijn dat je er kan eten/drinken!
De winnaar zal ik zelf uitkiezen, en van hem/haar zal ik het logo kopen!
Mvg,
Brian Tukkers & SvenB
De winnaar ontvangt 15 euro!
-
Skynet, kan je hem eventjes sturen?
-
Hallo mensen,
ik zoek eventjes het email adres van de volgende persoon:
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/6219.html
De persoon die het script lococrime verkoopt, heeft iemand dit in zijn bezit!
Mvg,
SvenB
EDIT: Topic is even naar de goeie categorie verplaatst.
-
Schijfruimte: 1000 Megabytes
Dataverkeer: 15 Gigabytes
DirectAdmin + InstallatronMvg,
SvenB -
Klopt, 1 en al crime hier, trouwens:$ noem eens eventjes 2 topics bij de recente topics die over crimes gaan ( linkerkant van website)..?:O
-
Hallo allemaal,
Aangezien het hier over van alles en nog wat gaat maar weinig over crimes vind ik het domein te oud.
Het is tijd voor een nieuwe, Ik tikte zo criminalspoint.com in en ik dacht van wat heeft het er mee te maken?
Iemand het er mee eens dat het tijd is voor een nieuwe domeinnaam?
Mvg,
SvenBIk hoop met dit bericht ook de admins te kunnen aanspreken!
-
Oke, ik had ook wat reactie gelezen dat hij wel soepel overh et internet gaat!
-
Heb eventjes over het internet gesurft, HTC touch pro 2, is dat ook iets?
-
Zat ik al aan te denken ja.. nog meer opties? Diestro, heb jij een link waar ik kan zien hoeveel deze ongeveer per maand kan kosten?
-
Beste CP'ers,
Ik heb eerder al zo'n topic gestart, maar hopelijk kom ik nu achter een goede mobiel:
Ik ben van plan binnen een aantal weken een nieuwe telefoon aan te schaffen. Het stomme er aan is, dat ik nog niet precies weet welke telefoon ik wil gaan kopen. Ik dacht, op sitedeals heb ik al een topics gezien waar mensen goed over mobiele telefoons kunnen praten!
Voorwaarden van mijn telefoon:
- Qwerty & Touchscreen
- Internet
- Abonnement 20 tot 25 euro (waar internet bij zit)
- 5.0 megapixel camera of hoger!Ik hoop graag wat telefoons van jullie te voorschijn te zien, en hopelijk ga ik dan ook slagen voor een goede telefoon!
Mvg
SvenB